18th of December

290 17 0
                                    

Probudila jsem se s krásným pocitem, že už mám všechny vánoční dárky za sebou. Ano stihla jsem za včerejšek všechny. Jsem na sebe hrdá! 

"Vstávat Šípková Růženko, je už jedenáct." Chytl mě za ruku. 

"Vždyť jo." Sedla jsem si a usmála se na něj. 

"Počkej tady." Vztyčil ukazováček varovně. 

"Ano pane." Zasalutovala jsem s rukou na čele. Zasmál se a za chvíli byl zpátky s podnosem.  "Snídaně do postele? Narozeniny mám až v květnu." Přeměřila jsem ho pohledem. 

"Jen se mi chtělo udělat pro tebe nějaké dobré gesto." Uhnul pohledem. 

"Co se děje?" Naklonila jsem hlavu na stranu. Vydechl a já k němu natáhla ruku a přinutila ho sednout si na postel. 

"No chtěl jsem ti vážně donýst snídani. Ale musím ti i něco říct." Hrál si nervózně s mými prsty. Bála jsem se, co to bude. Dosedl na mě těžký pocit. "Hned po novým roce jedeme do Ameriky na tour." 

"Vždyť to vím." Nechápala jsem. 

"Na tři měsíce." Koukl po mě se smutkem v očích. 

Polkla jsem. "Tři měsíce?" Vykulila jsem na něj ještě rozespalé oči. 

"Bohužel..." Stiskl mi ruku. 

"To vydržíme...teda já to budu muset vydržet." Koukl po mě a kývl. 

"Já taky. Za těch pár volných dní jsem si až moc navykl na každodenní vidění tebe." Ujel mu trošku hlas. Zatáhla jsem ho za ruku a přitáhl k sobě. 

"Pojď se nasnídat." Vzala jsem podnos vedle něj, on se opřel o čelo postele jako já a dala jsem si na nohy ten podnos s ovocem a nějakým vánočním cukrovím. Objal mě jednou rukou a druhou jedl. "Opovaž se řídit věcí jako 'za hranicemi se to nepočítá' nebo už si neužiješ s nikým." Vypadlo ze mě najednou, vykulil na mě oči, protože jsem to možná řekla až moc chladně. Pak se rozesmál s mangem v puse. 

"Au." Zaskuhral, když ode mě dostal ránu do břicha - slabě. 

"To není vtipný, ještě mi rovnou řekni, že Ebony Day tam bude vaše předskokanka." Vtipkovala jsem. 

"No..." Odmlčel se a já ho rukou zastavil a koukl a po něm. Ani náznak úsměvu. Nic. 

"Si ze mě děláš prdel!" Zmáčkla jsem mu ruku. 

"Nežárli." Sklonil se a zašeptal. A teď mi došlo, že zkoušel jen mojí trpělivost. Odložila jsem tác na poličku a koukala na něj na oko uraženě. 

"Tak teď asi zruším tu čoko." Koukla jsem po něm s nadzvednutým obočím. (Čoko = sex s čokoládou...jsem normální jo? Jen oba mají rádi čokoládu....lalala.)

"Né čoko ne." Těkal pohledem po mém obličeji a já věděla, že hledá skulinku naděje, že to nemyslím vážně. 

"Co je to čoko?" Ukázal se u dveří Tris. 

"Tristane vypal!" Hodila jsem po něm se smíchem polštář. James se taky smál a když jsem se na něj koukla vražedným pohledem, přestal. 

"Bez toho bys nevydržela." Uchechtl se, ale šlo na něm vidět trošku strachu. Usmála jsem se jízlivě. Když viděl můj úsměv, jako by mu spadl kámen za srdce. 

"Neboj se. Já to když tak naučím Jaye, Joea nebo ...nebo Drewa." Usmála jsem se naschvál i když představa mě a těhle těch se mi příčila nejvíc ze všeho, ještě s mojí milovanou čokoládou. James se zamračil a chytl mě za zápěstí. 

"Kdo je to Jay a Joe?" Zeptal se. 

"Kámoši s výhodama." Dala jsem mu pusu na tvář a rychle se vymotala z pokrývky a zalezla do koupelny, abych si vyčistila zuby. Když jsem si pusu vyplachovala, něčí ruce si mě k sobě přitiskly dost těsně. 

"Jsi-jen-moje." Zašeptal mi do ucha. 

Trošku jsem se prve lekla. "Žijeme ve svobodné zemi. Nevlastníš mě." Zvedla jsem hlavu od umyvadla a koukla se na náš odraz v zrcadle. Šel hodně vidět ten výškový rozdíl. Vyplázla jsem na něj jazyk. 

"Tak takhle je to." Usmál se a vyplázl ho na mě taky. Rukama na mém pase mě nadzvedl do výšky. Zaječela jsem se smíchem, protože to i lechtalo. Takhle mě dotáhl do postele. 

"Nechvástej se tolik se svojí sílou." Ušklíbla jsem se a olízla mu čelo. Počkat co? 

"Neolizuj mě." Zasmál se a s rukou v mých vlasech mi nadzvedl hlavu a políbil. Silně. Dlouze a tak, že jsem v tom vážně chtěla pokračovat do konce mýho života. Dobře kecám, asi by mi upadli rty. 

Přetočila jsem ho na druhou stranu, pod sebe. Sedla jsem si na něj a usmála se. "Víš co to znamená, že budeš pryč na tak dlouho?" Zeptala jsem se a zakončila to skousnutím rtu. 

"Copak?" Přejel mi po boku a druhou ruku si dal pod hlavu. 

"Že si tyhle vánoční prázdniny musíme co nejvíc užít." Sklonila jsem se a políbila ho. Usmál se do polibku a já taky. Na chvíli mě chytl za tvář a na pár centimetrů oddálil od jeho hlavy a koukl se mi do očí. Nejlepší chvilky, jenže teď se to s těmi otevřenými dveřmi vážně nehodí. 

Zmáčkl mě v pase a já nadskočila. "Ty jeden...grr." Vzala jsem polštář a majzla ho po něm. Rychle mě se z pod mě dostal a hodil po mě taky polštář. Vyskočila jsem na nohy a snažila se ho umordovat velkým polštářem. On udělal to samé a já pod náporem jeho polštáře spadla, využil toho a přehodil si mě přes rameno jako pytel brambor a skákal se mnou po posteli...jako tehdy v Americe! 

"Jamesi!" Zasmála jsem se s překrvujícím se mozkem. 

"Copak?" Smál se udýchaně. 

"Nepřipomíná ti to něco?" Hihňala jsme se. 

"A jo vlastně. Už je to rok a půl. Páni!" Zastavil se a když mě položil políbil mě. 

"Změnila si mi život." Ztlumil svůj hlas a zněl svůdně. 

"To ty jsi můj život udělal životem." Koukla jsem se do jeho očí hluboce. Vylezl si na mě tak aby na mě nedolíhal, ale aby byl blízko. Políbil mě tak jak to umí jen on. Zase jsem se musela usmát do polibku. 

"A takhle to skončí vždycky." James se ze mě překulil a oba dva jsme hodili pohledy na Cona a vlatně na všechny čtyři ve dveřích. Čtyři? 

"Jé ahoj Mich." Zvedla jsem se a urovnala si pyžamo. 

"No nazdar vy úchyláci." Zasmála se. 

"Ale prosím tě." Podrbal se na hlavě vedle mě stojící James. 

"Po tom co jsem právě viděla, se nedivím, že furt může básnit o tom jak líbáš a o-" Skočila jsem po ní jak nějakej tygr a zacpala jí pusu rukou, kterou mi pak olízla. 

"Fůůůůůůj." Otřela jsem to o ní. A celá červená se vrátila k Jamesovi s uculeným něžným výrazem. 

"Vážně?" Koukl na mě a já se k němu otočila s hořícími lícemi. 

"Hmmm." Sklonila jsem pohled. Zvedl mi prstem bradu a sklonil se pro polibek s tím, že jsem si ještě stoupla na špičky. 

"Že si něco říkala." Zasmál se Brad. 


S Mich jsme se zavřely v pokoji a nachystali si všechny dárky na zabalení. 

"James bude nadšenej." Usmála se na mě. 

"Doufám." Zvedla jsem zamyšleně jeden koutek.

"Určitě." Objala mě. 

"Je tu nějakej Jay." Zakřičel ode dveří Con.


Ahojda zlatíčka <3 Tak jak se těšíte na Vánoce? Co si přejete? 

A vůbec co si myslíte, že Charlie dá Jamesovi? :) 

Lots of love, 

DwarfDreamy


Charmes underneath the mistletoeKde žijí příběhy. Začni objevovat