22nd of December

217 21 4
                                    

Probudila jsem se a automaticky šáhla vedle sebe, ale nic jsem tam nenašla, tak jsem začala plácat na to místo. Rychle jsem otevřela oči, protože jsem se bála, že ta noční můra je skutečnost. Nikdo vedle mě nebyl, dveře byly zavřené a z obýváku se nic neozývalo. 

Sedla jsem si a sesunula nohy z postele, protřela jsem si oči a zvedla se. Líně jsem došla do koupelny, abych s vyčistila zuby a učesala vlasy. 

Rozhodla jsem se, že už z pokoje vylezu a půjdu si udělat snídani. Stále jsem nevěděla jestli se něco nestalo, že tu nikoho neslyším. Vyšla jsem ven z pokoje a u linky byli všichni čtyři a potichu nad něčím diskutovali. Tris si mě všiml a tak drkl do Jamese vedle sebe a ten trochu nadskočil a nasadil vážně divný úsměv a tak o bylo i u kluků až na Brada. 

"Joe ale mi to ještě nevysvětlili." Mluvil do telefonu a otočil se směrem, kam se všichni dívali - na mě. A v ruce nadhodil mobil. "Do-dobrýý ráno." Usmál se zeširoka a kulil oči. 

"No dobrý." Naštvaně jsem kolem nich prošla k ledničce. Nemám ráda, když mi něco tají. Když mi někdo něco tají, natož oni. 

Vzala jsem nějaké ovoce a mandlové mléko. Jamesovi ruce mě chytli ze zadu kolem trupu a já se snažila nevnímat to chvění. Položila jsem ovoce, vzala prkýnko a nebezpečně vytasila nůž. Jabko jsem dala na prkýnko a ostře sekla až se na mě otočili i ti další tři. 

"Řekne mi konečně někdo o co tu jde?" Odstrčila jsem jeho ruce ze mě a hlasitě položila nůž. 

"To...to je vánoční překvapení." Zakoktal Connor. 

"A to bys neměla vědět, stačí, že víš, že nějaké bude." Dopověděl Brad. 


Jen co jsem mohla, vypálila jsem z bytu. Bez rozloučení. Nějaký způsobem jsem cítila, že se něco stane. 

Byla jsem tak ráda, že ve dvanáct půjdu domů a ještě si skočím na vánoční čokoládu. Sedla jsem si do lavice a čekala na Michelle. 

"Už si to slyšela?" Bez pozdravu celá udýchaná v kabátu dosedla vedle mě. 

"Ahoj? Co bych měla slyšet?" Zakroutila jsem hlavou a přemýšlela nad novýma drbama na SugarScape. 

"Tu písničku! Stopro o ní víš, vždyť je od Vampíků." Chytla mě za zápěstí úplně nadšená. 

"Já nevím, nic mi neříkali a jaká?" Byla jsem totálně zmatená. 

"No vyšla dneska o půlnoci a je úplně super." 

"Nevím." Zamumlala jsem se a netušila, co by to mohlo být. 

"To video je jen se slovy, ale psali tam, že bude i video akustický." Usmála se. "Pustím ti to." Vytáhla mobil a něco naťukala na youtube. 

Když se začaly ozývat tóny lekla jsem se toho, co to je. Nejdřív jsem byla vystrašená a teď? Nasraná. 

"Píšou tady ft. Ch.H.C., vůbec nevím, co by to mohlo být za zpěvačku." Koukla po mě a já myslela, že si ukousnu ret, jak urputně jsem ho kousala, abych nezačala řvát sprostá slova. "Jsi  v pohodě?" 

"Jo...jasně." Odsekla jsem. Vytáhla jsem mobil. 

For Jamie:
*Jseš mrtvej...všichni jste, ale ty nejvíc!!!*

From Jamie:

*Lásko? Co se děje? xx*

For James Stupid McVey:
*Nepiš mi žádný Xka!*

Charmes underneath the mistletoeKde žijí příběhy. Začni objevovat