17th of December

310 23 3
                                    

"Uhmmm." Chtěla jsem se protáhnout, ale nešlo to. Otevřela jsem oči do šera, co bylo v bytě. Mohlo být tak sedm hodin. Koukla jsem se vedle a viděla Jamese. Zůstali jsme všichni v obýváku. James měl kolem mě ruce a držel mě jako když v náručí a bradu měl na mém rameni. Neobratně jsem ho políbila na čelo a věděla, že pokud ho nechci nešetrně probudit, budu tady muset ležet dál. 

"Dobré ráno." Zašeptal Brad na vedlejším menším gauči a díval se na mě. 

"Ránko." Usmála jsem se. Protáhl se  a projel si rukou vlasy. "Máte dneska něco?" Optala jsem se ještě a James vedle mě něco zachrmlal ze spaní, uculila jsem se na něj a přejela mu po tváři. Usmál se. Asi se rozteču.  

"Sunshine moc záříš, za chvilku mu oblízneš obličej." Zasmál se Brad potichu. 

"Tak proč ne?" Ušklíbla jsem se.

"To neuděláš." Vykulil oči a Tris slabě zachrápal. 

"O co?" Usmála jsem se povýšenecky a on se jen uchechtl. Sklonila jsem se k Jamesovi a olízla mu koutek pusy. Trošku se zamračil.

"To nebylo nic." Mávl rukou Brad. Tak jsem Jamesovi oblízla bradu jako kdybych byla nějakej pes. Rychle otevřel oči a otřel si bradu. 

"Co-uuuaaaaaa-se děje?" Zívl. 

"Nic." Pousmála jsem se. 

"Mokrý probuzení." Zachichotal se Brad. 

"O čem to sakra mluvíš?" Sedl si i se mnou v náručí. 

"Zeptej se svý holky." 

"No co? Oblízla jsem ti bradu." Začervenala jsem se. 

"Kdo komu líže Brada?" Probudil se Tris. Já s Jamesem jsme se rozesmáli, zatímco Brad hodil po Trisovi polštář. 

"Sklapni." Rozesmál se nakonec taky. 

Všichni jsme se tak nějak přesunuli do pokojů a já se už zase chystala do školy. Rozrazili se dveře a v nich nahrnutí kluci. 

"Hej! Co kdybych tady byla nahá?" Dělala jsem naštvanou. 

"Tak to bych sem vešel tak jako tak." Řekl už probuzený Con. A z obou stran dostal pohlavek od Trise a Jamese, kteří si pak dali placáka nad jeho hlavou, jelikož je menší. 

"Kam se chystáš?" Zeptal se mě James opřený o trám dveří. 

"Do školy?" Nadzvedla jsem obočí a koukla se na hodiny, které ukazovaly něco málo po osmé. 

"V sobotu?" Vykulil oči Brad. 

"Ona je sobota?" Plácla jsem učebnicemi a sešity na zem. 

"Jo je." Zasmál se Tris. 

"Bože." Sedla jsem si do křesílka kousek za mnou. "To už jsem tak mimo?" Dala jsem si hlavu do dlaní. 

"Nejseš mimo, jen toho na tebe teď bylo moc." Pohladil mě po zádech James a já se koukla na jeho podpořující úsměv. Kluci mě hromadně objali. 

"Vidím to na dopolední pohádky?" Řekl Tris s otázkami v očích. 

"Jooo!" Stoupla jsem si na tom křesílku v těch dupačkách. 

"Naskoč na koně." Otočil se ke mě zády Tris. Skočila jsem na něj. Pobíhal se mnou po bytě a kolem kuchyňské linky a pak mě hodil na gauč. 

Po půl hodince jsem šla udělat všem čaje a nakrájet vánočku k snídani. 

"Chceš s tím pomoct?" Objal mě James. 

Charmes underneath the mistletoeKde žijí příběhy. Začni objevovat