"Ježda nepanikař." Zasmála jsem se Jamesovi,který jak blázen pobíhal u nich doma.
"Když já nevím, kam jsem dal mobil." Chytl se za hlavu.
"Před pěti minutama do mý ruky." Zamávala jsem mu mobilem před nosem.
"Aha." Zadůmal. "Snad mám teda všechno." Popadl tašku.
Zase jsem se vydali na cestu do Londýna a já si cestu chtěla urychlit spaním. Vzala jsem si na klín Bon a ona spokojeně položila hlavu na mou ruku. Usmála jsem se a opřela se o okno.
Trhnutím jsem se probudila.
"Do prdele! Musí tady být ty kolony?!" Zakřičel táta.
"Tati?" Vykulila jsem rozespalé oči.
"Co?" Koukl po mě stylem, že by mohl i vraždit.
"Ale niiic." Zamumlala jsem a radši hladila Bon.
Když jsme konečně dorazili k bytu, čekala nás cesta k výtahu s milióny věcí pro Bonnie a s dárky.
"Jamie? V kolik tam máme být?" Zeptala jsem se když konečně s tátou sestavili klec pro Bonnie za gaučem kousek od stromku, až tam nebude stromek, bude tam Bon.
"No Tris říkal, že to nejdřív, takže asi tak v...v devět?" Mrkl na mě.
"Co nejdřív říkáš? Je půl čtvrtý." Zasmála jsem se.
"No aspoň máme víc času pro sebe." Usmál se a došel ke mě a jednou rukou mě objal. "A taky se potřebuju osprchovat." Šuchl k sobě.
"Jo to potřebuješ." Nakrčila jsem nos a se smíchem ho od sebe odstrčila.
Nachystala jsem tam Bonnie pelíšek, která teď nadšeně poskakovala kolem mě. "No jo Bonnie." Hodila jsem jí hračku a chvilku si s ní hrála dokud neulehla do pelíšku a nešla spát. S tátou jsem se rozloučila, protože se rozhodl přijmout pozvánku na firemní oslavu.
"Ahojte moje holky." Otočila jsem se na Jamese, který mě chtěl asi zabít. Odendala jsem ruku od Bonnie a sledovala kapičky vody, které mu stékaly po hrudi až k záhybu ručníku, který měl kolem boků. Prohrábl si vlasy a já myslela, že budu muset utírat mé sliny z dřevěné podlahy. "Děje se něco?" Uchechtl se na můj účet.
Těžce jsem polkla. "Ne jen používáš můj ručník." Vymyslela jsem tu nejchabější věc.
Najednou vzal rukou za okraj a jedným pohybem nechal spadnout ručník na zem. "Je to takhle lepší?" Zachraptěl a já na chvíli přivřela oči a...kývla.
Než jsem se nadála chytl mě do náručí a nesl si mě do postele. Položil mě tam lehce a nalehl nade mě. "Tak co princezno?" Skouskl si spodní ret a měl bylo najednou hrozné horko...Sophie měla si pravdu, tyhle pocity mezi námi nevyprchávají a doufám, že to nikdy neskončí.
"Nevím." Uculila jsem se nesměle.
"Máme čas...no já bych to viděl na něco....něco pro tebe?"
"Nevím, jak to myslíš."
"Teď půjde jenom o tebe." Políbil mě na krk a já se zahihňala. S úsměvem se vrátil zpátky nade mě. Přetáhl mi tričko přes hlavu a putoval po mé polovině těla svými rty...
Ležela jsem s úsměvem hlavou na jeho hrudi s nohama propletenýma v jeho. Jemně mi přejížděl po paži a líbal na hlavu. Tahle chvilka byla tak úžasná, oba jsme byli opilý slastí a přemýšleli nad tím, co se právě stalo, bylo to asi poprvé, co jsme to dělali tak dlouho a přitom to bylo tak úplné...každá nanosekunda měla své a já si přála takhle zůstat navždy.
ČTEŠ
Charmes underneath the mistletoe
Fanfic#38 Povídka - 27.12.2015 Děj neovlivňující mini příběh z "Platonic Love" světa. Alternativní představa Vánoc s Jamesem a Charlie.