Hij nam me in zijn armen en wiegde me zachtjes heen en weer. 'Rustig maar',zei hij zacht. Ik rukte me uit zijn armen en ging twee meter verderstaan. De tranen stroomden langzaam over mijn wangen. Ik keek naar buiten,recht in Lex' ogen.
Nu weten jullie nog niet wie die 'hij' is of misschien wel. Het is zoals je misschien wel/niet wist:Osten.
Hij stormde binnen en duwde Osten opzij. 'Alles OK Eadlyn?'vroeg hij bezorgd. Ik knikte. 'Wat heb je met haar gedaan?'riep hij naar Osten. Hij zag lijkbleek.'Ik...uhm..kwam binnen en ...uhm...wilde haar verrassen...'zei hij stil.
Lex duwde hem opnieuw en begon te vloeken. 'Lex',riep ik'hou op!' Ik ging tussenbeide staan en veegde mijn tranen met mijn mouwen af. 'Stop alsjeblieft'zei ik,nu wat zachter. Ze keken me allebei aan. 'Ga nu weg alsjeblieft, ik red me wel.'
PIIIIEEEPPP. De deur ging krakend open en dicht. Weg waren ze. Ik haalde diep adem en Lorena vloog me in de armen. 'Wat heb ik je aangedaan?!'zei ze bedroefd. 'Het geeft niet Lora,echt niet',zei ik rustig. Damon kwam naar haar toe en nam haar uit mijn armen. We gingen terug zitten. Ik nam nog een slok van mijn ondertussen koud geworden latte en at de rest van mijn muffin op. Ik nam mijn rugzak en stond op. 'E. waar ga je heen?'vroeg Lorena en ze nam mijn hand. 'Weg'zei ik,ik trok mijn hand los en ging naar buiten. Er was niemand in de straten en ik zette het op een lopen. Mijn benen leidden me naar het bos ,het bos van de stad,een heerlijke plek om alleen te zijn. Ik hoorde iemand snikken. Het was een jongen ,ik ving een flart van zijn gejammer op. 'Waarom heb ik dat gedaan,*snik*, ik heb haar zo vreselijk gekwetst.wat moet ik nu doen?,*snik*,Ze vergeeft me nooit. Ik ging dichterbij om te kijken wie er zo verdrietig was. De blaadjes ritselden en hij keek op. Hij werd bloedrood van schaamte. 'Het geeft niet',zei ik rustig. Ik kwam tevoorschijn en hing vlak voor hem op mijn knieën zitten. Ik was blij dat ik die dag een broek had aangedaan,anders had ik nu een lelijke wonde gehad. Ik nam een tissue uit de zak van mijn leren jack en gaf het aan hem. 'Hier voor jou',zei ik en ik glimlachte. Zijn handen beefden. 'Wacht',zei ik en nam het zakdoekje uit zijn hand. Ik veegde zijn tranen met het zakdoekje van zijn gezicht. Hij nam me in zijn armen,opnieuw, en omhelsde me stevig. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd op zijn schouder. Hij nam mijn hoofd met beide handen vast en kuste me. Osten Newday kuste me!~E.~