9.Lex?

5 0 0
                                    

Ik keek verbaasd en ging op het bed zitten. Ik frunnikte met mijn vingers aan de bloemblaadjes en wachtte. Zo'n 10 minuten later kwam hij binnen. Hij had een blauwe jeans aan en een zwarte polo. Zijn haar was nog nat. Waarschijnlijk had hij een douche genomen, dacht ik. Hij kwam naast me zitten. 'Wat vind je ervan?'vroeg hij lief. 'Verrassend'zei ik grappend omdat ik niet wist wat ik moest uitbrengen. Hij gaf me een kus op mijn wang en nam mijn hand. Zo zaten we samen nog enkele minuten zwijgend bij elkaar. We aten een snel ontbijt met wat fruit en muesli en gingen weg. Buiten straalde de zon al fel ,maar het was al een tijdje niet zo warm meer. Ik trok m'n lederen jack aan en nam mijn rugzak. 'Waar gaan we heen Osten?'vroeg ik. 'Waar jij wilt',zei hij. Ik nam mijn gsm en toetste Lora's nummer in. 'Hallo met Lorena'zei ze slaperig. Ik hoorde Damon op de achtergrond en Lorena giechelde. 'Lora. Met mij. Kan ik langskomen?''Ja is goed',zei ze. 'Ik verwacht je over een half uurtje E.' 'Tot dan Lora'zei ik en ik drukte af. Ik nam Ostens hand en gaf hem een kus.'Kom',zei ik, 'ik moet nog even iets kopen bij Rituals.' De straten lagen er opnieuw verlaten bij en de winkels waren leeg. We gingen Rituals binnen en ik kocht een geschenkpakketje voor Lorena. We wandelden verder naar haar huis en Ik keek naar mijn gsm 10:00. Juist op tijd dacht ik. Ik belde aan en Damon opende de deur. 'Hoi'zei ik en ik omhelsde hem. Osten gaf Damon een vuistje. 'Yo bro.' 'Kom binnen people'zei Damon en hij wenkte ons. We volgden hem naar de kamer van Lorena en ik klopte aan. 'Kom binnen E.'zei ze en ik opende de deur. Ik vloog haar in de armen en gaf haar mijn geschenkje. 'Wat lief'zei ze en ze gaf me nog een knuffel. 'Eadlyn,er is hier iemand die je graag wil spreken.' Ik volgde haar de trap af naar de woonkamer. 'Wat doe jij hier?'vroeg ik verbaasd. 'Lorena ,ik...ik kan het uitleggen.'...
~E.~

MadeliefWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu