Bilgisayarı kapatmasıyla telefon çalmıştı arayan Merve idi. Merve 16 yaşında sarışın kahverengi gözlü uzun boylu çok nazik ve yardım sever biriydi.
Merve,'' Alo''
Kağan ,'' Efendim''
'' Canım, nasılsın?''
''İyiyim aşkım, sen nasılsın? ''
'' Ben de iyiyim ne yapıyorsun? '' Kağan lucid rüyayı anlatıp anlatmamakla kararsızlık içinde kalmıştı ''Aşkım, araştırma yapıyorum''
"Ne araştırması ?''
'' Ya hiç öyle merek ettiğim şeyler vardı da''
'' Aşkım tamam o zaman, ben kapatıyorum ''
'' Tamam aşkım, kendine iyi bak görüşürüz '' Merve,'' Görüşürüz canım '' Merve telefonu kapattıktan sonra Kağan'ı merak ettiğinden dolayı yanına gitmeye karar vermişti .
Kerem eve gelmişti , annesi ona bir şeyler hazırladı ve yedikten sonra annesine Kağan gile gideceğini söyledi. Annesi de izin vermişti ama geç kalmaması şartıyla, çoktan yola koyulmuştu Kağan'ın evi onlara çokta uzak değildi yolda yürürken biri seslenmişti sesin yönüne doğru baktığında seslenenin Merve olduğunu gördü Merve, ''Merhaba Kerem''
Kerem,'' merhaba nasılsın ''
Merve,'' iyiyim teşekkür sen nasılsın ''
'' Ben de iyiyim nereye böyle?''
'' Kağan'a gidecektim çoktandır görüşmüyoruz da ''
'' Ben de oraya gidiyordum."
'' Ne güzel. beraber gidelim"
"Doğrusu eve beraber gelirdik ama bugün onun neden erken geldiğini anlamadım ."
"Ben de bilmiyorum ."
"Sana söylemedi mi?"
"Hayır?" dedi Merve.
"O zaman onun yanına gideceğinden haberi yok ."
"Evet nerden anladın ?"
"Anlamamak zor değil canım .Telepati yapmayı bilmiyorum ama insanları anlamak zor değil ."
"Telepati mi ? Zihin okumak mı ?"
"Her neyse derslerin nasıl ?"
Yol boyunca fazla konuşmamışlardı evlerinin önüne gelmiştiler kapıyı çalan Merve olmuştu kapıyı Kağan açmıştı. Kağan şaşırarak ,'' Hoş geldiniz'' Merve ve Kerem, ''Hoş bulduk''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zihin Oyunu
Teen FictionSırtını dayadığı uzun servi ağacının yanında oturuyordu mezarlığa bakarak . Kalın giyinmiş olmasına rağmen soğuk rüzgar , yüzünü pek de okşayıp geçmiyordu. Toprağa odaklanıp genç taze bedeni hayal etti toprağın altında. Bir insan bedeni ne kadar zam...