2.BÖLÜM "Büyük Gün"

455 5 0
                                    

Gözlerim hafif aralanırken uykusuzluğum yüzünden yavaş yavaş geri kapanıyordu.
Dün Melisa'yla eve çok geç dönmüştük. Baya plan üzerine çalışıp konu üzerinde biraz tartışmıştık. Melisa biraz da içmişti tabi, bense yarım bardak zor içmiştim. Melisa yıda evine kadar taşımak zorunda kalmıştım. Kendi evime geldiğim zaman da direk yatağıma koşup uykuya dalmıştım.

Son anda Melisa'yla buluşcağımı hatırlayıp gözlerimi ovuşturup yorganı üzerimden attım. Saçımıda hafif bir topuz yaptım.
Banyoya gidip yüzümü yıkadıktan sonra salona gidip telefonumu açıp instagramda gezinmeye başladım.

Başak Uzayla 1 saat önce fotoğraf atmıştı. Bu arada Başak okulumuzun kaşarı, Uzay da okulumuzun en yaķışıklısı olmaktaydı.

Birbirlerine çok güzel uymuşlar.
Ne uyması be Uzay okulun en yakışıklısı o sürtüğün yanında ne işi var?
Hem banane bundan, Uzay kim ki ben onu eleştiriyorum? Eleştireceğim seviyeye gelsin ilk o.
Biraz daha instagram gezindikten sonra telefonu kapatıp mutfağa yöneldim.
Açlıktan ölüyodum. Mutfağa gidip buzdolabından ağzıma bişeyler attım. Kapı çaldığında mutfaktan çıktım.

"Geldimmm!!" diye bağırarak kapıya yöneldim.
Kapıya açmadan önce kapı gözüne baktım. Melisa ydı.
Kapıyı açtığımda 'girebilir miyim?' demeden direk beni kenara itip salona geçti. Aynı bana çekmiş pislik.

"Melisacım müsait misin diye sorduğun için teşekürler." dedim sırıtırak.

"Ya tabi ne demessin kanka yabancı mısın ki sorayım?" dedi kıkırdayarak.
"Kanka bomba gibi haberlerim var!!"diyince Melisa gözlerim faltaşı gibi açıldı.
Melisa'nın hep bomba haberleri benim üzerimedir. Dedikodu sevdiğimden değil yani.

"De yine ne diceksin benle ilgili?" dediğimde Melisa bana 'aşkolsun' demiş gibi bakış attı.

"Şimdi bu Uzay varya Başağı başkasıyla iken görmüş, Uzay basmış bunları yani. Sonra Uzay Başağı kenara çekip konuşmuş onla." Melisa hevesli hevesli anlatmaya devam ederken sözünü kestim.

"Ee bunun benle ne alakası var?" dedim.
"Dur dur en bomba yerine geldik. Başağa zorla bu erkekle ne zamandan beri birlikte olduğunu falan söylettirmiş. Başağın sesini de ses kaydına almış. Aldığı ses kaydınıda okulun hoparlörüne bağladı." diyince umursamaz bir şekilde Melisa'ya baktım.

"Kanka banane bundan." dedim.
Başakta bana 'sence ben salak mıyım?' bakışlarıyla üstüme gelmeye başladı.

"Mayra Uzaydan hoşlanıyosun çok belli!!" dedi ciddi bir şekilde.

"Yok artık, neresini seviyim onun. Evet okulumuzun en yakışıklısı olabilir ama ona karşı hiçbir şekilde elektrik alamadım yok öyle bişey." dedim ciddi bir şekilde.

"Mayracım ben Başağım ve sen benim en iyi arkadaşımsın. Birine baktığında onun hakkında ne düşündüğünü bile anlayabiliyorum. O yüzden çekinme söyle kanka yaparız bişeyler." diyince Melisa sinirlerim tepeme geldi.

"Melisa ben ne biliyosam ne içiyosam herşeyimi biliyosun. Senden saklıcak bişeyim yok aklındanda geçmesin. Bu akşam bir planımız var ve onun hakkında konuşmalıyız, kim kimle ayrılmış umrumda değil! Çünkü her değer verdiğim kişiyi kaybediyorum. Seni kaybetmek istemiyorum. O yüzden işimize bakalım." dedim sinirli bir şekilde.

ÖLÜME SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin