3.BÖLÜM "Hayırdır?"

410 5 1
                                    

Hayır Uzay değil o kendine gel Mayra,hayır olamaz. Nasıl olurda Uzay'ın evinde hırsızlık yapardım.

Yüzüme hızlı bir tokat geçirdim. Acıdı ya. Keşke yavaş vursaydım!!
Bu seferde kendimi cimciklemeye başladım.
Avuç içlerimi kaşımaya başladım. Kendime zarar vermeye çalışıyodum. Ne yaptığımı anlamıyordum. Yüzümü iki elimle kapayıp, bunun bir rüya olmasını diledim. Olmuyordu işte, olmuyordu.

Melisa 'mal mısın?' bakışlarıyla bana baktı.
Ben de ona aynı bakışla baktım. Ne oluyordu bana? Niye birinin yüzünden kendime zarar vermeye çalışıyordum?

Melisa işaret parmağını dudaklarına götürerek "sessiz ol!" dedi. Bende ona kafamı sallayarak "tamam." dedim.

Uzay içerde bardağa su doldurmaya çalışıyordu herhalde. Tam göremiyordum. Aniden sürahinin düşme sesiyle irkildim. Melisa ise başını omzuma yaslamış sürahi sesinin etkisiyle kulağı ağrımaya başlamıştı.
'Ben böyle işin..' dedim içimden. Her aksilik bizi mi bulurdu? Melisa'nın yanında nefes alırken bile tedirgindim. Çünkü en ufak bir şeyde çığlık atmayı esirgemezdi.
Melisa'nın kafasını omzumdan hafifçe iterek ayağa kalkmaya çalıştım. Uzay'ın sadece kafasını ve elindeki süpürgeyi görüyordum. Herhalde sürahi parçalarını topluyordu.
Uzay'ı böyle görmek, maymunu sütyenli görmek kadar komikti. Uzay'a hayran dolu bir şekilde bakarken daldığımı farkettim.Uzay'ın evine girip hırsızlık yaptığımı bile unutmuştum.

Uzay kafasını bu tarafa doğru çeviriyordi ki hemen yere çömeldim. Çok karanlıktı Melisa'yı zar zor görüyordum. O da mutfağın ışığıyla tabi.

"Napıyosun?" dedi sessizce Melisa. Kafamı ona çevirip cevap verdim.

"Ne yapmamı bekliyorsun? Dansözlüğe ne dersin? Gerizekalı mısın? Uzayın bir an önce gidip uyumasını istiyorum. Burdan hemen gitmeliyiz. Anlıyor musun Melisa?" dedim ciddi bir şekilde.

"Off tamam. Senin o cırtlak sesini dinleyeceğime 5 yıl hapiste yatmayı tercih ederim.Üşüdüm zaten." dedi ve o an üstüne atlayıp boğmak istedim.

"Benim sesim cırtlak değil bir kere. Kulağına doğru bağırmamı istemiyorsan sus!" dedim.
Melisa bana el hareketi çekerek " Tabi tabi götün yerse.." dedi.

Yüzümdeki maskeyi çıkartıp,
"Sen istedin tatlım!" diyip Melisanın kulağına doğru çığlık attım.
Sesim o kadar ince çıktı ki operacılar gibi biraz daha bağırsam camlar çatlıcaktı.

Melisa'ya baktığımda kulağını tutmuş kafasını da öne eğmişti.
Melisa'nın kulağına eğilerek,
"Bidahakine daha dikkatli ol da diğer kulağını sağır etmiyim." dedikten sonra Melisa kafasını bana doğru kaldırdı.
Belli ki kulağını çok ağrıtmıştım. Burdan gittiğimizde ondan özür dilerdim ama şuan daha büyük bir tehlikenin içindeydik.
Mutfak kapısı hafifçe aralandı. Uzay dışarı çıkmış yıldızlara bakıyordu. Cebinden sigara paketini çıkartıp, bir tane sigara yaktı.
Burdan hemen gitmemiz gerekiyordu. Yoksa yakalancaktık. Saate baktığımda saat 3'ü geçiyordu. Ayağa kalkmaya çalışırken ayağım kaydı ve ayağımın üstüne düştüm.

Uzay'ın bu tarafa doğru geldiğini farkedince Melisa, bahçenin arka tarafına doğru koşmaya başladı.
Melisa bana 'hadi' dermiş gibi elini iki yana salladı. Melisa'ya doğru koşmaya çalışsamda yeniden yere kapaklandım.

"Aaah ayağım!!" dedim bağırarak. Uzay'ın ayak sesleri bu tarafa doğru daha fazla artmaya başladı. Beni gördüğünde ise şok olmuş gibi kirpiklerini kırpıştırdı.

"Mayra?" dedi. İsmimi nerden biliyordu?

"İsmimi nerden biliy..." dicekken sözümü kesti.

"Burda napıyosun sen?" dedi meraklı bakışlarla.

ÖLÜME SON ADIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin