Už choím po jungly asi 3 hodiny a nič nového, som smutná. Išla som sa otočiť a v tom som započula známi hlas... ,,Čau kam ideš?" Otočila som sa a tam bol človek ktorý mi v živote ublížil. ,,Andrea?!!!!!" ,,Čo tu robíš?!" opýtala som sa vystrašene. ,,Sme tu na dovolenke, sme tu už asi 5 dní" povedala a usmiala sa (akože) milo. ,,Aa... do kedy tu budete?"opytala som sa. ,,No vlastne teraz je Máj... Takže tu budeme do konca Júna" povedala a dala umelý úsmev. ,,A vy?" opytala sa. ,,No my tu sme dosť na dlho..." nechcela som hovoriť že sme sa sem presťahovali lebo viem čoho by bola schopná. ,,A čo tu robíš v jungly?" rýchlo som zmenila tému. ,,No my tu bývame pri jungly v takom peknom modrom apartmáne, ak by si nevedela tak je to pri takom malom bungalo" povedala. Do kelu, ona býva pri mne... ,,Aha, a prišla si sem na prechadzku?" zase som odbočila od témi lebo nechcem aby vedela že bývam pri nej. ,,No pohadala som sa s kamoškou tak som sem išla že tu bude kľud" povedala a naznačila mi to že či by som s ňou nechcela byť kamoška. ,,Musím ísť na WC hneď som speť" povedala som a išla som za krýky, naozaj som si nastavila budík že aby o 1 minútu zvonil že akože mi volá mamina. ,,Už som speť" povedala som. ,,Ináč nechcela by si ísť k nám?" spýtala sa ma. ,, No neviem... sa mi zdá že dneska ideme niekam.." ideme na pláž ale nechcela som jej to povedať.... ,,Aha..." nedopovedala lebo mi začal zvoniť telefón. ,,Ano... ahoj mami.. už?.. dobre pa" zložila som telefón. ,,Už musím ísť ahoj" dopovedala som a utekala domov. Trošku som si to obišla aby nezistila že je to tým istým smerom ako k nej domov. Prišla som domov preliezla som cez okno a lahla na posteľ. O pár minút prišiel ocino..,,Kde si bola?" opýtal sa ma vystrašene. ,,Veď v izbe" cítila som sa blbo že dneska strašne veľa klamem. ,,Ja s maminou sme ťa tu stále chodili pozerať a ty si tu nebola!" bol naštvaný. ,, Tak ja neviem asi som bola na WC, ale bola som tu stále" povedala som. ,,Mia ak sa toto ešte raz stane tak ťa budeme mať stále pod dozorom!!" povedal a zabuchol za sebou dvere. Uvedomila som si že som tam bola 3 a pól hodiny. Chcela som ísť za nimi aby sme teraz išli na pláž ale radšej som nešla lebo by sa naštvali.
Je tu ďalšia časť 26. December :3 tak dúfam že sa páči kniha ;) Hlasujte* Komentujte*
JBlue <3
YOU ARE READING
Hawaii
RandomJe to o tom ako sa rodina presťahuje na Hawaii a tam sa stane volačo... čo nemôžem prezradiť :D