12. Kapitola

15 3 0
                                    

,,Ahoj" prišiel Eduigso s dvoma miskami s Pop-Cornu. ,,Čau... Písal ti niekto" povedala som a naznačila som mu že mobil je v taške. Divne sa na mna pozrel a zobral si mobil. ,,Ježiš to je Nikola" povedal a hodil ho späť do tašky. ,,Dobre môžme začať pozerať film?" opýtala som sa. ,,Janse zapni ho" povedal. Zapla som film a zobrala si hrsť pukancov. ,,Trrn!!!" asi po piatich minútach mi zazvonil mobil. ,,Bože!" povedala som a zdvihla mobil. ,,Áno?" povedala som do mobilu. ,,Mia kde si?!!" zahučala mamina do mobilu (až to Eduigso počul). ,,Som u kamaráta, býva za obchodom" povedala som. ,,Kto to je?!" opýtala sa mama naštvane. ,,Eduigso" povedala som a vzdychla som si. ,,Jeeeeeej ty si u toho tvojho fra... kamaráta" opravila sa. ,,Áno u môjho kamaráta" povedala som odporným hlasom a zrušila som ju. ,,Ježiš prepáč, mama..." povedala som a prekrútia oči. ,,V poho môžme ďalej pozerať film?" opýtal sa milo. ,,Jasne" zasmiala som sa. Pozerali sme film a po 10 minútach si dal okolo mna ruku a položil mi ju na plece. Pozrela som sa na neho a on sa na mna usmial. ,,Ahoj kde maš..." povedal jeden vrah z filmu a strčil do nej nôž. ,,Aaaa!" zavrieskala som a nalepila som sa na neho ako sardinka. ,,Miaa... Ty sa bojíš?!" bol prekvapený. ,,No ja som taky strachoprd" usmiala som. ,,Neboj som tu ja" povedal a dal mi pusu na líce. Jeho bozk bol jemný a pekný. Usmiala som sa naňho. Po 2 a pól hodinovom filme som napísala mamine že tu zostanem na obed a že potom o 14:00 prídem domov. Potom Eduigso šiel na WC. Ja som potom vytiahla mobil a pozrela som si správy čo ma s tou Nikolou či ako sa volá.
Eduigso: Ahoj Niky😊
Nikola: Zlatko kedy prídeš k nám?❤️❤️❤️
Eduigso: Prosím Niky nevolaj ma tak nie sme žiadny frajery a zato že sa zdravýme v obchode a raz u teba bol nie som tvoje ZLATKO!😡
Nikola: Dobre sory Eduigsinko ale ja ťa milujem😭😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Eduigso: Dobre Nikola píš mi čo chceš ale ja ťa budem ignorovať! A Btw. mám frajerku volá sa Mia!😎
Nikola: 😭😭😭😭😭😭

Keď som si to prečítala tak som ho rýchlo hodila do tašky a premýšľala nad tým čo tam napísal.

,,Ahooj už som späť!" Skočil na posteľ a buchol si hlavu a moju. ,,Aau!" povedali sme naraz s zasmiali sme sa. ,,Ježiš prepáč" povedal a dal mi pusu na čelo. ,,V pohode" povedala som a usmiala som sa naňho. ,,A kto je ta Nikola o ktorej si hovorila?" opýtala som sa ho na to lebo som stále na tie správy myslela. ,,Ježiš ta Nikola ona je jedna taká otravná baba ktorá mi furt piše" povedal a prekrútil očami. ,,A... Čo ti píše?" opýtala som sa zvedavo. ,,Ježiš... Všeličo..." povedal naštvane. ,,Prepáč... ja asi už pôjdem" povedala som a zišla som z postele. ,,Nie!!" povedal, chytil ma za ruku a stiahol ma na posteľ. ,,Tu maš zober si môj mobil pozri si správy" podal mi mobil a usmial sa. Zobrala som si ho a čítala tie iste správy. ,,Aha... ona je divná" povedala som a tvárila som sa že som to prvý krát čítala. ,,No takto ma otravuje..." povedal. ,,Deti poďte na obed" zakričala Eduigsova mamina. Zišli sme dole schodmi a išli sme do jedálne. Mali sme zeleninovu polievku a potom sme mali mäso s ryžou, ako dezert sme mali ich typické jedlo (neviem ako sa to vola). ,,Mňam, Ďakujem bolo to veľmi dobre" povedala som. ,,Nemáš za čo" povedala jeho mama a odniesla mi tanier. ,,Tak ešte mame hodinu a pól čo budeme robiť?" opýtala som sa Eduigsa. ,,Em... Aha poďme za Oliverom" povedal. ,,A nebude mu to vadiť ak pôjdem aj ja?" opýtala som sa hanblivo. ,,Prosim ťa jasne že nie!" zasmial sa. ,,Eduigso ale radšej mu zavolaj" povedala jeho mama a ukázala na mobil. ,,Okej" povedal a išiel hore mu zavolať. ,,Vie o tom tvoja mamina že si tu?" opýtala sa vystrašene jeho mama. ,,Ano písala som jej nebojte sa" povedala som a usmiala sa. ,,Okej môžme ísť" povedal Eduigso. ,,Dávajte pozor" povedala jeho mama. ,,Ahoj Mami" povedal a zabuchol dvere. Išli sme necelých 10 minút k jeho domu. ,,Čau brachoo" povedal Oliver. ,,Ahoj Mia" povedal mi šarmantne. ,,Ahoj" pozdravila som ho a usmiala som sa. ,,Poďte do izby" povedal a my sme išli za ním. ,,Chcem niečo viac o tebe vedieť zlatko" povedal a žmurkol na mňa. ,,Em..." nevedela som čo mám povedať. ,,Neboj sa, Oliver rád sranduje" povedal Eduigso a zasmial sa. ,,Nie teraz nesrandujem" povedal vážne Oliver. ,,Tak kráska maš súrodencov?" povedal milo. Keď som sa pozrela na Eduigsa tak bol veľmi prekvapený. ,,Em no... Nie som jedináčik" povedala som nervózne. ,,Neboj sa ma" zasmial sa. ,,Aha a si tu na dovolenke?" opytal sa ma. Nevedela som či mu mám povedať pravdu... ,,No my sme tu dosť na dlho..." povedala som. ,,Aha" povedal a pozeral sa na mňa ako keby som bola svätá. ,,Emm.... Čo ideme robiť?" opýtal sa zahanbene Eduigso. ,,Nevie..." nedopovedala som lebo mi zazvonil telefón. ,,Prepáčte" povedala som s odišla z izby to zdvihnúť. ,,Ano?" ,,Ahoj zlatko kedy prídeš? Už je 14:12" povedala mama do telefónu. ,,Aha prepáč Mami nevšimla som si to, už idem domov" povedala som a zrušila som ju. ,,Prepáčte chalani už musím ísť ahojte" povedala som a poslala som im pusu. Zatvárili sa obidvaja ako keby boli posypaný magickým praškom. Zasmiala som sa a odišla z ich domu keď som prišla domov bolo 14:30. ,,No ahoj" povedala mama a objala ma. ,,Ahoj" povedala som. ,,Dali ti obed?" opýtala sa vystrašene. ,,Ano neboj sa" povedala som a zasmiala som sa. ,,Poď do obývačky pozeráme film, tebe sa bude páčiť" povedala mama a išla do obývačky. Ja som išla za ňou a sadla som si na gauč a pozerala film.

Takže... Táto časť je trochu dosť dlhšia od ostatných :D ale dúfam že sa Vám páčila ak áno dajte HLAS* KOMENT*

JBlue o~

HawaiiWhere stories live. Discover now