Bolo to Zemetrasenie! Rýchlo som vyšla z izby a začala som hovoriť ,,Mami vonku je zemetrasenie!!!" ,,Naozaj Mia, už prestaň s týmito nezmyslami!" povedal ocino. ,,Naozaj pozri sa von oknom!" povedala som a odstrela som záclony. ,,Mia prestaň!!! Choď do svojej izby a tam si hovor svojim imaginárnym kamarátkam tieto nezmysli!" povedal. ,,Ja nemám ima..." nedopovedala som. Choď!" zahučal. ,,Prestaň sa ku mne správať ako keby som mala 10 rokov. Ja budem o chvíľu dospela!!!" zahučala som naňho, zabuchla dvere a zamkla som ich. Zobrala som si tašku a zbalila oblečenie a jedlo a odišla von oknom. Išla som do jungly. Keď som chodila po jungly tak som zavolala Eduigsovi aby prišiel tam. Čakala som ho tam 10 minút. Keď prišiel tak som sa naňho zavesila a pobozkala na pery. ,,Si úžasný!" povedala som mu a pobozkala som ho. Povedala som mu čo sa stalo a tak... ,,Asi si postavám neaký dom v jungly" povedala som. ,,V jungly nie! Tu je to veľmi nebezpečné! Ale veď sa vráť domov" povedal. ,,Ale ja sa nechcem vrátiť domov až po 2 dní" povedala som. ,,Čo si! Nie chod domov!" povedal. ,,Ale tak aspoň poď so mnou!" povedala som. ,,Nie ty si to musíš vyriešiť z rodičmi sama!" povedal. ,,Inak zostanem v jungly" povedala som a sadla som si na zem. ,,No dobre tak vyriešiš si problém z rodičmi sama a ja budem za dverami potom otvoriš ich a ma zoznámiš. povedal. Ja som súhlasila, ešte som mu dala pusu a išli sme. Zaklopala som na dvere a čakala kým niekto otvorí. ,,Kde si bola?!" povedala naštvaná mama. ,,Prepáč" povedala som a objala som ju. Vošla som dnu a všetko som im povedala a všetko sme si vysvetlili. Potom som otvorila dvere zoznámila som ich s Eduigsom. Aj on potvrdil že bolo zemetrasenie ale neuverili tomu. Potom Eduigso odišiel tak sme mali večeru a išla som si ľahnúť a pozerala som film WE ARE YOUR FRIENDS. Keď dom dopozerala tak som si ľahla a spala.
Takže tento deň bol na 5 kapitol :D. Dúfam že sa Vám páčila táto kapitola ak áno tak dajte HLAS* KOMENT* ;).
JBlue o~
YOU ARE READING
Hawaii
RandomJe to o tom ako sa rodina presťahuje na Hawaii a tam sa stane volačo... čo nemôžem prezradiť :D