9. Kapitola

19 3 2
                                    

Vysvetlenie

V 8. Kapitole som spomínala Andreu a teraz vám to idem vysvetliť.

Mia hovorí

Ja ju poznám už od škôlky a tam sme boli najlepšie kamaratky. Potom sme išli oby dve na tú istú základku len nás rozdelili do iných tried, tak sme sa každú prestávku chodili na chodbu a tam sme sa rozprávali... v 2. ročníku som sa skamarátila s jedou babou čo som sedela a už sme sa pomenej stretavali s Aďou (budem písať Aďa lebo sa mi nechce písať celé meno :D) a ona sa na to hnevala, ale mne to nevadilo lebo som si našla veľa ďalších kamaratok v mojej triede. Raz som ju zavolala na chodbu aby spoznala moje kamošky. Najskôr ma ignorovala ale potom povedala že ak sa s ňou budem viac baviť než s nimi tak pojde inak nie, povedala som ano a išli sme na chodbu, zoznamovala som ich... potom som celý deň musela byť s ňou. Čas plinul a my sme dospievali, v 4. ročníku sme sa všetky pohádali, boli sme v skupinkách ja s Aďou, dve baby a ešte dalšie dve baby. (Pred tým sme boli všetkých 6 BFF). Ale bolo to trochu blbé lebo ja som bola od veci v triede, každú prestávku sme chodili sa stretávať na chodbu až v 5. ročníku mi Aďa veľmi ublížila... Raz sme spolu boli v meste a oproti nám išli Veronika a Nikola (s tymi sme sa v 4. ročníku pohádali) a Aďa z ničoho nič sa pridala k ním a povedala mi ,,Loser! ty si si myslela že sme najlepšie kamarátky ale celý rok som ti klamala a bozkavala som sa s Viktorom(decké lásky :D)!" povedala mi a smiala sa potom mi ešte dala facku a odišla preč. Rýchlo som utekala domov. To bol môj najhorší deň v živote ,,27.11 v piatok" ten deň si budem pamätať do konca môjho života. Potom mi v škole stále robili zle do 8. ročníka a potom som odišla na gympel. Tam som si našla najlepšiu kamaratku Lauru a už bolo všetko v pohode až do teraz keď tu je zase Andrea.

Takže toto bolo vysvetlenie toho ako Mii Aďa ublížila. Uvidíte čo sa stane potom budú zase kamarátky?....

HawaiiWhere stories live. Discover now