Stál tam Oliver s nejakou babou. Dala som si sluchatka von z uší a išla otvoriť okno. ,,Čo tu robíš?!" opytala som sa ho. ,,Prišiel som ťa zoznámiť z Karolinou, je moja sestra" povedal. ,,Ahoj" povedala a usmiala sa. ,,Aha" bola som prekvapená. ,,Ja sa volám Mia" povedala som a usmiala som sa. ,,To je všetko?" opytala som sa Olivera. ,,Nechceš nás pozvať?" opytal sa naštvane. ,,No tak fajn Karolína poď dnu" povedala som. Ona preliezla cez okno a zatvorila som ho. Oliver tam začal búchať po okne a niečo hovoril. Otvorila som okno a opytala som ho ,,Čo je?!" ,,Aj ja chcem ísť!" povedal. ,,Ale veď načo tu ty budeš ked ja sa s ňou mam zoznámiť" povedala som. ,,Lebo chcem byť pri tebe láska" povedal. ,,Prestaň ja mam frajera tak už s tým konečne prestaneš?!!!" povedala som. ,,Aa... Aha" povedal smutne. Zatvorila som okno a začala som sa rozprávať s Karolínou. ,,Prepáč za môjho brata je to strašný debil," povedala. ,,Nútil ma ísť sem asi 2 dni". Zasmiala som sa. ,,Koľko máš rokov?" opytala som sa. ,,17" povedala. ,,Aj ja budem mať v Júny 17" usmiala som sa. ,,Takže sme tak isto staré" zasmiala sa. Rozprávali sme sa ešte hodinu a potom odišla. Celkom veľa mame spoločného a je fajn baba len ma sprostého brata. Potom som ďalej počúvala Album DELIRIUM od ELLIE GOULDING.
30 minút neskôr
,,Bum! Bum! Bum!" niečo búchalo vonku. Zdvihla som sa z postele a otvorila okno. Nič tam nebolo. ,,Bol to neaký človek? Divné" povedala som si. Sadla som si na posteľ a v tom zase niečo búchalo. Zodvihla som sa ešte raz a poobzerala som sa okolo. ,,Do p... kelu!" Mamina vtrhla do izby a začala mi hovoriť ,,Už prestaneš s tým búchaním?!!" ,,Ja nebucham!" povedala som naštvane. ,,No jasne kto iný?!" povedala a zabuchla za sebou dvere. Ešte raz som sa pozrela von oknom a bolo to silnejšie a silnejšie...
YOU ARE READING
Hawaii
RandomJe to o tom ako sa rodina presťahuje na Hawaii a tam sa stane volačo... čo nemôžem prezradiť :D