Karolína. ,,Čo tu robíš ty krava!" povedala som jej do očí. ,,Ináč kde som?" opytala som sa ocina. ,,Si v nemocnici maš ruku v sádre" povedal ocino. ,,Maš šťastie dievča, keby si mala ruku dlhšie v láve tak by ti zhorela ruka" povedala jedna s tých dvoch sestričiek. ,,Ja sa naozaj veľmi ospravedlňujem ja som bola proste naštvaná a už som to nevydržala tak som ťa tam sotila" povedala smutne. ,,Vypadni!" zahučala som na ňu. Ona sa smutne otočila a odišla. Eduigso ma potom pobozkal a držal mi ruku. ,,Neboj o 1 týžden ťa pustia" povedal Eduigso. ,,Až!" skrykla som. ,,Neboj sestričky povedali že by tento týžden nemala vybuchnúť sopka" povedal kľudne ocino. ,,Ako môžu vedieť sestričky kedy vybuchne sopka?!" povedala som. ,,Ale oni doktori sa podohadovali že by nemala vybuchnuť sopka" povedal. Nič som na to nepovedala a zatvorila oči.
Prešli dva dni ležania, jedenia a pitia. Strašne som sa nudila. O chvíľu zaklopal niekto na dvere. ,,Ďalej!" povedala som. Vošla dnu mamina a doktorka. ,,Výsledky sa ti oveľa zlepšili a môžeme ťa už pustiť domov ale musíš si dávať na seba pozor, radšej nikam nechoď a zostaň doma" povedala sestrička. Potešila som sa, zbalila veci a mama ma zaviezla domov. ,,Mia vytaj doma!" povedali Eduigso, ocino, Karolína, Oliever a...
YOU ARE READING
Hawaii
RandomJe to o tom ako sa rodina presťahuje na Hawaii a tam sa stane volačo... čo nemôžem prezradiť :D