HiraBorayla kötü geçen bulusmamizdan sonra eve gelip direkt uyuduğu için gece boyu uyaniktim. Eğer uymamış olsaydım da zaten Boraya olanlardan sonra pekte uyuyabilecegimi sanmıyordum..,
Babamın bu kadar fevri davranması neydi anlamadım. Ahh tanrım sanirim babam biricik kizini çok seviyoo..Gün agirincaya kadar odamda can sıkıntısıyla gelen delirmeler ile birazcık eglenmistim. Güneşin ışıkları kara geceyi delip geçerken içimde bir kiprasma falan oldu.. Neden diye sorarsanız eğer tabiikide bu sabah borayi görmeye gideceğim icin.. acaba ne giysem dolabimda bulduğum deri etegim ve biraz transparan olan kirli beyaz ustlugumu çıkardım. Bunlarla gitsem çok mu ağır olur yaa.. Bu sefer siyah beyaz şeritleri olan mini bir elbise çıkardım.. bu elbisenin modelini seviyordum fakat sanki biraz fazla kısaydı.. Neyse diyip giydim bi güzel, altına giymek için beyaz muz çorap çıkardım ve giydim.. vahy çok guzel olmu... harika yaa cidden harika . Evde kalan tek beyaz muz çorap ve arkada kafam kadar bi delik var. Çıkarıp çıplak bacak kalınca ne olacak yaa sonuçta biz Boyayla sevgiliyiz hiç bu bisecikler olmaz.. deri montumuda sırtıma alıp aşağıya indim his kimseler yoktu..tabiikide buna şaşırmadım çünkü ailem bu saatte ilk rüyalarını goruyo olurlar, gece napiyolarsa o kadar saat....
Çörek ve pogacalarini çok sevdiğim pastaneden askima en guzel ve tanelerini alıp evinin yolunu tuttum.. ama bi saniye ben Boranin evinin hangisi olduğunu bilmiyorum ki !! Off Hira yaa.
Sakagin ortasinda elimde pastane poseti ile caresizce dikilirlen aniden yuksek bir korna sesi ile caresizligimden kurtuldum ve fevri bir hareketle arkami dondum. Kahretsin..! Donmemle yerle bir olmam bir oldu. Ahh popoomm..
Harika popomun ustune sertce oturmustum.. karsimdada benim bu durumuma kahkahalar atan okuzun teki vardi.. arabasinin icinde hic gelip demiyo ki "ay aman guzel bir hanimefendi benim gorgusuzce yaptigim hata, hayvanligim yuzunden poposunu acitmis bir gideyim onun yanina da kaldirayim nenim hatam hayvanlik yaptim ozur dilerim diyeyim " orda oturmus benim durumuma aslinda onun okuzlugune hunharca guluyo.. tick tick tickAyaga kalktigim gibi arabaya dogru hizli ve buyuk adimlarla ilerledim. Kapiyi actigim gibi bagirmaya basladim. Adam hala gulmeye devam edince adamin yakalarini kavrayip arabadan cikardim ve Allah ne verdiyse adama saydirmaya basladim. Benim sesime tum mahalle camlara balkonlara cikmis bizi seyrediyordu.
Bense buna aldirmadan adama bagirmaya devam ediyordum. Adam hic bir tepki vermiyor, aptal aptal suratima bakiyordu. Buna daha cok sinir olmustum. Bi anda omzumda bir el hissetmem ve geriye dogru cekilmemle dengemi kaybettim. Beni kimin cektigine bakamadan bir yumruk adamin suratini darma duman etti. Adam yere duserken o sert yumrugun sahibi...Kıvanç!! Tanrım onun burada ne işi varr ? (Kivanc , Hira'nin eski platonigi) Kivanc beni kolumdan tuttugu gibi bir yere cekistirmeye başladı. Bir eve.. kapidan iceri girer girmez sirtim soğuk duvara çarptı. Acının etkisiyle inledim, Kivanc bana koyulasmis yemyeşil gözlerle bakıyordu.. Bir adım..ve bir adım daha.. artık Kivanclaaramızda hiçbir mesafe yoktu.yoksa..yoksa Kivanc beni.. öpmek mi istiyordu ? "K-Kivanc? N-Ne yapmaya c-calisiyorsun?" Bunları söylerken sesim titremisti.. nefeslerimi birbirine karışırken bunlari soylemek gercekten cok zordu.. Kivanc sanki bu deliklerinden tatmin olmuş gibi dudağını ısırdı, gözüm istemeden de dudaklarına kaydı, bunu anlamış olacak ki dudağının kenarı hafiften kivrildi .. ve sonra.. aramızdaki o daracik mesafeyide tamamen kapattı.. Dudakları dudaklarında adeta dans ediyordu.. ağzımdan hafif bir inleme çıktı.. Ben ne yapıyordum böyle ? Kendine gel Hira!!
Bir güç ile ellerimi kivancin goğsune koyup ittirdim. Hafif geri çekildi suratında memnun bir ifade vardı.. bu evden hem çıkmam lazım.. koşarak arkama bile bakmadan evden ciktim ve koşmaya devam ettim.. Bora .. Borayi bulmam lazim...Sokakta başı boş dolasiyordum buraya neden geldiğimi bilmiyordum.. sanirim o lanet evden uzaklaşmak istiyordum. Bunları düşünürken sert birşeye çarpıp geriye doğru sekmem bir oldu.. gözlerimi önümdeki sert şeye cevirdigimde aradığımı bulmuştum.. Bora.. gözleri.. gözlerinde olan şey endişe, korku ve biraz da rahatlamislik vardı sanki. Birkaç saniye yada dakika bana o duygularla baktıktan sonra hızlı bir sekilde beni kendine çekip sarıldı.. Tanrım çok sıkı sariliyordu.. fakat ben bundan rahatsız değildim. Bende kollarimi kaslı karnından ileri doğru ilerleyerek beline sıkı bir şekilde sardim.. bu anin bozulmasını, ondan ayrılmayı hiç mi hiç istemiyordum! Sanırım oda istemiyordu... ne yazık ki birkaç dakika sonra ayrıldık. Evet ayrılmıştır fakat birbirimizden fazla uzaklasmamistik, yuzlerimiz çok yakındı, anın büyüsüne kapılmak istiyordum falan az önce olan olay geldi aklıma..Kivanc'la olan şey.. bundan rahatsız olup bir adım geri çekildim. Bora yanlış bişey yapmışım gibi kafasını sağa sola salladı. Bir saniye olmuş mudur bilmiyorum ama Bora avuçlarını yüzümün iki yanına koyup dudaklarimi dudakları ile ortmesi çok ani oldu. Ilk birkaç saniye şoku atlatmaya calistim ve sonra dudaklarimda şehvetle dans eden dudaklara karşı koyamayıp acik olan gozlerimi kapattim ve bende onun dudaklarimda yaptigi dansa eslik ettim. Bundan daha çok zevk almis gibi beni kendine bastırdı.. ağzımdan bir inilti çıktı ayrıca nefes nefese kalmıştım..
Bora bunu duyunca beni dirsegimden tutup bir yere doğru cekistirmeye başladı...
Bora
Sokakta olan olayları sonradan duyunca sinirden kopurmustum, Kivanc pici Hira'ya bişey yapmışsa onu anasından doğduğuna pişman edecektim.. Kivancin evine doğru giderken Hira karşıma çıkmış bana carpmisti.O an onun yüzündeki o saflığı asla unutamam galiba.. çok masum ve güzeldi ona tekrardan aşık oldum.. sanki hiç birbirimize darilmamisiz gibi ona sıkıca sarildim, onu öpmek istiyordum ve bunu yapacaktım, bira ayrılıp onu öpmek için bekledim, ama.. bi an geri adım attı, bundan rahatsız mi olmuştu yani, hayır.. seni elde edeceğim Hira.. anında dudaklarina yapistim. Dudakları o kadar güzeldi ki.. doyamiyorsum onlara.. bir müddet sonra o da bana karşılık verdi.. çok.. çok guzel opuyordu. Bu beni tatmin etmişti.. onu kendime bastırdı bu sırada sertlesmistim, Hira 'nin inlemesi ile kendimden geçtim suan cok sertlesmistim dar kot giymenin en kotu zamani.. Şanslıyım ki Hira ile evime yakın bir yerde karşılaştık onu hemen yataga atmamam gerekiyor biliyorum fakat bunu cok istiyorum.. Eve gelmiştik, Hira ne yapacağımı anlamisa benziyordu fakat hiçbirşey demiyordu bu onunda istediğini gösterir.. yatak odama geldiğimde yatağın yanına gelip Hirayi karşıma aldım.. onun da gözlerinde ki arzuyu gorebiliyordum..Hira yi Yavaşça yataga yatirdım ve üzerine ciktim, nefes alışları kesik kesikti bunu anlamak zor değildi.. üzerine oturmusken tisortumu çıkardım ve Hira'nin dudaklarına doğru eğilip küçük, sulu bir öpücük bırakarak, aşağıya doğru indim. Sulu öpücükler bırakarak boynuna doğru indim boynunda bir bölge belirleyip oraya dilimle daireler çizmeye basladim.. alttaki dışarı çıkmak için sabirsizlaniyordu..
Hira
Boranin bana yaptıkları beni de tatmin ediyordu fakat bu işin nereye gideceğini biliyordum.. kendimi ona teslim etmeli miydim ...
Meerrrhhaaaabaaa Arrrkadaslarr bu bölüm ve gelecek diğer bölümler biraz daha yetişkin içerikli olacak.. Pitirciklariiimm kapak tasarımına yardımcı olabilirsiniz bana yaptığınız çalışmaları atabilirsiniz... bu aradaa multi medya da Kivanc varr .. ...HIKAYE ILE ILGILI SORULAR...
•SIZCE HIRA KENDINI PRENSINE TESLIM ETSIN MI ?
•HIKAYE DAHA COK YETISKIN ICERIK MI OLSUN YOKSA AZ MI ?
Cevaplarsaniz çok sevinirim..
HEPINIZI COK SEVIYORUM PITIRCIKLARIMM.. IYI OKUMALAR..
CUNKU SIZ ♡(GALB) BEN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk görüşte aşka inanır misin?
ChickLitBazen sadece gitmek gelir icinden, ama yapamazsin. Cunku is isten gecmistir. Kalbin artik bir yabancinin elindedir... Twitter: Sahinlercennet Instagram: cnntshnlr Facebook: Cennet Şahinler Periscope: Sahinlercennet Snapchat: sahinlercennet