30.10.2014 devamm

66 7 0
                                    

Bora;

Off tamam çok sert cevaplar verdim. Fakat böyle olmasını istemedim. Sadece sıkılmıştım, sigara icmeme neden bu kadar bozulmuştu ki anlamıyorum. O masadan kalkıp gittiğinden beridir mal gibi kala kalmis bunları düşünüyordum. Garsonun tabakları toplamasıyla ayildim ve parayi odeyip cafeden çıktım. Cafeden çıktığım gibi yurumeye basladim. Nereye gittiğimi bilmiyordum ayaklarım beni goturuyordu. Etrafima baktığımda Hira'nin evinin önünde buldum kendimi. Tamam belkide onun evinin biraz ilerisinde oturuyordum. Yani Hira'nin evi yolumun üstündeydi fakat ben eve gitmek de istemiyordum. Durup eve baktım yalnızca. Evin tüm perdeleri açıktı yani evin içini rahatça gorebiliyordun. Açık mavinin hakim olduğu bir odayı gözüme ilistirdim. Bir kız odasiydi. Hira da tek çocuk olduğuna göre sanırım burasi Hiranin odasiydi. Güzel zevki varmış. Hira demişken... sahi o nerde ?
Korku ve endişeyle etrafima bakindim . Ama kimse yoktu. Ya birsey olduysa? Ya kacirmislarsa? Ahh tamam sakin ol Bora. Hiraya hiç bir şey olmadı. O.. o... kendime nerede olduğu hakkında yalan bile söyleyemiyorum. Telefon.. Evet telefon en iyisi aramak.

Off Hira acsana kızım şu telefonu..! Merak etme Bora sadece trip falan atiyodur. Yada telefonunu düşürmüştür. Belkide kaçırıldığı için telefonu bir yere atmışlardır.. o off ne diyorum ben her neyse birinci ihtimali göz önünde bulundurmak daha iyidir... Nerdesin Hira nerdesin..

Belkide evdedir , uyuyodur, banyodadir diyerek yurumeye basladim. Yolun ortasında bir kalabalık vardı. Normalde hiç merak etmem direkt yoluma devam ederim, ama bu sefer öyle olmayacak. Gidip bakacaktim. Kalabalığın arasından zar zor geçtim ve...
Bir kız yerden yatıyordu. Olamaz.. şu kanlara bak kızın yuzu gözükmüyordu saçları önünde gelmişti.. Bu Hira olamazdı değilmi? Hayır lütfen Hira olmasın. Kızın yüzündeki saçları hafif hareketlerle çektim ve... o .... o Hira değildi.. Ohhh şükürler olsun. Yüzümde ki endişeli ifade yerini mutluluğa bırakırken insanlar bana şaşırmış, anlayamayan bakışlar atıyordu. Ayağa kalkıp , çabuk hareketlerle kalabalıktan ayrıldım. Mutluydum çünkü Hiranin evinde olabileceğini ve bana trip attığı için cevap vermediği düşüncesini kafama iyice sokmustum.

Hira;

Eve geldiğimde ağlamayı kesmistim ama maalesef aglamaktan şişmiş gözlere sahiptim artık. Anne ve babama kendimi göstermeden odaya çıkmayı başarmış. Direkt iç camasirlarimi ve kiyafetlerimi alıp banyoya girmiştim. Güzel ve uzuuunn bir dusun ardından rahatlamistim ve uykum da gelmişti. Tabii diyeceksiniz ki sabah sabah ne uykusu bu . Ama şu da var ki ağlamak ve ardından rahatlatıcı bir dus almak gerçekten insanı yumusatiyo. Daha doğrusu beni. Beni rahatlatiyo sizi rahatlatmayabilir ama beni rahatlatiyo. Her neyse açık olan perde mi kapatıp kendimi uykunun kollarına bıraktım. En iyisi buydu zaten. O yakisikli herif bana söyledikleri yetmezmiş gibi birden peşinden de gelmemişti. Off kim bilir ne yapıyordu... daha fazla birsey dusunemeden uyku beni o huzurlu karanlığına çekmişti bile. Umarım o iyidir.

Bora;

Sahilde yürüyüp kafamı dagittiktan sonra eve gitmeye karar vermiştim. Bugün gerçekten çok yurumustum ki hava kararmaya başlamıştı bile. Yol boyunca her an her salise Hira aklimdaydi bir türlü çıkmadı aklımdan. Eve giderken bir sigara yakmistim. Derin nefesler alıyordum. Sanki ayrilacakmisiz ama ben istemiyor musun gibi, son zamanlarimizi doya doya geçirmek istiyor musun gibi. Zaten böyle olacaktı, eğer Hira ile kavgasız güzel bir ilişki yasamak istiyorsam sanirim sigarayı bırakmam yada onun yanında içmemem gerekiyordu. Sigaramdan son, derin bir nefes daha aldıktan sonra yere atıp ayagimla ezdim. Eve giderken Hiranin evinin önünde durdum. Perdesi kapalıydı, sanirim eve gelmişti. Yüzümde oluşan küçük tebessümle cama doğru bakarken, bir anda kapı açıldı ve... olaamaazzz.. sanirim şimdi ayvayı kökünden yemistimm...

****

"Tanrım başım fena halde ağrıyor. Lanet olsun bilegim ahh her tarafım ağrıyor.. Artık bana hiç bi kız bakmaz herhalde. Hira ? O hiç hiç bakmaz su tipe bak lan bir tane daha kafa çıkmış yüzümde... Ne e burnum.. yamuldu mu ? Aman ohh bee burnum hala aynı dümdüz duruyo . Off ama nasıl geçirdi yaa adam bildiğin
This is sparta ! Diyerek girişti bana."
Tabii bu hale nasıl geldim diyorsunuz anlatayım. Abi acınacak halim var yaa...

****

Kapıya baktığımda bana doğru gelen sıkı bir yumrukla yerle bir olmuştum. Adam üzerime çıktığı gibi yakamadan tuttu ve bağırmaya başladı neye uğradığımı şaşırmıştım...
"Kimsin lan sen ne diye kızımın odasını gozluyosun haa?! Cevap ver lan p*ç!!!"
Ve o sırada anladım ki üzerimde ardı ardına yüzüme yumruklarını geçiren adam Hiranin babasıydı! Yumruk atmasından konusamiyordum. Sonunda gücümü toplayıp bey babamı üstümden ittim. Tamam bey babacigim pek olmuyo ama napiyim... Zorla ayaga kalkip guclukle konustum.
" beyfendi bakın ben kizinizin odasını gozlemiyorum. Yanlış anladınız ben saddgydu..." cumlemi tamamlamama izin vermeden yüzüme yediğim soğuk ve sert birşeyle yerle bir olmuştum. Sonrası hayal meyal bişey ışte.. Eve nasıl geldiğimi dahi bilmiyordum.. aaaa tamam şimdi cikardiim oha lan adam bildigin parmakliklari sokmus onu kafama vurmustu. Sanirim içimden şekerler falan saçılacak diye bekliyodu öyle bi hali vardı.. Off yaa bugün ne biçim bi gün...

Merhaba sevgili güzel okuyucular... biliyorum bölümler birazcık geç geliyor ama inanın erken yazmaya çalışıyorum.. Umarim begenmissinizdir. Biliyorum Bora'ya biraz kötü oldu yazikk. Bir sonraki bölümde görüşmek uzeree. Küçük yildizciga basarsanız çok mu çok müko olur ...
SIZLERI SEVIYORUMM !♡ MUCKS

ilk görüşte aşka inanır misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin