25.10.2014

77 5 0
                                    

Okula gidiyorum Bora birden onume geciyor, bana o kalbimi yerinden çıkartan bakışını atıyor ama bana birşey olmuyor kalbim hala aynı tempoda ve bana her geçen saniye biraz daha yaklaşıyor dudaklarimiz birbirine o kadar yakın ki nefesini cigerlerimde hissediyorum... gözlerimi açıyorum karşımda tavan ve anlamsız bir şekilde öten alarm. Alarmı susturup tekrar o rüyaya dönüp o büyülü ani tekrar yaşamak istiyorum ama olmuyo. Olamaz okula geç kalicam. Normalde yatıp okula gitmemeyi tercih ederdim ama dün Güneşten duyduğuma göre müdür ve hocalar geç gelenleri okula almıyormuş mudur beyin kati kurallari varmis. Okula gitmeyi istediğimi düşünüyorsanız yaniliyorsunuzdur ben sırf Borsayı görmek istiyorum onu görmediğim her saniyeyi hayatımdan saymıyorum. Acaba o da benim için böyle düşünüyor mudur? Eğer böyle düşünüyorsa bana bunu söyleyebilir, cidden asla kizmam. Yeterki böyle birşey hissetsin, ve ben bunu bileyim. Bunları düşünürken çoktan hazırlanmıştım bile bugun biraz daha guzel olmaya calistim onun beni sevmesini sağlayacağım. Buna kararlıyım. Keşke görücü sevgili lik olsa gider onu isterdim o ebedi benim olurdu. Neler düşünüyorum ben normalde her sabah ne giyecegimi düşünür, daha sonrada şarkı söylerdim günüm böyle geçerdi. Şimdiyse sadece onu, prensimi düşünüyordum. Evden çıktım onu düşünmek istemesek bile kalbimi feth ettiği gibi beynimide feth etmisti. Ona bunu ödeyeceğim, ama ona nasıl kiyacagim ki? Duygu f rekanslarim karıştı artık . Bunları düşüne düşüne okula gelmişim bile hizli adimlarla sinifa ciktim, kapidan iceri girdim ve o oradaydı hemen yanına gittim ve "günaydın, nasılsın ?" Diye sordum kafasını bana çevirdi ve gözlerimin içine baktı. Neden yapıyordu bunu, kalbim yine yerinden çıkacak gibi oldu ve "günaydın, iyiyim sen nasılsın ?" diye sorduğunda dilim tutuldu bugün sanki her zamankinden daha da yakışıklıydı. Gülümseyip kafamı iyi dercesine salladim. Yerime geçip oturdum. Güneş ve Sonay da arkamızda oturuyordu o arkadaşlarıyla konuşurken bende arkaya dönüp ikiz kankalarimla konuştum. Onlar da benim Bora' ya karşı hissettiklerini anliyorlardi bana çok belli ettiğimi bunun kötü olabileceğini söylüyorlardı, fakat çok belli ettiysem o neden bunun farkında değil? Neden bana olumlu yada olumsuz bir cevap vermiyor? Ya çok kör yada çok çok kör bunun başka bir açıklaması olamaz...

Neden bu kadar kör? Yoksa bunu görmezden mi geliyor ?


ilk görüşte aşka inanır misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin