Derse girdik bu kez sürekli ona bakmadım, doğrusu bakmamaya çalışıyordum. Derslere başlamıştım dersi dinlerken arada, hatta sık sık ona bakıyordum o arkadaşlarıyla konuşuyor, dersi dinliyor, arada bana bakıyor bakislarindan rahatsız olmuş gibi. Teneffuslerde dışarı çıkıyor. Benimde pek dışarı çıkma gibi bir huyum olmadığından dolayı sınıfta kalıp, ikizlerle konuşup, onu düşlüyorum ve ders zilinin çalmasını dört gözle bekliyorum, daha doğrusu Bora'yi , dört gözle bekliyordum. Geçen geceki rüyanın etkisi hala geçmemişti. Sanki gerçekten böyle birşey olmuş gibi, nefesini cigerlerimde hissediyordum. Bora geldi islanmisti, aslında dışarıdan gelen herkes islakti camdan dışarıya göz gezdirdim ve yağmur yağdığını anladım. Bora'nin yanına gidip "islanmissin !" Dedim ve bana çok haklı olarak "çünkü dışarıda yağmur yağıyor." Deyince kendimi aptal gibi hissettim. Birşey diyemedim ve yerime geçip oturdum. Derse girdik falan derken çıkışta yağmur yağdığı için çabucak aşağıya inip koşar adımlarla eve gitmekti planın fakat , dışarı çıktığımda havanın çok soğuk olduğunu ve ceketimi almadığını fark ettim. Ah sanirim sabah onu düşünürken dalmisim ve ceketimi almadan cikmisim. Güneş ve Sonay da gitmişti bile, neyseki Bora gitmemişti ve şemsiyesi de vardı. Yanına koştum yetişmek biraz zor oldu ama yinede başardım. "Merhaba , seyy ben yağmura biraz hazırlıksızlık yaralandım da..." lafimi bölüp "bence biraz daha tedbirli olmalısın, bana eşlik etmek ister misin?" Ah ne diyorsun sen tabiki seninle gelirim. Kafamı sallayıp yanına geçtim. Onun evi de bizim evimizin biraz ilerisindeymis. Şansa bak , bugün balliyim herhalde. Sohbet ederek yürüdük yağmur artmaya başlamıştı, islaniyordum yavaşça yaklaşıp koluna girdim. Yüzüme baktı ve gülümsedi, bundan rahatsız olmamisti. Biraz daha ilerledik ve yağmur azaldı hatta şemsiyeyi kapattık hala kol kolaydik. Bi an bunu fark ettim ve elimi çektim. "Oturalım mi ?" Diye sordu tabii ki de kabul edecektim. Alçak bir duvarın üstüne oturduk. Bir süre sessizce oturduk ve bakistik daha sonra sohbet ettik. Havai fişek atılıyordu susup onu seyrettik çok güzeldi gerçekten. Bi an başımı omzuna koyup izlemeye devam ettim. Bundan da rahatsız olmamıştı gerçekten çok mutluydum. Oda başını başımın üstüne doğru getirip izlemeye daldı havai fişek gösterisi bitmişti ama biz hala aynı pozisyonda kalmıştık. Bi ara o güzel rüyadan uyanıp saatin geç olduğunu eve gidince babamın beni soru yağmuruna tutacağı aklıma gelip, başımı kaldırmadan, "saat geç oldu gitsek iyi olur." Dedim ve başımı kaldırdım. Inmeme yardım etti ve eve doğru yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ilk görüşte aşka inanır misin?
ChickLitBazen sadece gitmek gelir icinden, ama yapamazsin. Cunku is isten gecmistir. Kalbin artik bir yabancinin elindedir... Twitter: Sahinlercennet Instagram: cnntshnlr Facebook: Cennet Şahinler Periscope: Sahinlercennet Snapchat: sahinlercennet