Rosa
Ik werd wakker en keek op mijn wekker.' Oo, het is nog vroeg'zei ik.ik liep naar mijn bureau en deed de laptop aan. Ik ging naar youtube toe. En zag dat Tobias een filmpje heeft geüpload. Ik klikte erop en zag wat ik eigenlijk niet wou zien. 'Shit'zei ik in mezelf. Waarom ik,nou weer. Ik keek weer op mijn wekker en zag dat ik moest omkleden. Ik ging me aankleden en ga naar beneden toe. 'Raar,mijn moeder is er nog niet' zei ik. Ik zag een briefje op tafel liggen. KIJK NIET IN DE ACHTERTUIN,stond er. Maar waarom mag dat niet. 'Nou ja,het zal wel'zei ik. Ik liep naar de keuken en ging brood smeren. Ik deed mijn jas aan en pakte mijn fiets.
Eenmaal op school ging ik naar mijn lokaal. En ging zitten. ik deed mijn boek open. 'Hallo,iedereen'zei meneer van London. Wij zeiden hallo terug. Het was pauze, eindelijk. Ik ging naar buiten naar Amber en Dave. 'Hey'zei ik .'hey' zeiden ze tegelijk. 'Hoe gaat het met je'zei Dave. 'Goed' zei ik,terwijl het eigenlijk niet zo was.
Tobias
Ik ben met een groep jongens in het bos. Om lekker te chillen en zag toen Rosa met Dave en Amber. Ik ging me verstoppen en de jongens ook tot ze dichtbij ons zijn.
Rosa
Ik liep met mijn vrienden door het bos.tot dat we werden overvallen door Tobias en zijn groepje. Ze grijpen ons vast en namen ons mee naar een open plek in het bos. Ze gooide ons op de grond en 3 jongens hielden ons in de gaten. Ik keek de jongen die voor mij stond aan en keek in de ogen. En zag dat die in zijn hoofd zei dat hij dadelijk gaat ruilen. Ik schrok, van wat ik zag en zei in mij zelf, ' wat, kon ik gedachtes lezen,op zich wel leuk maar ook weer niet'. Ik slikte. Tobias kwam er aan gelopen en pakte me beet. Ik probeerde los te schudden maar het lukte niet. Ik keek hem boos aan. En hij ook. 'Jij komt niet meer weg Rosa'. Zei Tobias. Ik werd weer biis en niet normaal boos. Ik keek hem nijdig en boos aan. Ik kreeg zwarte ogen en werd een ....een... een coyote. En viel hem aan,zonder dat ik het wist en beet hem in zijn pols.
JE LEEST
Rosa
FantasyHaii,mijn naam is Rosa en ik heb gaves die soms kunnen helpen,maar niet altijd gaat het goed en gebruik ik ze soms.(ik verander dit,omdat ik nu verder ga met dit boek. Dus het word een beetje anders dan,maar wel hetzelfde).