Rosa
Ik keek op de bank en zag Tobias.' Waarom ben je hier en hoe kom je binnen?' Zei ik.
'Ik kom je weer halen' zei die,Terwijl hij op ging staan en naar mij toe loopt. ' Waarom wil je mij hebben ' zei ik. 'Ik wil je niet' zei Tobias.' Maar wie wel ' zei ik. ' mijn moeder' zei hij. 'Je moeder,en wie mag dat wel niet zijn' zei ik. 'De koningin' zei hij. 'Wat!' Riep ik. 'De koningin wil je graag hebben'. Zei Tobias. Ondertussen kwamen de vrienden van Tobias via de achterdeur.' Hey hey,Rosa'. Zei een jongen tegen me. Ik reageerde er niet op. Opeens werd ik door een jongen vastgepakt. Ik zei,'laat me los'. Maar dat deed die niet. Tobias pakte een papiertje en deed er een flauwval middeltje op. ' mmmm'zei ik ,terwijl ik probeerde tegen te stribbelden. Maar het lukte niet.Ik werd wakker in een soort van gevangenis cel,maar toch was het anders. Ik probeerde op te staan, maar het lukte niet. Ik zat vast gebonden met me handen en benen. Ik kon een beetje bewegen. De deur van de kamer/cel ging open en zag een bewaker naar me toe lopen. Hij maakte me los en nam me mee. Ik keek om me heen terwijl ik nog steeds werd meegenomen. Nou ja,getrokken. We lirprn naar een deur ,die door nog een bewaker werd open gedaan.tien die open was ,zag ik de koningin. 'Aah,Rosa ,jij hebt iets wat ik wil hebben'.zei de koningin. 'Wat wil je van mij'. Zei ik onschuldig. 'Jou gaves' zei ze. Ik slikte. Ik probeerde onzichtbaar te worden en het lukte. De bewaker liet me los. Ik rende naar de voordeur toe. Ik deed hem open en rende naar buiten. Ik werd weer zichtbaar. 'Shit' zei ik. Ik rende het bos in en belde Amber. De telefoon ging over.
'Hallo' zei Amber
'Hey,Amber.zei ik
'Waarom belde je mij?'vroeg Amber.
'Ik kan je het nu niet vertellen'zei ik
'Oh,oké waar wel dan'. Zei Amber.
'Bij mij thuis'zei ik.
'Oke,ik kom eraan 'zei Amber.
Eenmaal thuis ging ik naar boven. Ik ging naar mijn kamer en pakte mijn laptop. Ik deed hem open . Ik ging even naar de koninklijke site toe. En bekeek alle foto's die er op stonden. De deurbel ging. Het was Amber. Gelukkig maar,dacht ik in me zelf. Ik deed de deur open en zei 'hey amber'. 'Hey,je belde me?' Zei ze. 'Ja ,klopt. Kom mee naar boven toe'. Zei ik. 'Oke' zei Amber. We gingen naar boven,naar mijn kamer en vertelde het hele verhaal. 'Oo,gaat het wel dan'. Zei Amber. Ik knikte. 'Mooi zo' zei ze.
Tobias
Waarom ik altijd,zei ik in mezelf. 'Tobias!, waarom liet je haar gaan!.zei mijn moeder tegen me. 'Ik ...ik ..ik weet het niet'zei ik. ' hoezo je weet het niet'.zei mijn moeder. 'Gewoon, dat weet ik niet' zei ik een beetje bang en verdrietig.' Ga maar eens heel snel naar boven en kom oas terug als je hebt nagedacht'. Zei mijn moeder.
Rosa
'We moeten actie nemen' zei Amber. 'Nee',zei ik. 'Dan worden we allebei gepakt'zei ik. ' nou en'zei Amber.
'Ik wil het niet nog een keer,dat ik word gevangen'. Zei ik. Dat snap ik ook wel,maar toch'.zei Amber. 'Goed, we gaan actie ondernemen'. Zei ik. En liepen van de trap naar beneden toe. We gingen naar buiten toe,pakte onze fietsen en reden naar het bos.
JE LEEST
Rosa
FantasiHaii,mijn naam is Rosa en ik heb gaves die soms kunnen helpen,maar niet altijd gaat het goed en gebruik ik ze soms.(ik verander dit,omdat ik nu verder ga met dit boek. Dus het word een beetje anders dan,maar wel hetzelfde).