hoofdstuk 15

5 1 2
                                    

Rosa

"Ken ik hem niet ergens van?"zei ik in mezelf.
"Volgens mij niet,ken ik jou?"." Hij kan gedachte lezen fijn". 'Maar goed, jullie willen bij ons aansluiten?' Zei de alfa van mijn kant. 'Nou ja, als dat goed is?'zeiden de alfa en Maurits. 'We denken er nog over na, doeg'zei maurits. En ze vertrokken. 'Rosa, kom even mee'zei de alfa. 'Oke'zei ik kort.' Uhm... weetje.. jij bent al een tijd hier ,ik heb je een thuis gegeven, je verder helpen met transformeren naar wolf en nagedacht,dat jij mijn mate bent'zei hij zelfverzekerd. 'Echt''ja'' wauw,ik heb eindelijk een mate gevonden en ik moet je ook iets vertellen. Ik ben verliefd op jou'zei ik vol zelfvertrouwen. 'Echt?''ja,echt'. We leipen naar de rest buiten. En zeiden'wij zijn elkaars mate en hebben verkering'. De wolven zagen er verbaasd uit, maar toen gingen ze klappen voor ons.

De volgende ochtend.

De volgende ochtend zag ik niemand in huis. Ik liep naar buiten, nee ook niemand. 'Hu? Waar zijn ze? ' vroeg ik me zelf af. Ik liep naar het bosrand toe. Maar op Een geven moment zag ik een zwart witte wolf met bruine ogen, ik kende hem/haar niet. 'Hallo? Wie ben jij? ' riep naar die wolf. 'ikkkk bbbennnn llu lluna en j jij?zei de bange wolf. 'Ik ben Rosa, aangenaam. Waar kom jij vandaan? ' ' ik was vroeger lid van de' en ze stopte, toen ze hoorde dat er jagers aan kwamen en ze op eens weer weg was. 'Hallo meisje, wat doe jij zo midden in het bos? 'Vroeg 1 van de jagers. ' ik was aan het wandelen. Maar ik ga nu weer verder met wandelen, heb net even een pauze genomen'zei II tegen de jager. 'Oké, maar voordat je gaat heb je nog een zwart witte wolf gezien misschien? ' 'nee srry meneernde jager'. De jagers gingen verder en ik ging kijken waar de rest van mijn clan is gebleven.

Ondertussen hoorde ik geritsel in de struiken, dus ik loop er zo als altijd er voorzichtig naar toe. En zag de zwart witte wolf weer. 'Waarom zoeken de jagers jou?? ' ' omdat ik ben gevlucht' 'gevlucht? ' ' ja'. 'Weet jij wat er met mijn clan is gebeurd?' 'bedoel jende bloodclan?' ' ja,die.' ' owh,die zijn gevangen genomen door een andere clan. De alfa heet............

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik ga een nieuw boek beginnen, maar ik weet nog niet echt een passend cover.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 24, 2016 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Rosa Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu