Rosa
De wolven kwamen dichterbij en dichterbij. Ik gromde naar hun en liet mijn tanden zien. Hun gromde ook en lieten ook een tanden zien. Ze stonden voor ons. Mijn ogen werden nog lichter dan de manenschijn. Ze deden allemaal een stap achteruit,behalve de alfa en de bèta. De luna deed wel een stap achteruit van hun. Ik maakte mij ontzichtbaar en liep zachtjes op hun af. Ze keken om zich ,maar mij zagen ze niet,nog steeds niet. Toen ik achter de roedel stond werd ik weer zichtbaar. Ik deed grommen met nog steeds mijn fel lichte blauwe ogen, hun keken verbaasd naar mij hoe ik daar kwam zo snel. Ik lokte hun naar buiten toe en rende de grens over. De moonlight clan durfde niet over de grens,dus bleven ze erachter. Ondertussen kwamen de andere ook eraan en rende naar mij toe voor bescherming. Waarom gaan ze niet over de grens zei ik in me zelf.
Toch gingen de wolven over de grens voorzichtig. En vielen ons aan. Ik ontweek ze nog net,maar Amber niet. Ze werd gegrepen door de leider. Ze werd meegenomen verder het bos in. Ik wou ze achterna gaan ,maar ik werd tegen gehouden door een wolf die ik niet herken. 'Wie ben jij?' Vroeg ik via mindlink. 'Ik ben de béta'zei hij via mindlink. 'Shit'zei ik in mezelf.
Dave
iedereen veranderde weer in een mens. Behalve ik en mijn leider. 'Wat wil je van ons. Engerd'.zei Rosa. 'Jou!'zei hij grijnzend. Hij pakte Rosa vast en nam haar mee door het bos. Ondertussen werden ze allemaal weer dieren. En vielen ons weer aan.
Rosa
'Laat me los ,engerd'.zei ik. 'Ik laat je niet los.jij gaat mee naar de koningin'. 'Neeeeee!!'riep ik.naar hem en strippelde de hele weg tegen. Hij werd het zat en gooide me van zich af. 'Ik ben er klaar mee,Rosa. De koningin wil je levend of dood.ik wil je met plezier doden'.zei hij grijnzend en boos. Ik werd zo boos ,dat mijn ogen weer feller dan dr maan zijn en veranderde in een coyote. hij schrok wel. Maar toch viel die mij aan. Ik ontweek hem net en viel hem aan. Ik sprong op hem en beet hem in pols. hij bloedde als een gek. Maar ii maakte hem niet dood. En rende weer terug naar de clan. De alfa hinkte half en rende half op mij af. Ik rende zo hard als ik kon.
Even later was ik weer terug bij de clan. Alleen ik zag de clan met Amber,Dave en de alfa met zijn béta en met zijn mate de luna. We hebben de oorlog gewonnen,voor nu.
-----------------------------------------------------------------
Hopelijk vonden jullie dit hoofdstuk leuk. Het lijkt misschien kort maar ik kon voor dit niks meer bedenken.
Vote hrm pleas,alvast bedankt.
JE LEEST
Rosa
FantasyHaii,mijn naam is Rosa en ik heb gaves die soms kunnen helpen,maar niet altijd gaat het goed en gebruik ik ze soms.(ik verander dit,omdat ik nu verder ga met dit boek. Dus het word een beetje anders dan,maar wel hetzelfde).