Kapitel 5

415 8 3
                                    

Bare forstil jer at historien forgår i starten af december måned. Så dette kapitel forgår ikke idag, men for noget tid siden.

Der var gået en uge. Jeg havde ikke været så meget sammen med Thor på det sidste, fordi han skulle sørge for det sidste på ep'en.
Idag var en dejlig dag. Thor havde fri idag, så han kommer med mig hjem efter skole.
Han havde noget vigtigt han skulle fortælle mig.

Vi var nået hjem til mig. Vi gik selvfølgelig op på mit værelse. Thor gik hen og satte sig på min seng. "Når, hvad var det du ville fortælle mig?" Spurte jeg spændt. Han så helt trist ud. "Jeg.... Øhhh jeg skal til Belgien og holde jul hos min far" sagde han trist og kiggede ned i jorden. "Ej. Men er det ikke godt?" "Jo men jeg vil jo også gerne være her.....hos dig" jeg rødmede. Tænk han ville være hos mig. "Nårhhhh søde" sagde han da han opdagede at jeg rødmede. "Ej Thor" jeg blev vildt flov. Jeg sad bare og kiggede ned i jorden. "Hvad? Det er da mege cute" svarede han og løftede min hage med hans pegefinger. Vi sad bare helt stille og kiggede hinanden i øjenene. Hans hoved kom tættere på mit. Lige inden han dejlige læber ramte mine, blev døren flået op. Det var Anthon. "Ej seriøst mate. Nu igen" sagde Thor surt. "Ej undskyld" sagde Anthon med grin i stemmen.

Anthon havde hænget ud med os resten af dagen. Drengene skulle nok også til at gå. Vi havde jo også en masse lektier for.
Anthon skulle nu til at gå. "Vi ses D/N" "Ja vi ses" svarede jeg og gav ham et kram. Anthon var nu gået og det var kun mig og Thor tilbage. "Har du sagt det til ham?" Spurte jeg. "Ja, han fik det at vide igår" "Hvornår kommer du så hjem?" "D. 19" "Okay, hvor skal du holde jul så?" "Altså vi holder jule aften før. Så vi holder jul D. 18 hos min far og der tager min mor med. Så jeg må selv vælge om jeg må holde jul der hjemme eller hos en ven" "Ej vil du ikke være her?" Spurte jeg begejstret. "Meget gerne"

Thor var på vej ud af døren. "Vi ses smukke" sagde han. "Vi ses D. 19" svarede jeg. Han trak mig ind i et langt kram. "Jeg glæder mig til at se dig igen" viskede han i krammet. "I lige måde søde" viskede jeg tilbage. Lige inden vi trak os fra hinanden, kyssede han mig i håret. Vi trak os ellers fra hinanden og Thor gik hjem. Ej hvor jeg glæder mig til at se den dreng igen.

Things We Do - Thor FarlovWhere stories live. Discover now