Kapitel 6

419 9 1
                                    

#Thors synsvinkel#

Jeg savnede bare D/N vildt meget. Jeg skal hjem senere idag og jeg glædede mig sådan til at se hende. Det har været dejligt hos min far. Vi har lavet dejlige familie ting, men også mere voksen ting som at feste, hvor Karl og Krista ligesom ikke kunne komme med. Nu glædede jeg mig ellers bare til at se min prinsesse igen.

#Normal synsvinkel#

Thor skal hjem idag. Ihh jeg glædede mig. Mon han også savnede mig? Mig og mine forældre skulle snart til at pynte op.
Jeg havde aftalt med Thor, at jeg kom og hentede ham i lufthavnen. Han ville overnatte hos mig til d. 21.
D. 21 skal de nemlig holde koncert i Tivoli.
Thor havde inviteret mig med til koncerten inden han tog afsted til Belgien.

Vi havde nu pyntet op og Thor havde lige ringet. Han var lige landet og havde fået sine takser. "Morrrr kører du mig ikke lig i lufthavnen. Jeg skal hente Thor" "Jo jeg kommer nu skat" sagde hun og kom løbene ned af trappen.

Vi var nu nået frem til lufthavnen.
Jeg glædede mig som et lille barn. Nu skulle jeg bare finde ud af hvor Thor var.
Jeg valgte derfor at ringe Thor op.

#Samtale#
Thor = *
D/N = +

*: Hey søde. Ej hvor jeg glæder mig til at se dig.

+: Nårrrhhh jeg glæder mig også til at se dig. Hvor er du?

*: Jeg står udenfor ved indgangen. Tror vi er gået forbi hinanden.
Jeg kunne hører ham grine. Jeg har virkelig savnet ham.

+: Okay jeg kommer.

*: Ses smukke.

+: Ses søde.

#Samtale slut#

Jeg løb hen mod udgangen. Jo tættere jeg kom på jo tydligere kunne jeg se ham. Jeg stoppede ikke. Jeg blev ved med at løbe. "Thor" skreg jeg så højt, at jeg tror måske halvdelen af alle de mennesker der var i lufthavnen, vente sig om og gloede. Thor vente sig om. "D/N?" Jeg løb over i armene på ham. Han svag mig rundt i luften. "Jeg har sådan savnet dig prinsesse" viskede han mig i øret. "Jeg har virkelig også savnet dig" viskede jeg tilbage. "Håber du havde en god ferie" fortsatte jeg. "Den var skøn tak. Jeg manglede dig bare" sagde han og grinte. Jeg rødmede lidt. "Hvor er dine forældre?" Spurte han. "Åhhhh jeg kom med min mor, men da jeg så dig, løb jeg. Så jeg ved ikke hvor hun er" grinte jeg. "Okay? Lad os finde hende så" "ja det må vi hellere. "Hey forresten vi har pyntet op der hjemme" "ej Pat man" "Ja rigtig Pat" svarede jeg bare. "Det er en forkortelse af psykopat" sagde han og grinte. "Okay" grinte jeg.

Vi var nu på vej hjem og havde selfølgelig fundet min mor.
På vej hjem spurte min mor Thor en masse spørgsmål. Lidt pinligt.
Endelig var vi hjemme og på vej ind af døren. Mig og Thor gik direkte op på mit værelse, som også var blevet pyntet. "Ej hvor er her blevet fint" sagde Thor.

Dette kapitel skulle have været oppe igår. Til gengæld vil jeg prøve og se om jeg kan få et kapitel mere op idag. På forhånd tak. Hvis der ikke når at komme to op idag vil der sikkert komme to op en anden dag!

Things We Do - Thor FarlovOnde histórias criam vida. Descubra agora