Kapitel 1

641 13 0
                                    

Jeg stod udenfor døren, til mit klasseværelse. Jeg tog en dyb indånding, og tog fat i håndtaget. Jeg åbnede stille døren og da jeg kommer ind, var alle blikke rettet mod mig. Jeg kiggede langsomt rundt i klasselokalet. Mit blik stivnede hurtigt, da jeg nåede en høj charmerende fyr med langt hår. Jeg stod der, som et dådyr fanget af billygterne. Helt stille. "Når Hej med dig D/N. Velkommen til." Afbrød min lærer. Jeg rystede stille på hoved. Drengen kiggede genert ned i bordet, men havde stadig et lille smil på læben. Han sad helt alene.
"Du kan bare sætte dig ned ved siden af Thor" sagde hun. Jeg kiggede igen rundt ,og ham jeg lige havde savlet over, sad med en hånd i vejret. Ej hvor pinligt. Jeg skulle sidde ved siden af Thor.
Jeg satte mig hen på min plads. "Hej" sagde Thor stille. Jeg rødmede lidt og kiggede ned i bordet. "Hej" fik jeg fremstammet.
Rasten af timen gik hurtigt.
Mig og Thor arbejdede faktisk ret godt sammen. Vi snakkede en masse.

Mig og Thor var på vej ned af gangen, hen til kantinen. Thor skulle lige til at tage fat i håndtaget da en eller anden dreng pludselig råber. "Hey mate. Skal vi ikke spise sam.... " mere nåede han ikke at sige før han opdagede mig. "Hey hvem er tøsen?" Spurte han, med et smil på læben. "Hey Anth. Det her er D/N" sagde Thor og pegede på mig. Jeg stod bare der helt forvirret. "Anth?" Spurte jeg. De stod begge to bare og måbede. "Det er noget os Bois kalder ham" sagde Thor stolt.
"Når okay, men skal vi ikke se at komme ind og spise?" Sagde jeg og tog mig til maven. Vi var alle sammen flade af grin.

Dagen var gået mega hurtigt, og jeg var allerede blevet meget gode venner med Anthon og Thor. Jeg var lige kommet hjem. Jeg havde allerede lavet en aftale med Thor imorgen efter skole. Han var virkelig en flink fyr. Det hele gik bare så stærkt. Jeg kunne mærke glæden indeni. Tænk jeg skulle være sammen med Thor imorgen.

Things We Do - Thor FarlovTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon