Bare info: Dette kapitel er en fortsættelse af sidste kapitel. God fornøjelse😂
Mig og Thor kiggede skræmt på hinanden. Vi farede begge op og ned af trappen. Midt på trappen lå Anthon. Vi grinte begge to. Vi kan begge godt se, at han ikke var kommet slemt til skade. Han lå og tog sig til knæet. Han grinte også lidt selv. Mig og Thor skyndte os helt ned til Anthon. "Bro hvad skete der?" Spurte Thor og prøvede på ikke at dø af grin. "Øh kan du ikke se det. Jeg faldt ned af trappen" svarede Anthon, lidt irriteret. Han syntes bestemt ikke det var sjovt. "Kom lad os få noget is på" sagde jeg, rigtig mor agtigt. Anthon rullede bare øjne af mig, og prøvede at komme op. "Av" hørte jeg ham mumle. "Er du okay?" Spurte Thor. "Jeg har det fint" svarede Anthon og smilede til os begge. Vi gik ned i køkkenet. Mig og Thor hjalp Anthon med at gå, da han ikke rigtig kunne støtte på sit højre knæ. "Ladte du på dit knæ?" Spurte Thor. "Ja..." Sagde Anthon trist. "Århhhh" sagde mig og Thor i munden på hinanden. Vi hjalp Anthon op på køkkenbordet. Jeg tog en pose frosne ærter, og foldede den ind i et viskestykke. Jeg lagde posen på Anthons knæ. "Arhh" mumlede han. "Der kommer nok til at være et blåt mærke" grinte Thor. "Ja, tak for hjælpen venner" sagde Anthon.
Anthon havde nu siddet med posen på knæet i et stykke tid.
Jeg var begyndt at blive lidt træt. Vi besluttede os for at gå op på værelset. Anthon kunne godt gå selv nu, men man kunne godt se på ham, det stadig gjorde lidt ondt.
Jeg løb over og smed mig i Thors seng. Thor smed sig ved siden af mig. "Når skal vi ikke se den film nu, inden i falder i søvn?" Spurte Anthon og små grinte lidt. "Jo.." Sagde jeg træt.
Thor tog sin computer frem. Vi blev enige om en film, og satte den på. Jeg lå og kunne ikke styre mine øjenlåg.
De blev pludselig rigtigt tunge.
Der gik ikke længe før jeg faldt i søvn."D/N.. Hallo D/N??" Sagde en svag stemme. Det var Thor. Jeg åbnede stille øjnene. Anthon var her ikke længere. "Hvor er Anthon?" Spurte jeg. "Han blev træt og tog hjem" sagde han. "Okay" sagde jeg bare, og lagde mit hoved tilbage på thors utroligt dejlige, og mega bløde hovedpude. "D/N du skal ikke sove mere. Jeg keder mig..." Sagde Thor. "Arhhh fint" svarede jeg og satte mig op i hans seng. Han kom hen og satte sig ved siden af mig. "Hvad er klokken?" Spurte jeg. "21.34" svarede han overrasket. "Ej og jeg har ikke lavet lektier, og vi skal i skole i morgen" sagde jeg stresset. "Slap af, kan du ikke bare blive her og sove?" Spurte han. "Jeg ved ik rigtig? Vi skal jo i skole imorgen??" Spurte jeg. "Og?" Han rynkede lidt på brynene. "Jeg kan spørge" sagde jeg og smilte. Han sendte et stort smil tilbage. Jeg ringede hurtigt til mine forældre, og de sagde så længe jeg lavede mine lektier, så var det fint. "Jeg måtte godt" sagde jeg. Thor smilte, og begyndte at hjælpe mig med at lave lektier.
#20 minutter senere#
Vi var lige blevet færdig med lektier, og skulle til at gøre os klar til at sove.
Efter 5 minutter var Thor færdig og havde lagt sig ind under dynen. Jeg var nu også blevet færdig og kig ind til Thor. "Hvor skal jeg sove?" Spurte jeg. "Kan du ikke bare sove her ved mig?" Spurte han med et smil på læben. "Åhhhh jo?" Sagde jeg og lagde mig hen til Thor.
"Godnat smukke" viskede han i mit ører.
"Godnat" viskede jeg tilbage og lukkede mine øjne. Der gik ikke længe før jeg sov.
ESTÁS LEYENDO
Things We Do - Thor Farlov
FanficD/N er lige flyttet til Gentofte og skal derfor også flytte skole. Her møder hun to charmerende drenge. Anthon og Thor. Hvad sker der når de mødes? Og hvem af drengene vælger hun?