Jeg vågnede op i thors arme. Jeg kunne mærke hans dejlige kropsvarme. "Godmorgen" sagde jeg. "Godmorgen søde" svarede han med sin hæse morgen stemme. Jeg kunne mærke han begyndte at blive lidt urolig. "Hvad så søde?" Spurte jeg. "Ikke så meget, jeg fryser bare lidt" sagde han stadig ret hæs. "Nårhhhh søde. Kom her" sagde jeg og puttede mig ind til ham. "Jeg elsker når du kalder mig søde" viskede han. Jeg rødmede og gav ham et kys på kinden.
Vi havde nu lagt lidt tid. Vi stod op og gjorde os klar. Thor var gået på toilettet. Jeg havde sat en julesang på og jammede lidt med på den. Thor kom ind af døren og så lidt forvirret ud. Jeg kom løbene over til ham. "Det er snart jul!!!!" Skreg jeg. Thor trak mig ind i et kram. "Ja søde, det er det" viskede han. Jeg trak mig fra ham. Vi stod bare og kiggede hinanden i øjenene. Vi blev afbrudt af Krista da kom ind af døren. "Skal i ikke have noget at spis...." Sagde hun men stoppede da hun så os. "Jo" sagde Thor koldt, men holdt stadig øjenkontakten.
Vi havde nu spist og var på vej ud af døren. "Wow D/N. Vi skal være i skole om 5 minutter" sagde Thor og lød ret stresset.
"Ej, kom..." Skreg jeg og begyndte og løbe.Da vi nåede skolen havde klokken allerede ringet. Mig og Thor løb hen mod klassen. Da vi nåede klassen, var Thor ret forpustet. Jeg havde taget mine sko og jakke af og da jeg kigger over på Thor er han overhoved ikke kommet videre. "Kom nu Thor" sagde jeg og først der kunne han tage sig sammen.
Da vi kom ind i klassen kiggede alle på os. Anthon kiggede på os med et lusket blik. Ej det er også bare typisk Anthon.
Der gik timen ellers igang.Dagen var gået hurtigt og vi havde allerede fri. Jeg skulle ikke noget specialt i dag. Jeg skulle bare hjem og lave lektier, træne og ellers bare i seng. "Vi ses drenge" sagde jeg til Anthon og Thor.
"Vi ses D/N" sagde Anthon.
"Ja vi ses smukke" sagde Thor og blinkede til mig. Jeg gik hen og krammede dem begge men gav også lige Thor et kys på kinden.
"Tak smukke" viskede han, så det kun var mig der kunne hører det. Jeg rødmede og kiggede ned i jorden.
Hvordan kunne han være så dejlig.
Anthon kiggede på mig og Thor. "Når er Thor ved at få dame på?" Spurte han.
Vi kiggede på hinanden og rødmede begge to. "Nårh hvor er i cute" fortsatte han.
Hele vejen hjem havde jeg Thor i tankerne. Han var bare så dejlig.... Jeg glædede mig til at være sammen med ham igen.
ESTÁS LEYENDO
Things We Do - Thor Farlov
FanficD/N er lige flyttet til Gentofte og skal derfor også flytte skole. Her møder hun to charmerende drenge. Anthon og Thor. Hvad sker der når de mødes? Og hvem af drengene vælger hun?