Kış mevsimi kendini ağırdan gösteriyordu. Üşüyen burnum ve kulaklarımdan atkımı iyice doladım. Telefonu elime aldığımda Sehun dan 1 mesaj vardı. Gülümseyerek açtım.
*Ne yapıyorsun?*
Cevap yaz yerine tıklayıp 'Kampüse girdim. Yarım saat içinde dersim başlayacak' diye yazıp göndere bastım. Mesajım hemen iletilmişti. Telefonu çantama geri koyacağım sırada yeni bir mesaj geldi.
*seni özledim*
Mesaj atmaktan vaz geçip arama tuşuna bastım. Sehun hemen cevap verdiğinde kıkırdadım. Mesajımı bekliyor olmalıydı.
"Bende seni özledim sevgilim"
-Yarın buluşmaya ne dersin? Seni almaya gelirim-
Naz yapmam gerekiyordu. Tam bir haftadır toplantılar, iş yemekleri diyerek beni ekmiş üzerine daha yeni mesaj atıyordu.
"Ne desem ki? Dersim olabilir"
Ona kırgın olduğumu hemen anlamış ve,
-Bebeğim ben seni az sonra-
Sehun'un lafını keserek "Zahmet etme! Ben kapatırım!" Diyerek aramayı sonlandırdım.
Yakın arkadaşım Kaeun yanıma güler yüzle geldiğinde ben somurtuyordum. Anlamış olacaktı ki ne olduğunu sordu. Sadece "Erkekler" diyerek geçiştirdim. Anladığımı belli eder gibi başını salladı. Daha sonra "Sana kahve ısmarlarsam keyfin yerine gelebilir" deyiverdi. Bu kızı gerçekten seviyorum.
Kantin den iki tane kahve aldı bende boş masalar dan birine oturdum.
-Anlat neyin var? Deyiverdi Kaeun. Meraklı bir şekilde ağzımdan çıkacak cümleleri bekliyordu.
-Sehun sürekli ekiyor beni! Bundan şikayetçiyim.
Hemen itiraf etmiştim. Fincandan bir yudum alıp tabağın üzerine geri bıraktım.
Kantin den iki tane kahve aldı bende boş masalar dan birine oturdum.
-Anlat neyin var? Deyiverdi Kaeun. Meraklı bir şekilde ağzımdan çıkacak cümleleri bekliyordu.
-Sehun sürekli ekiyor beni! Bundan şikayetçiyim.
Hemen itiraf etmiştim. Fincandan bir yudum alıp tabağın üzerine geri bıraktım.
"Kaç gündür görüşmüyorsunuz?"
"Yaklaşık bir hafta". Kelimeler kendilindiginden içimde kırılıyordu.
"Oh tatlım işleri yüzünden ekiyor olmalı biraz zaman tanı"
İçimde kırılan kelimelerin tek suçu sehun du.Beni sürekli yanlız bırakması ona ihtiyacım olduğu zamanlarda yanımda olmaması kalbimin ateşin içinde parçalara ayrılması gibiydi.
-Ama beni sürekli ekiyor!
Sinirlenmiştim kahvemden yudum aldım Kaeun sinirlendigimi anlamış olmalı ki susmayı tercih etmişti.
Camdan gökyüzünü izliyordum içimde kuşku vardı bu his de ne?Sehun'a fazla mı tepki veriyorum zaman tanımam mı gerekiyor?Kahvem bitmişti kaeuna döndüm.
"Sinirlerim bozuldu özür dilerim."
"Önemli değil olur böyle şeyler üzülme lütfen bir erkek için".Bu hatunu çok seviyorum ya.
Ah ne yapacağımı bilmiyorum.
Zil çaldı masadan kalktık Kaeun parayı ödemek için kasaya doğru ilerledi bende köşede ona bakıyordum.
Kaeun nun dersi biyoloji olduğu için dersliğine gitti.Kafam karış sehun neden bana böyle davranıyor du ki?İşler yüzünden beni boşluyordu acaba başka birisi mi var?Yoktur canım böyle birşeyi kaldıramam galiba.
Kai
Utanınca ne kadar da güzel oluyordu haberi bile yoktu elma gibiydi yanakları bu da ona güzellik katıyordu bana bakınca o patlayan gözlerini görüyorum gözlerinde kaybolmamı sağlıyordu kendime gelmem dakikalar alıyordu saklanbaçtan farkı yoktu ona baktığımda kaybolan kendimi görüyordum onu ne kadar sevmem bile az geliyordu yanımda uyumasını istiyordum benimle olmasını beraber zaman geçirmek istiyordum kokusunu evime sinmesini istiyorum seni çok seviyorum Yoona
Krystal
Sehun benim için sevgili değildi oksijen den farkı yoktu onu istiyordum ama o işler yüzünden beni boşluyordu ama onu görünce ona kırgınlım geçip gidiyordu onunla zaman geçirdim zaman çok fazla akıp geçiyordu onunla mutluyum.