Farewell

198 14 8
                                    

        "-Veda"

Uyandığımda evde değildim kafam çok ağrıyordu sağ soluma bakınmaya başladım çevremde çok fazla koruma var. Kim bunlar benden ne istiyorlar.

-Uyanmışsın küçük hanım

Arkamdan gelen sesin sahibine baktım büyük şok yaşamam bir oldu bu sehunun babası.

-Uslu otur, sana birşey yapmıcaz

-Beni neden kaçırdınız?

-Nedeni? Kaçak oğlumu evlendirmek!

Kapıyı vurup çıktı sehun gerçekten evleniyor mu? Burdan çıkmalıyım ne olursa olsun bunu yapmalıyım.

Sehun

Babam zorla kyrstalı kaçırmış lanet olsun ki onu bulamıyorum 7 saat sonra evlenicektim galiba. Eğer evlenmezsem Kyrstal ölürücegini söyledi. Bunu yapar buna adım gibi eminim kendi yapmazsa bile başkasına yaptırır onu tehlikeye atamam nefes alması, gülmesi bile benim için yeterli ama şimdi onu bulmalıyım.

Aşağı iner inmez korumalar kolumdan tutup arabaya bindirdiler karşımda babam vardı bana açımıyor bile zorla evlendiriyordu.

-Bunu neden yapıyorsun?

-Canım istiyor! Annele ben de zorla evlendim ama şimdi çok mutluyuz sende öyle olacaksın aşk nedir ki? Hemen biten birşey unut gitsin.

Bana rahatça unut gitsin diyordu adam onu nasıl unuta bilirim? Ne kadar da rahat bir babam var benim.

Havaalanına geldik sadece arkama bakıyordum belki Kyrstal gelirdi bizim hikâyemizde mutlu sonla biter.

Gelmedi. Uçak havalandı babam özel uçak tutmuş birde. Ben daha çok gencim ne evlenmesi ya. Şuan ne yapıyorsun Kyrstal benden nefret ediceksin, yüzüme bile tükürsün bile bunları hak ediyorum söz verdim ama tutamadım öyle bir ailem var ki benim mutluluğumu istemiyordu. Seni seviyorum, bir gün tekrardan seni görücem ve o zaman benim kadınım oluçaksın.

Kai

Bugün hava biraz iyiydi Yoona ile dışarıya çıkacağım kitap alacağını söyledi yanlız bırakmak istemedim. Hızlıca mutfağa girip atıştırmalık hazırladım. Kendimi iyi hissediyorum acaba güzel bir haber mi alacağım?

Hızlı hareket edip evden çıktım hızlı şekilde Yoona nın evine doğru ilerlemeye başladım. Telefonum çalmaya başladı arayan biricik aşkım.

-Kütüphaneye gel

-Tamam dikkat et kendine

Yönümü kütüphaneye çevirdim adımlarımı büyük atarak kütüphaneye ilerliyordum.

Sehun

Hemen masaya oturdular karşımda ki kız Kyrstal olabilecek mi merak ediyorum. Herkese yalan yere gülümsüyordum babam bunu istiyordu. Yavaş adımlarla nikah masasına ilerlemeye başladık acaba yanımda ki beni seviyor mu? Benim gibi zorla mı evleniyordu acaba sevdiği varmı.

Masaya oturdum papaz yanımıza geldi biraz geç gelseydin keşke ya.

-Oh sehun, söz veriyorumsun?

Herkes ağzımdan çıkacak cevabı bekliyordu. Ama benim gözüm telefonda konuşan babamdaydı çok telaşlıydı salonda ki korumalar yanına geldi ve hemen koşarak gittiler Kyrstal! Ona birşey mi oldu? Koşarak babamın yanına gittim herkes bana bakıyordu.

-Ne oldu?

-Birşey olmadı yürü kârının yanına
-Ne oldu dedim sana. Sesimi yükselmiştim herkes bana bakıyordu annem gözleri dolmuştu yanlış mı yapıyorum babam sinirlenmişti korumayı çağırıp yanıma geldi koluma girdi zorla kızın yanına götürdü. Ona birşey oldu eminim yüzüme bile bakmıyordu eğer öldüyse.

-Söz. Aklıma Kyrstal gelmişti kütüphane de iddaya girmiştik ve o kazandı söz vermemi istemişti o an gözlerimin önüne geldi.

-Söz veriyorum

-Tanrı sizi korusun. Amin amin hadi bitir şu işi. Dans etmem istenmişti yok birde halay çekiyor nedersiniz olur mu? Çok mutluyum gibi dans ediyorum şuan karşımda sen değil Kyrstal olması gerek.

Kyrstal

Burda birşey yapmadan bekliyorum engel olmam gerek bunu yapamaz. Yukarıya çıktım atlama numarası yapmalıyım ki bunlar inansınlar.

En son katta çıktım bunu yapmam gerek bunu bizim için yapıyorum.

Tam merdivenin sonuna gelip kata adım basıcaktım ki fare görüp çığlığı basmam bir olmuştu denge mi kaybettim merdivenlerden yuvarlanmaya başladım.

Kai

Yolun öbür tarafında kaza olmuştu acaba kimdi? Göz ucuyla baktım bu bu Yoona !! Hızlıca yanında duran toplugu geçip hızlıca yanına oturdum. Ölmedi dimi? Ölmüş olamaz beni bırakmaz bitmez dimi.

-Uyan hemen! Beni bırakma lütfen Yoona sana ihtiyacım var bırakma beni lütfen.

Gözlerim bulanık oldu ağlamaktan göremiyordum ambulans geldi birşeyler yapmaya başladılar ama kafalarını sallanmaya başladılar hayır bu olamaz beni bırakıp gitmiş olamaz.

-Başınız sağolsun. Bu olamaz hayır beni bırakıp gitmez o bunu yapmaz.

-Tekrar deneyin, ölmedi yaşıyor birdaha yapın.

Tekrar yapıyorlardı ama gitmişti beni bırakıp gitmişti ambulans hızla ambulansa aldı belki kendine orda gelir dimi? Hemen kötü düşünmemeliyim.

Sehun

Hastanede olduğu söyledi. Babamın yakasına yapıştım bunu nasıl yapabilir. Ama o herzaman ki gibi yüzüme tokatı bastı yere kapaklanmam bir oldu.

Lütfen ölmesin lütfen ben ölüyim ama o ölmesin lütfen Kyrstal beni bırakma lütfen sen benim tek yaşam perimsin eğer ölürsen bende ölürüm bunu yaparım babam dan bu inat geni aldım kafama koyduğumu yapıyordum. Beni bizi bırakma biz için yaşa.

Kai

Hastaneye geldik hızlıca birşeyler yapıyorlar dı ama aynı şekilde kafalarını sallıyorlardı. Ne oluyor o beni bırakmaz bunu yapmaz. Herşeydik biz.

-Yoona nerede?

Ablası geldi doktor konuştu öldü dedi. Ablası yakamı tutmaya başladı.

-Katilsin hepsi senin yüzünden sen yaptın katil!

Yanımıza güvenlik ve polis geldi kolumdan tutup arabaya geçtim herşeye boş bakıyordum. Arabadan inicekken bayıldım.

Bu hikâye böyle bitmez di...

*Yorum vote sayısı çok canımı sıkıyor, İnsanın yazası gelmiyor.
'Begenilse belli olurdu' diye düşünüyorum.*

Elveda İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin