-9-

105 8 2
                                    

Kaeun beni nasıl uyandırmaz! Geç kaldım iyi mi şimdi. Çorap aramaya başladım bulunca derin nefes aldım hızlıca giyindim.

Hırkamı alıp evden çıktım. 10 dk kaldı, depar atmaya başladım. Böbreklerim yer değiştirdi resmen. Kapıda Sehunu gördüm şuan ki derdim sen değilsin. Koşarak okula girdim ilk hafta nasıl geç kalabilirim tam kapıya yöneldim ki...

"Ay, çok pardon! Çok özür dilerim"

"Sen..."

İyi mi! Beni Yoona denen kişiye benzeten yakışıklıya çarptım.

"Çok özür dilerim, gerçekten geç kaldım"

"Sakin ol, önemli değil"

"Çok teşekkürler"

Onu geçtim, sınıfa girdim neyse ki hoca da benden sonra gelmişti yok yazılmaktan kurtuldum. Hocalar herzaman ki gibi tahtayı doldurmuştu tenefüsümüde yazı yazmakla harcıcam. Kulaklıkla müzik dinlesem gaza felan gelirdim.

Selena Gomez- Body Heart son sese getirdim. Şimdi daha iyi hissediyorum. Yanıma biri oturdu ama yazı yazmaktan bakamıyordum yani insan dokunur 'otura bilirmiyim?' Der dimi? Neyse biti sayılır birazdan ona dönerim.

Bir derin nefes alıp bitirdim. Herkes bana bakıyordu. Ah hoca gelmiş.

"Özür dilerim"

"Sorun değil Kyrstal, aferin"

Vay, aferin de aldım yanıma oturan kişi yakışıklı aman tanrım sen niye burda oturuyorsun yavrum benim?
Bilgisayarlarımızı çıkardık grup haline ayrılmamız istedi.

"Benim bilgisayarım yok birlikte kullanma şansımız var mı?"

"Başka seçenek yok" Çıkıştım bu çocuk yapıştı resmen. Kusura bakma tipim değilsin.

O resim bulurken bende onu gözlemliyordum. Yazı bulmamı istiyince sıçradım.

"İyi misin?"

Bana döndü. Gözleri, bakışı farklıydı hemde çok farklı...

Elveda İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin