I need you

188 15 1
                                    

-"Sana ihtiyaçım var"

Ayağa kalkar kalmaz Yoona nın odasına girdim ama yoktu nerde? Koşarak danışmaya gittim.

-Buyrun

-Kaza olmuştu dün, ismi Yoona

-Ah o bayan cenazesi kalktı

Cenazemi? Bu kadar erken mi gitmiştin. Koşarak yanıma hemşireler geliyordu sedye kaldırlar.

Sehun

Onunla yatmadım ben Kyrstal la aittim buna değil. Aşağıya indim yemek yiyordu sanki kendisi hazırladı. Salak şey masaya oturmam için kolumu tutu sinirli şekilde bakmaya başladım. Yavaşça kolunu çektim cam kenarına oturdum. Babamdan gelen mesaja hemen baktım;

*O iyi sadece kaçamak istemiş şuan serbest onu rahat bırak.*

İyiydi ama benden uzaktaydı. Şuan yaraları ne kadar da ağrıyordur gözlerimden yaşlar düşmeye başladı lanet olası kız yanıma geldi.

-Ne oldu?

-Hiçbirşey yok

-Neden ağlıyorsun?

-Sanane

-İyi be ne halin varsa gör

Harbi salaklarla uğraşıyorum bune şuan burda olmamam gerek ama neden burdayım ?

Kaeun

Hiç birşey den haberi olmadan ne kadarda iyiydi. Sehunun evli olduğunu öğrenince ne olacaktı okulun dondursam iyi oluçak bu sene zor geçecek gibi.

Gözlerini hafiften açtı koşarak doktoru çağırdım hemşireler yanına geldi kontrol yapıyorlardı.

-Durumu nasıl?

-Biraz daha iyi

Biraz mı. Hadi Kyrstal yapabilirsin, Sehun arıyordu hangi yüzle? Babanı dinledin bunu nasıl yapabildin. Telefonumu kapattım artık bizim hayatımızda sen yoksun.

Kai

Suho yanımda bekliyordu. Kolumda duran serumu çektim biraz canım açısıda ayağa kalktım ama suho engelledi.

-Otur, kendine gel artık

-O yok anlamıyorsun yok gitmem gerek bırak beni.

-Yeter kendine gel

-Ne oluyor burda?

-Sinir krizine girdi

-Hemşire

-Bırakın beni, o gitti

Hemşireler zorla iğne yaptılar. Uyuyuca herşey sanki geçecekmiş gibi.

Suho

Doktor bey tedavi görmesini istemişti California da iyi hastaneler olduğu söyledi. Bu yıl California'a gidiyoruz okulu dondursam iyi oluçak. Chanyeolu aradım yanında beklemesi için o engel olabilir benden uzun nasıl olsa..

Kai nin bavulunu hazırladım çok fazla kıyafetleri vardı. Bunların hepsini giymiş mi? Ne diye bu kadar fazla almışsa.

Yoona nın resimlerini ortalıktan kaldırdım kai nin boş odasına koydum burayı kiraya vermek en iyisi ne yaşadıklarını bilmiyorum o günleri hatırlar üzülmesin belki de daha kötü olabilir bu kai nasıl olsa.

Elveda İlk AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin