Tanıtım

46 4 0
                                    

Burası Denizli. Güzel mi güzel bir mahallesi var. Eğlence hiç eksik olmaz. Günlerden bir gün elit sokağı yine sakinliğe bürünmüş. Yürüyen insanların ayağını yere sürtme sesine kadar her şey duyuluyormuş. Mahallenin pidecisi Emre Bey, gezintiye çıkmış yine. Belirli saatlerde sokakta hep gezermiş. İnsanlar birbiriyle tanışık ve mutlularmış. Herkes yardım sever ve birbirinin değerini bilirmiş. Zaten şehrin en güzel mahallesi olarak bilinir ve herkesin taşınmasına izin verilmezmiş. Kıymetli mahalle olarak da bilinirmiş bu mahalle. Köpekleri bile herkese saygılıymış. Emre Bey geçen günlerde küçük gezintisini yaparken araba kazasıyla hayatına son verdi ne yazık ki. Mahalle sakinleri bu duruma çok üzüldü. Dükkan çalışanları çalışma saatlerini iki katına çıkartıp hayır olarak kıymalı pide dağıttı. Dükkanın başına Emre Bey'in eşi Şükufe geçti. İşleri Emre bey kadar ilerletmese bile gayet iyi gidiyordu. Tabii o zamanlar önemli olan iş değildi. Kalbini kaybetmişti o.

Mahalle boyacısı Mürekkep Evren... Yıllardır karnını kazandığı ekmek parasıyla pideyle doyuran, en yakın dostunu kaybetti. O da ne olduğunu anlamadan hayal kırıklığıyla evine gitti. Dişçi ve zengin kökenli karısı Asya Hanım... Kocasını öyle görmeye dayanamadı ve doktor arkadaşlarını yani İhsan Bey'i telefonla arayıp haber verdi.

İhsan bey... Mahallenin doktoru. Herkesin her şeyini iyi bilen mahalle karılarından tek farkı eğitimli olmasıdır. Bu yönüyle sevilir ve tüm mahalle karılarının kızlarına istenir. Fakat kendisinin tutulduğu bir avukat zaten vardır. Mahallenin sakin kesiminden Mislina hanım... İşinde saygın ve iyidir o. Herkes imren ile bakar. Mahalle kızları çok kıskanır onu. Bozuntuya vermeseler bile içleri içlerini yer. Kendisinin henüz kimi sevdiğini ise bilemiyoruz. Duygularını asla dışa vurmaz.

Dişçi Asya hanım... Mürekkep Evren'in eşidir kendisi büyük aşkı. Birlikte lise birden beri beraberler. O kadar uzun ve güzel bir ilişkileri vardır ki herkes kıskanır. Hele evde kalmış mahalle kızları. Onlar herkesi kıskanır tabii. İşinde çok usta ve herkesin ağzını yapan kişidir Asya hanım. İyi kalpli ve sevecendir.

Veteriner Mehmet Bey... Hayvanları en iyi bilen o dur. Sokağın orman başında olması da bir etken tabii. Domuzlara ve yılanlara güzel çareler bulur. En etkili meslek onun mesleğidir bu mahallede.

Mimar Bahar hanım... Mahalledeki evleri yapıp sorunlarını halleder. Vefalı meslektaş.

Mütait Mert Bey... Mahallenin efendi adamıdır. Erken yaşta çalışmaya başlayan başarılı bir insandır. Her şeye müdahale edebilir. Mesleğinde başarılıdır.

Eczacı Merve hanım... Mahallenin tek ve ilk eczacısı ve mahallemizde oturmaktadır. Vefalı meslektaşlardan bir tanesidir.

Ayberk Bey... Mahallenin marketinin sahibi aynı zamanda kasabın da sahibidir. Mehmet bey ile ortak çalışırlar. Domuzları koyunları avlayıp kesip turistlere satarlar. Buranın geleni de çok olur haliyle en turistik sokaktır burası.

Turizm Bakanı Neslihan hanım... Mahallenin tatil gezilerini düzenleyip denetler en harika ve eğlenceli iş onun işidir.

Psikolok Selem hanım... Namı diğer Banu. Emre Bey'in ölümünde eşi Şükufe hanıma ve mahalleye desteği çok büyük oldu. Eksik olmasın. Aşk acısı çekiyor!

Polis Abdullah Bey... Oda ölüm sırasında çok büyük yardım etti Allah esirgemesin....

Gazeteci Emircan Bey... Haberi de yaydı sağolsun hepsinin desteğiyle yaşıyoruz.

BU MAHALLE SAKİNLERİ BİRBİRLERİ OLMADAN ASLA YAŞAYAMAZ. KİTABI ONA GÖRE OKUYUN TEŞEKKÜRLER.

Elit GençlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin