Üç

17 1 1
                                    

Şükufe'nin tutuklanmasıyla mahalle sevince boğulmuştu.

Pide dükkanını açtıklarında içeride bir kutu vardı. Beyaz kurdeleli beyaz kutu. Cesaretli Şamil kutuyu açtı. İçinde Emre'nin bu dükkanda çekildiği tonlarca fotoğraf vardı. Şamil korkuyla fotoğrafları yere fırlattı.

"Bu Emre'nin hayaleti!" Herkes kapıya ilerlerken kapı birden kapandı. Dükkanın içi kıpkırmızı bir renge büründü.

"Benden kaçamazsınız." İçeriden yürüyerek Şükufe geldi ve hepsine gülerek baktı.

"Bu dükkan benim çıkın buradan." Selem elindeki tapuyu gözünün önünde sallayarak kıçına tekmeyi bastı.

Şükufe dükkandan çıkarken yerlere tükürmeyi unutmadı. Balgam Serkan ona balgam fırlatarak delirmesini sağladı.

Akşam vakti İstanbul uçağına binen Bahar, uçağın bozulması sonucunda kalkış yapamadı.

4 saat sonra uçağa bindi ve İstanbul'a uçtu. Yeni bir ev döşeyip taşınmaya karar verdi çünkü işlerin orada daha iyi yürüyeceğine inanıyordu.

Ertesi gün telefon geldi. Dişçi Asya. "Alooğ..."

Uçakla İstanbul'a gelen Asya Bahar'a kızdı. Buraya taşınmasına izin vermedi. Daha sonra birlikte boğazda şarap içtiler.

Denizli
Pide dükkanında işler çok yoğun gidiyordu. Yeni eleman almak zorundaydılar ama içlerinden dükkanı başkasına emanet etmek gelmiyordu.

Bakkal Hüsnü'ye güvenilir bir adam sordular. O mahalledeki herkesi tanıyan ikinci kişiydi. 1. kişiyi sormanıza zaten gerek yok ben söyleyeceğim. Mahallenin koca karısı Bacı Feza. Herkesi en ufak noktasına kadar tanır, paraya doymaz ve tam bir gıybet insanıdır.

Ertesi gün pide dükkanına gelen eleman Hamdullah'dı. Bu mahalleden değildi. Verimli bir insandı. Eli her yere uzanıyordu.

Hamdullah, "Telefon numaranı verir misin Mislina?" Dedi. Telefonunu cebinden çıkarıp, 'Yeni Kişi Kaydet' imgesine bastı. Ve Hanımım diye kayıt etti.

Uçağa binerek Denizli'ye gelen Asya ve Bahar dükkana uğrayıp, gidişata baktılar ve Hamdullah ile tanıştılar.

Gece vakti yorgunluktan evde televizyon izlerlerken kapı çaldı. Kapıyı açan Bahar biraz şaşırdı. Elindeki içki birasıyla sarhoş bir şekilde kapıda sızmış kalmış olan Mürekkep Evren'i gördü. İçeri girip Asya'yı çağırdı ve odasına giderek uyudu.

Dişçi Asya
Kocam Evren'i eve taşımak zor oldu çünkü uyanmadı. Banyoya gidip kocaman kovaya soğuk su doldurdum ve salona gidip yerde yatan kocama suyu boşalttım. Küüt diye uyandı ve birbirimize saç baş girmek zorunda kaldık.

Doktor İhsan
Kalp bir kere sever teorisiyle yaşama tutunuyor. Ameliyathanede hastasının ameliyatını yaparken kalp krizi geçirip komaya girmeyi başaramadı. Sadece kalp krizi geçirdi. EKG ye giren doktorun kısa sürede sonuçları belli oldu ve fazla yağlı besin yemesinden dolayı bünyesini zedelediği ortaya çıktı.

Gecenin bir yarısı tüm herkes uykusunun zirvesinde iken Bahar'ın kapısı zorlanarak açıldı. İçeri giren hırsız evdeki dolap çekmeceleri açarak bir şeyler aramaya çalıştı fakat etrafta kurşun kalem ve çizimlerden başka bir şey yoktu. Yatak odasına giderek Bahar'ın burnuna narkoz tuttu ve omzuna atarak evden çıktı.

Elit GençlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin