Evden çıktım ve evin önünde duran Melis, çok mutlu görünüyordu. İkimizde sarıldıktan sonra okula gitmek için yürümeye başladık...
Okula geldiğimizde sınıftakilerin mutluluktan delirdiğini gördük, fakat herzaman en önde oturan inek arkadaşımız Seda, neredeyse ağlayacaktı... Melisle bir sıraya geçip sınıfın aptallıklarını gülerek izliyorduk. Sonradan sınıfa katil olma sebebim olan Şeyma girdi. Kendini birşey sanan kız tipleri olurya hani, Şeyma oydu işte.Hiç kimse onu sevmiyor fakat okulun en popüleri olduğu için herkes ona ithaat edercesine davranıyordu. O bile yaz tatili sevincimi bozamazdı. Sınıfta eksik biri vardı, Aras. Sınıfın en tatlı çocuğuydu, birsürü arkadaşları vardı ama sevgilisi yoktu. Şeyma' da ona hoşlanıyormuş gibi bakıyordu ama ben gerçekten ondan hoşlanıyordum ve Şeyma' nın bunu mahvetmesine izin veremezdim...
Aras arkada duran boş bir sıraya oturdu, Şeyma' da hemen onun yanına gitmeye başladı. Aras telefonuna bakarken Şeyma yanına gitti ve Aras' a " Günaydın " dedi. Aras sanki onu duymuyormuş gibi yapıp telefona bakmaya devam etti. Bende onları gizlice izliyordum. Sonradan Aras bana baktı ve göz göze geldik. Bana göz kırpmasıyla beraber kalbim hızlı atmaya başlamıştı bile. Hemen gülümseyip kafamı çevirdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Kokusu
Teen FictionSadece bir başlangıçtı mutlu olmak. Sonda ise aydınlığın yerini almış karanlık vardı...