İyi okumalar!
Multimedia: Rüzgar
Silmeye alışık insanlardık. Önce gözyaşlarımızı sildik, sonra birbirimizi...
----------------------------------------------
Ahh, çok heyecanlıyım! Bugün 12. Sınıf öğrencisi olacağım.
Hızlıca yatağımdan kalktım ve banyoya koştum. Elimi yüzümü yıkayıp aynada kendime baktım. Saçlarımı tarayıp odamdaki dolabıma koştum. Hızlıca kot şortla beyaz bir tişört giydim. Küçük sırt çantamın içine küçük bir defter ve bir kaç kalem koydum. Makyaj masama ilerleyip rimel-parlatıcı ikilisini yaptım. Onlarıda çantamın kenarına sıkıştırdım. Telefonumuda cebime koydum ve annemin dediğine kulak verdim.
"Deniz hadi kalk getirme beni oraya. Çarparım terliği kıçına. Ay kafiye yaptım valla." annem kahkaha atarken bende deli karı diye mırıldanıyordum.
Herzaman ki gibi annem kahvaltı hazırlarken babam ağızına birşeyler tıkıştırıyordu. Hızlıca sandalyeye oturdum. Annem işi bitmiş ki oda bizim yanımıza geldi.
" Ee Deniz bu sene ne yapmayı planlıyorsun? " diye sormuştu annem kahvaltılıklardan tabağına koyarken.
"Tabiki de aynı."
"Deniz seni gebertirim! Artık müdürünle kanka olduk hatta geçen sene beni kahve içmeye çağırdı biliyor musun?!" annemin bu haline kahkaha atmak istedim ama ayağındaki terliklerle sustum.
"Ne kadar güzel işte git birgün."
"Selim götür şu kızını elimd-ay terliğimden bir kaza çıkıcak." anneme korku dolu bakışlarımı yolladım. Hızlıca kalkıp kapıya doğru koştum. Oradada ayakkabılarımı giyip kendimi dışarı attım. Aklıma çantamı unuttuğum gelince boşverip kapının önünde bekledim. Sonunda babam çıkınca soğuk bir sesle konuştum.
“Ben giderim. ” dedim ve ilerlemeye başladım. Allah'tan para ve telefonu cebime koymuştum. Babamın dediklerine kulak vermeden
Biraz ileride Duru'yu görünce koşup sırtına atladım. Duru bir taraftan küfür ederken bir taraftan beni sırtından atmaya çalışıyordu. Kahkaha atarak sırtından indim.
"Deniz delirdin mi annecim? "
"Evet delirdim annecim. '' diyerek onun taklidini yapıyordum. Kafasını 'olmamış bu' der gibi iki yana salladı.
Hemen yanına ilerledim ve kolumu omzuna koydum. Yanağımdan öptü ve iç kapıdan içeri girdik. Herkes kendi halindeydi. Hızlıca yukarı kata çıkıp 12-B sınıfına ilerledik. En arkanın bir önüne geçtik. Hızlıca telefonumu elime aldım ve Facebook'a girdim. Birden bire bildirimler sıralanmıştı. Bir tanesine basıp okumaya başladım."Veliaht bizimle!"
Her sene okul değiştiren veliaht bu senede bizlerle birlikte. Yakışıklılığıyla kızların başını döndüren, kendine taptıran, sevilesi yüzüyle...
İstemeden kaşlarım çakıldı. Diğer haberlere baktım.
Yakışıklı Veliaht geldi!!
Kızların çıldıracağı, erkekleri sinir edecek yakışıklı geldi! Erkekler bayağı kıskanacak. Bu yüzden Rüzgar'ı koruyoruz gençler!
Şu çocuğa şimdiden gıcık kapmıştım. Papucumun veliahtı. Hemen telefonumu Duru'ya gösterdim. Ama onun tepkisi aynen şöyleydi;
"Sarışın olan benimdir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE!
Teen FictionOnların hiç bir zaman hikayesi olmamıştı. Deniz'in başına gelen Yiğit olayı, aile sırları, dede sorunları derken kendi hayatını bırakmış, yeniden dirilmek için elinden geleni yapmıştır. Diğer taraftan da Rüzgar'ın annesi ile olan imtihanı, abisinin...