İyi okumalar!Multimedia: Aras
Mutlu olmanız için size bir sır vereyim mi? Değerinizi bilmeyen insanları unutun.
----------------------------------
Yere düşerken dizlerim ve ellerim acıyordu. Ağızımdan çıkan küçük çığlık Duru'ya durması için bir işaretti. Hemen yanıma gelen Duru bana nasıl olduğumu soruyordu. Arabadaki çocuklar yanıma gelirken onlara baktım. Sınıfa yeni gelen çocuklardı.
"Ağğ ölüyorum! Kaldırın beniğğ. Bacağım."
Yanıma gelen çocuklar beni kaldırırken bir taraftanda söyleniyordum.
"Oğlum niye hızlı geliyosunuz ya! Kırdım her tarafımı yürüyemiyorum. Bacağımda yanıyor zaten! "
"Suç bende mi? Sen niye önüne bakmıyosun acaba? "
"Sus sen konuşma! Sen bana çarptın. Ağğ bacağım. Bacağımı kırdın!"
"Amma konuştun be! Sus artık geveze."
"Hiiğğ. Bana geveze dedi. Duydun mu? Bana, bana! Seni döverim oğlum. Hem benim babam senin babanı döver! Şimdi sus döverim seni! Bir de suçu bana atıyor! Yüra beni hastaneye götür! Bacağıım!"
Herkes bana bakarken sessizleştim.
"Iı, parka bırakabilirsiz." diyen Duru'ya ters bir şekilde baktım. Niye parka bırakıyorlar?
"Tamam, hadi bırakın."
Esmer olan beni kucağına alırken telefonumu çıkardım.
Yakışıklı aranıyor...
"Yakışıklığğğm, ölüyoruğğm. Araba çarptı bana. Sizin parkın oradayım. Anneme söyleme sıçar ağızıma."
"Deniz mal mısın? Ne araba çarpması?"
"Parka gel parka." diyip kapattım. Rüzgar beni banka oturttururken bende sinirle mırıldanıyordum.
"İki dakika bekleyin bari. Bu saatlerde serseri çok olur burada."
"Yanımda durmak istiyosun biliyorum canım ama işlerim var." diyer Rüzgarın suratına yumruğu çakmak istedim.
"Peki, iki genç kızı burada bırakmaya adamlığınız yetiyorsa hadi gidin."
"İstersen sana adamlığımı gösterecek başka şeylerde gösterebilirim. "
"dedi orangutan götüne benzeyen kısrak yavrusu!"
Duru ile yanındali çocuk kahkaha atarken Rüzgar sinirlenmek yerine sırıtıyordu.
"Ah, hiç yalan söylemeyi bilmiyorsun. Bu dediklerini diğer kızlar bırak demeyi orangutanın o sunu söylemezler. Ama sadece kızlar."
Bana laf mı sokmuştu? Tam birşey söyleyecekken Yağız gelmişti.
"Neler oluyor yine?"
"Yağız, döv şunları bana arabayla çarptılar! Bacağımı kırdılar."
"Rüzgar ne oldu?" diyen Yağıza mal mal baktım. Tanışıyorlar mıydı?
"Bisikletle önüme çıkınca olanlar oldu. " tabi ben dururmuyum!
"Ağğğ yandım aneyyğğ! Bacağım koptu. Yağız yardım et."
Yağız beni kucağına alırken bende şöförü aradım.Poyrazcığıım♥...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE!
Teen FictionOnların hiç bir zaman hikayesi olmamıştı. Deniz'in başına gelen Yiğit olayı, aile sırları, dede sorunları derken kendi hayatını bırakmış, yeniden dirilmek için elinden geleni yapmıştır. Diğer taraftan da Rüzgar'ın annesi ile olan imtihanı, abisinin...