Z A 10

117 51 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölüm biraz gecikmeli olsada geldi inşallah begenirsiniz.

Sabah sabah yine odamın penceresinden yüzüme vuran güneşle uyandımYataktan çıktım  ağır adımlarla banyoya girdim yüzümü yıkadımTekrar odama gidip kendimi odama kapatmıştım ki.  Ayla ile Serhat'ın odama girmesi bir oldu.
Odama birden girdiler diye sinirlendiğimi anlayan Serhat ve Ayla şebeklik yapmaya başladılar.
- Çocuklar benimle ilgilenene kadar birbirinizle ilgilenseniz hani.
Biz seninle ilgilenmek vakit geçirmek istiyoruz Melek.
- Belki ben benimle ilgilenmenizi istemiyorumdur.
- Melek..
- Ne Melek ne....  Bırakında rahat rahat depresyona gireyim..
-Hayır efendim en son girdiğinde canına kıyıyordun bee.
- O zaman kardeşim ölmüştü ve ben o acıyla nasıl yaşanılır bilmiyordum Ayla.
- Olabilir  Melek şimdide öyle olmasından korkuyorum işte.
- Korkmana gerek yok Ayla sen  gidip Serhatla ilgilensene çocuk sana kör kütük aşık..
- Biliyorum onunla ilgilenirim ama bir şartım var.
- Neymiş o şartın...
- Bu akşam evde parti vercez.
-Hayır..
-Evet tek şartım bu onunla ilgilenmemi istiyorsan tek şartım bu. - İyi be tamam onunla ilgilenirsinde benide rahat bırakırsın belki. Zaten son gecem evde.
- Nasıl son gecem anlamadım.
- Yarın gidiyorum burdan Tayfunu bulmadan gelmeyeceğim.
-Ne saçmalıyorsun  sen..
- Onsuzken her gün ölmektense onunla bir kere  ölürüm Ayla.
- Ama neyse ben ne dersem diyeyim sen beni dinlemeyeceksin.
- Evet dinlemeyeceğim.
- Ne halin varsa gör Melek.
- Teşekkür ederim Aylacım.
- Annen gibisin inatçı.
-Evet Annemin kızı olduğumdan olabilir mi?
- Neyse madem akşam parti var bende hazırlanayım tamam ?
- İyi be git hazırlan gıcık.
- Evet gıcığım Ayla huyum kurusun.
Odama çıktım dolaptan kırmızı elbisemi aldımÜzerime giyindimSaçımı yapmaya başladımÖnce düzleştirdim begenmedim. Sonra saçımı su dalgası yaptımGünlerdir ilk defa kendime vakit ayırıyordum.
Hafif bir makyaj yaptım.
Aşağıya inmemle  kapının çalması bir oldu.   O anda gözüm  saatte iliştiOha lan kaç saattir hazırlanıyormuşumMillet yavaş yavaş gelmeye başladıBöylece partide yavaştan  yavaştan başlamaya  başlamıştıMillet müziğin ritmine kendini kaptırmış eğlenirken bende bir köşede  somurtuyordum.
Ayla ile Serhat bile kendini müziğin ritmine kendini kaptırmış dans ediyorlar bense sonses çalan müziğe eşlik ediyordumTam o sırada  müzikle karışık telefon sesi duydumAma emin olmadığımdan bakmadım. Sonra tekrardan telefon  sesi duydum ve oflana puflana telefona baktım.
-Alo.
-Evde tekmisin?
-Anlamadım..
-Üzerindeki kırmızı kıyafet sana yakışmış diyorum.
Korkudan telefonu kapattım...  Kim lan bu şimdi.
5 dakika sonra tekrardan telefon çaldı.
- Efendim..
- Benimle oyunmu oynamak istiyorsun?
-Ne oyunu ben çocukmu var karşında.
-Hayır tabiki Tayfun'un yerini biliyorum.
- Nerden bilicem Tayfun'un yerini bildiğini.
- Beni iyi dinle güzelim eğer  yarım saat içerisinde barlar sokağının oradaki  parka gel. Gelmezsen eğer onu birdaha göremeyeceksin?
- Tamam geliyorum.
Bizimkilere çaktırmadan evden çıktım.. Sokağın sonundaki taksi durağına gittim. Taksiye bindim.
-Nereye gidiyoruz hanım efendi.
-Barlar sokağına lütfen..
-Tamam hanım efendi.
15 dakika sonra barlar sokağının ordaki parktaydım. Lan burası korku filimindeki parklar gibi birde salıncaklar bir ileri bir geri sallanmaz kendi kendine..
Telefonum  çaldı.
-Sana kırmızı çok yakışıyor demiştim.
- Ben geldim.
-Seni görüyorum.
Demesiyle telefonun yüzüme kapanması bir oldu.
5 dakika sonra tekrar telefonum çaldı.
- Alo.
-Melek benim Tayfun şimdi beni iyi dinle şimdi ordan hemen uzaklaş.
-Neden.
- O adam seni bana getirmeyecek  arkanı dön ve koş Melek koş.
Telefon kapandı.
İçime korku düştü ve koşmaya başladım.
Ben koştukça biride benim peşimden koşuyordu.
-Benimle oyun mu oyanamak istiyorsun.
Bense cevap vermeden koşuyordum.
Uçurumun kenarına geldimAşağıdan kıyıya vuran dalga sesleri geliyordu.
- Şimdi nereye kaçacaksın Melek.
Yüzüme bakBunu bana kim yaptı biliyormusun?
- Kim yaptı.
- Senin o çok sevdiğin Tayfun'un.
Adam ağır adımlarla bana doğru geliyordu.
- Yaklaşma atlarım.
- Güldürme beni atlayamıcağını ikimizde biliyoruz.
-Gelme diyorum sana.
Üzerime geldikçe korkuyordum son ve tek çağrem olan şeyi yapıp kendimi boşluğa bıraktım.
Suya düştüğümde aldığım darbeyle ayağıma kıramp girdi ve panikledim boğulmaya başladım.
Sonrasını hatırlamıyorum.
Tayfun'un ağzından
Meleğin uçurumdan atladığını görünce peşinden atladım denize  Meleği denizden çıkardımSonra sunniteneffüs yaparak yuttuğu suyu ağzından çıkardı.Kucağıma alıp arabaya ilerlerken gözlerini açtı beni bırakmayacağını biliyordum gelecegini biliyordum dedi ve bayıldı. Meleği hastaneye götürdümDoktordan iyi olduğunu öğrenince Serhatı aradım ve ..... Hastaneye git . Melek orda onu ordan al.
Tamam abi gidiyorum.
Hastaneden çıkıp gittim.
Meleğin ağzından.
Kendime geldiğimde gözlerim Tayfun'u aradı ama o yoktu.
Serhat ve Ayla yanımdaydıAyla herzamanki gibi soru yağmuruna tuttu ama ben duymamazlıktan gelip kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım

Zoraki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin