EXO EVİ
Beakhyun ve Suho randevularını mutlu bir şekilde geçirmiş eve gelir gelmez Kai nin sürprizi için teşekkür etmişlerdi.. Neşeli bir şekilde içeriye giren Suho elindeki fotografı Kai ye gösterdi: Kai bak lise fotoğraflarımız çok tatlı ve yine seksiyiz ( ego tavan) şu 3 kız hariç, bakınca bize kötü kötü baktıklarını görebiliyorum kim bunlar tanıdın mı.?
Suho : Nasıl hatırlamazsin Baekhyun, bunlar ön sırada oturan inek 3'lüsü, biz okulu onların kopyalarıyla geçtik hatırla.. Baek fotoğrafı eline aldı kalabalık gruptan herkes kameraya bakarken iki kişi birbirine bakıyordu evet biri oydu diğeri ise sık sık sızlayan yarasının nedeniydi. Kai nin sesiyle gözünü fotoğraftan ayırdı.
Kai: Acaba hala çirkinler mi çok merak ediyorum. Gülmeye başladı.
Suho: Eğer onlarla evleneceksen istersen senin için yerlerini bulurum Kai. kkkk
Kai: Hayır kalsın lütfen, onları görünce kornealarımın yanmasını istemiyorum, aksi takdirde bu şoku atlatmak için aynaya bakıp durucam ve güzelliğim için tanrıya şükredicem.
Suho: Bende altınlarımın zekatını vereyim bari sonumuz ölüm Allah hesap isticek.
Şakalaşmalarin ardından kıpkırmızı bir suratla menajerleri içeri girdi.
Mj: Bu ne rezalet! Bu boy boy fotoğraflar da neyin nesi, etraf sizin dedikodunuzla yıkılıyor haberiniz var mı? Elindeki telefondan fotoğrafları gösterdi Baek telefonda bugün oldukları yerdeki fotoları gördü lakin çekilen fotolarda annelerinin yüzü görünmediği için " EXO 'DAN BAEK VE SUHO BUGÜN SEVGİLİLERİYLE BİR CAFEDE GÖRÜNTÜLENDİLER "şaşkınlıkla konuşmaya başladı
Baekhyun: İyi de biz kötü bişe yapmadık herşeyi Kai ayarladı, haberimiz yoktu bundan.
Mj hızla Kai ye dönerek: Demek Kai ha. Neden benden habersiz böyle bir işe kalkıştın ha, neden? Kai sinirle konuşmaya başladı
Kai: Tepemde bağırıp durmayın, sadece sürpriz yapmak istedim ayrıyeten onlar kız arkadaşları değil bu bir dedikodu onlar Baekhyun ve Suho'nun anneleri.
Kai'den ilk defa sert bir karşılık gören menajerin ödü bokuna karıştı.
Mj: Tamam sakin ol, Suho ve Baekhyun sizde annenizi arayın bu durumu kurtarmak için bir basın toplantısı düzenlememiz lazım.
Yarın herkes hazır olsun saat 9'da toplantı olucak.~~~~
(Ertesi sabah erkenden basın toplantısı için gelenlerin arasında Soo , Eun ve Rae'de vardı. Kendilerini bir dava mahkemesinde gibi hissetmişlerdi ve birazdan karşı tarafın savunmasını dinleyeceklerdi.)
(Az sonra Kai, Baekhyun, Suho ve anneleri yanlarında da menajerleri birlikte ortaya çıktılar.)
Baekyun: Bugün hepinizi buraya çağırdık bunun için üzgünüz fakat ortada yanlış anlaşılan bir durum var ve açıklama yapmak zorundayız.
Suho: Dün bir kafede yanımızda oturanlar kız arkadaşlarımız değil annelerimizdi.
Kai: Baekhyun ve Suho' ya sürpriz yapmak istedim ve bunun için anneleriyle bir randevu hazırladım ama dışarıdan farklı algılanmış.
Mj: Bu yüzden herkezden özür dileyerek aslı ortaya koymuş bulunmaktayız.( Soo Min'nin morali bozulmuştu )
Soo: Kusura bakmayın kızlar bütün hata bende bu kadar acele etmemeliydim.
Rae: Hayır asıl suç bende, eğer fotoğrafları net çekebilseydim anneleri olduğunu anlardık.
Eun hızla kafasını sallayarak : Evett bütün suç sizdee.. :D
Sizin yüzünüzden pompacı konumuna girdim hala elimin iğrenç kokusuna katlanamıyorum.. Lanett...
Basın yavaş yavaş dağılırken exo hayranları hala duruyordu birdenbire
Kai: "Hey!! pompacı kız " elini kaldırıp gel işareti yaptı.
Bütün fanlar şuan Eun'a bakıyordu.Arkadaşlar hikayemizi nasıl gidiyor bize biseler söyleyin hikayeye yorum yapın bizde ona gore devam edelim ha? :) Sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT AJAN ÇIKABİLİR (exo)
FanficExo exo diye çığlık çığlığa bağırıp ağlayan şu kızlar... ahhh beni deli ediyorsunuz .yok yani onların neyini beğeniyorsunuz ki ? siz ona bu kadar aşıkken onlar için herşeyi yaparken karşılığında ne alıyorsunuz.. bırakın bu aşkı fanlığı.. hem bildiğ...