Eun: Tanrım beni çağırıyor kesin anladı bu sefer, çok korkuyorum kızlar yardım edin.
Rae: Sakin ol Eun, hadi birlikte gidelim. Soo hiç yanaşmayarak arkada kaldı.
-Kızlar yanlarına gelince Kai tam cebinden bişey çıkarıyordu ki Suho Rae'ye bakarak atıldı.
Suho: Hey sen!! Dün çok fena düştün bir yerine acıdı mı?? (pis pis güldü ) :-D
-Rae'nin Suho' ya o an gıcıklığı daha da arttı, aldırış etmeden
Rae: Uh?! Huh!! Hayır sorun yok..
Suho: Peki ufacık ısırık için mi bağıra bağıra eve koştun. ( Rae sinirlendi)
Rae: O aptal köpek beni rahat bırakmıyor çünkü sürekli peşimde bir yerlerime göz dikmiş sanırım almadan brrakmayacak.. ×_×
Suho: Köpek mi, Byul'dan mı bahsediyorsun? Seni sevmiş olmalı aksi takdirde sana yaklaşmazdı.
Rae: Byul mu? Sevmek mi? Sevgisini biyerlerimi ısırmakla gösteriyorsa kalsın diyerek ( tribin alasını attı dünya starı ve zengini Suho'ya.)
( O arada Kai elindeki parayı Eun'a uzattı)
Kai: Al geçen gün tuvaleti temizledikten sonra para almadan gittin peşinden koştum ama aniden yok oldun sanki.
(Eun rahatlamıştı düşündüğü çıkmadı.)
Eun: Aa. Evet teşekkür ederim. Hız konusunda da haklısın çok hareketli ve hızlıyımdır.
Kai: Ciddi misin, öyleyse benimle dans etmek ister misin..? ( Nerdeyse hayali karakterimi kiskanicamm) ;)
(Eun duyduklarina şaşırmıştı antifani olduğu kişiden dans teklifi almıştı çünkü )
Eun: Ne? Dans mı?
Kai: Yanlış anlama yani öğrencim olmak ister misin?
( Kai Eun'nun kendisini anlamadığını fark edince onu 2 gün sonra saat 12'de evine davet etti.)
Kai: Mutlaka gel .. Herseyi anlatırım.-----
( Mj toplantıdan sonra üyelerle konuştu )
Mj: Gençler biliyorsunuz ki antifanlarin ilerleyişini durdurmak için bir program düzenledik.
Her biriniz birer öğrenci bulup istediğiniz herhangi bir alanda eğiteceksiniz.
Sizden ricam biz bu büyük antifan grubu kurucularını bulana kadar, sizde öğrencilerinizi biran önce seçin ve eğitmeye başlayın.
Kai: Benim öğrencim hazır sayılır . ( derken Baekhyun ve Suho'ya tatlı ve gıcık bir bakış attı )
Mj: Baekhyun ve Suho sizde elinizi çabuk tutarsanız sevinirim.×××××
[Rae ve Eun şok geçirmiş bir halde Soo'nun yanına döndüler]
(Eun kısaca anlattı)
Eun: Son olarakta beni eve davet etti, ne yapmalıyım Soo min, bence reddetmeliyim onu.
Soo Min: Hayır sakin ol. Kabul etmen bizim için daha iyi olacak.. Bilgi sızdırmak için kolay ve çok iyi bi şans.. Bu arada Rae ,Suho sana ne dedi peki.
Rae: Düştüğüm zaman kameramı farketmiş, bana birkaç fotoğraf göstermemi istedi, bende çektiğim doğa fotoğraflarını ve köpeği Byul'un işerkenki fotoğrafını gösterdim çok beğendi bir ara kendisinin de fotoğrafını çekmemi istedi.
Soo Min: Ne yani Suho'nun İşerken... huh??? hahaha
Eun: Aisshh!! Unni saçmalama ..
Soo Min: Hey şakaydı tamam ortamı yumuşatmak istedim. Şimdi ciddileşelim. (diyerek planını anlatmaya başladı .)
*Onlara yakın olacaksınız ve bu şekilde elinize ifşa edebilecek pek çok delil geçicek bu yüzden onlara sert davranmayın bir arkadaş kadar yakın olun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİKKAT AJAN ÇIKABİLİR (exo)
FanficExo exo diye çığlık çığlığa bağırıp ağlayan şu kızlar... ahhh beni deli ediyorsunuz .yok yani onların neyini beğeniyorsunuz ki ? siz ona bu kadar aşıkken onlar için herşeyi yaparken karşılığında ne alıyorsunuz.. bırakın bu aşkı fanlığı.. hem bildiğ...