Bölüm 1

508 23 3
                                    

Exo exo diye çığlık çığlığa bağırıp ağlayan şu kızlar... Ahhh beni deli ediyorsunuz... Yok yani onların neyini beğeniyorsunuz ki ?? Siz ona bu kadar aşıkken onlar için herşeyi yaparken karşılığında ne alıyorsunuz... Bırakın bu aşkı fanlığı... Hem bildiğim kadarıyla zor olmalı imkansız hayallerin durağında hiç gelmeyecek bir şeyi beklemek ve bence artık hayallerden uyanıp gerçekliğe dönmeniz gerek ... İşte bütün gerçekleri de biz size göstereceğiz merak etmeyin ve bize sonsuz güvenin ...

yazan ; xx_euntifan

............................

sabahtan beri beklediği gönderi sonunda gelmişti. Anında ekrana tıklayıp paylaşılan durumu okumaya koyuldu *yazan; xx_ euntifan* ..

@bagoke-; Bence antifanlık fanlıktan daha zor ... Düşününsenize bir: Sevmediğiniz insanları takip ediyor herşeylerini bilmek zorunda kalıyorsunuz... Nedir bu amansız çığlıklarınız beğenmiyorsanız uzak durun yeter... İşiniz zor millet, kesin karşınızdaki mükemmeliğe yalandan leke atmak zordur ve tabi onlara aşık olmamakta...

----------------------

Eun min sinirle bilgisayarın üzerinden kalkarken Rea Sang telaşlı bi şekilde sordu; Yine mi yorum yapmış ..? Eun sinirle başını salladı; Artık canımı sıkmaya başladı her kimse onu bulup dövmek istiyorum !! Soo Min sakince onları dinliyordu elindeki bardağı masaya bırakırken bir yandan yorumun beğenilerine baktı şaşırarak; Waooow baya beğenen olmuş ama anlamadığım fanların bir anti sayfada işi ne ? zevkle gülümsedi.. Soo min; Neyse kızlar bırakın bunu da bana hesap verin size söyleyeceklerim var. Rea ve Eun tedirgin bir şekilde birbirlerine baktılar çünkü Soo ne zaman böyle dese ardından bir fırtına kopardı evde....sessizce Soo ya baktılar....

-------------

EXO EVİ

Baekhyun sabah sabah bağırma sesiyle uyandı . Aşağıya indiğinde konuyu anlamak için biraz bekledi Suho: Bu da ne! Neden altın kaplama donumu bulamıyorum! Kai ye doğru yürüyerek Kai kesin bu sefer sen giydin.
Kai: Banane senin altın donundan, kıçıma don mu yokta seninkini giyicem. Gözlerini devirip alay edercesine baktı
Suho: İnanmıyorum çıkar pantolonunu bakıcam .Hızlıca Kai nin pantolonuna asıldı.
Kai: Bırak paçamı giymedim diyorum sana
Suho: Madem öyle göster
Baekhyun: Suho ne yapıyorsun bırak çocuğun pantolonunu kayıpsa yenisini al sende para çok nasılsa.. alayla kikirdedi ...
Suho: Biraz sakinleşerek ; Bu aralar herşeyim kayboluyor koltuğa attı kendini
Kai: ( Paçasına kadar inmiş pantolonunu hızla yukarı çekerek ) Sadece seninkiler değil bizimkilerde kayıp.
Baekhyun: Tamam millet sakin olun varsa birşey çıkar kokusu yakında..mutfağa girip kahvaltı hazırlamaya başladı ..

KIZLAR EVİ

Eun daha fazla dayanamayarak sordu ; ne oldu Soo ne ? Soo eğildi koltuğun üstündeki çamaşırı alıp Eun a doğru sallayarak sinirle konuşmaya başladı Soo Min: Koskaca evde alabildiğin tek şey bu mu eun min haaa ? Altın kaplama bir don mu? Peki ya sen Rae Sang , sana adamların ifşa fotosunu çek dedik, sen gidip bir köpeğin işerkenki fotosunu çekmişsin. Rae sang: Hiç sorma unni bilgisayar başında oturup yazmak kolay, foto çekene kadar anam ağlıyor, o fotoğraftaki köpeğin midesinde benim kıçımın bir parçası duruyor diye çektim .Hala acıyor. Üzgün bakışları arasında elini kalçasına attarak oflandı. Bunu duyan Eun da hemen kendin savunmaya geçti Eun min: Peki ya ben.. kanıt bulacağım diye iki gün boyunca Kai'nin yatağının altında kaldım. Ölüp gitsem haberiniz olmayacak. Rea hemen olayı alaya verip gülmeye başladı.Rae sang:Keşke hiç gelmeseydin ne güzel biz Soo min unni ile kıyafetlerini ne güzel paylaşmıştık Eun min: Nee! buraya gel seni gidi çirkef şey öldüreceğim seni.. çocukça peşinden koştu. Rae sang: Ha ha ha yakalayamaz ki yakalayamaz ki :) Eun min: Aptal ya, git basimdan pislik. Elindeki yastığı bırakarak Soo ya baktı. Soo Min: Kızlar durun bir bildirim geldi. Şuan üyeler bir randevuya çıkıyor elinizi çabuk tutun, Eun min hazırlan evlerine gidip Baekhyun'un flaşını alacaksın , Rae sang sende evlerine yakın bir yerde bekle sana haber vereceğim. Az sonra simsiyahlar içindeki Eun ve pembeler içindeki Rea içeriye girdi. İki insan en fazla bu kadar zıt olabilirdi..

Eun min ve Rae sang : Biz hazırız Eun altan altan Rea ya bakıp* ah tanrım sanki baloya gidecek aptal* diyerek kendi kendine söylendi. Rea: ne neye bakıyorsun diyerek * erkek fatma seni*diye düşünerek kendi kendine güldü Soo min: Tamam kızlar kesin konuşmayıda dışarıya çıkın ben arabayla sizi takip edeceğim hadi bakalım kızlar fightingggg !!!

Üçü ellerini birleştirip ortada yumruk yapıp havaya doğru kaldırarak *Y/N; se- le- na selena selena yazasım geldi ;D Wiheomhan Daeliin (tehlikeli kızlar )diyerek bağırdılar...

DİKKAT AJAN ÇIKABİLİR (exo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin