Bölüm 6

149 10 2
                                    

Bıasıma torpil yapıp chenyol la eğlendiği video yu koydum bence izleyin çok tatlılar...

****

KIZLAR EVİ


Soo min her zamanki gibi erkenden uyanmış kahvaltı hazırlamaya koyulmuştu. Sesini yükselterek Eun a bağırdı: uyan artık eun gitmen gereken bir randevun var unuttun mu?

o arada Rae sang böğüre böğüre şarkı söyleyerek içeri girdi ; op..op.. oppa gangam style op..opp. Soo min bu iğrenç sese daha fazla dayanamayarak kalkıp bilgisayarın üstüne geçti lakin Eun kendini tutamamış çoktan bağırmaya başlamıştı Eun: kahretsin ya her sabah bu sesi duymak zorunda mıyım? Rae: kapa çeneni beeeeeğğğğ...saat kaç oldu hala uyuyorsun birde dans öğrenecekmiş şu haliyle..

Az sonra Eun üzerinde siyah bir tişört altında yine siyah dar kotuyla içeri girdi. Soo min: iyyy tipe bak bu halde mi gidicen ? Rae sang : sen bu halde değil Kai nin dansçısı anca tuvalet pompacısı olursun Pompacı kız seni. .. Eun min sinirle öldürücü bakışlar atıp kahvaltı yapmak için oturuyordu ki Rae sang ın attığı çığlığıyla irkildi: ne yaptığını sanıyorsun sen çirkinella saat kaç farkında mısın geç kalacaksın çabuk ol. diyip onu kapıya doğru itti. Eun: hey bırak beni ... açım lanet olası çok istiyorsa bekler beni Rae: saçmalamayı kes Eun bu fırsatı kaçıramazsın. der demez ayakkabılarını dışarı fırlatıp kapıyı yüzüne kapattı.. Eun kapıya bakıp sinirle tısladı ; ahh aptal insan.hızla ayakkabılarını giyip yürümeye başladı.

--------------------

EXO EVİ

Baekhyun: hyung neden sende diğerleri gibi tatile gitmedin? Suho kendisine bakan şaşkın çocuğa dönerek saçını karıştırdı Suho: çünkü siz iki yaramazı evde tek başına bıraksaydım iki günde trilyonluk evimin içine ederdiniz... Bakhyun gülünce tatlı bi şekilde kaşlarını çatıp; neeee.. ben ciddiyimm.. O ara kapı zili çaldı Baekhyun hizla koşarak kapıyı açmaya gitti

Baekhyun: aaaa pompacı kız ...niçin burdasın? her neyse tuvaletler henüz tıkanmadı bir sorun çıkarsa biz senin ararız. gıcık bir şekilde sırıtarak kapıyı yüzüne kapattı..Eun sinirle bağırdı: Sizin benimle derdiniz ne laağğnn... kendi kendini sakinleştirip soğuk surat ifadesini takındıktan sonra tekrar zile bastı.Bu sefer kapıyı açan Suho oldu.Eun tek nefeste konuşmaya başladı: o kara çoo..yani Jongin beni çağırmıştı . onun için gelmiştim ben.. Suho mütevazi bir tavır takınıp : ahh cidden Baekhyun adına özür dilerim.. içeriye buyur lütfen Kai de birazdan uyanır herhalde .mahçup bir şekilde gülümsedi.

Eun teşekkür edip içeri girdi bu arada Baekhyun mutfaktan seslendi; hoşgeldin pompacı.. bu arada hyung gelip şu köpeğin Byul la bakar mısın havlayıp duruyor.Suho Eun e dönerek; ah birazdan dönerim istersen sende gidip Kai yi uyandırabilirsin .diyerek mutfağa doğru yürüdü .

Eun bi beş dakika kadar bekledikten sonra sıkılıp Kai nin odasına çıktı. Yavaşça kapıyı çalıp içeri girdi ve yatağın içinde bir adet yarı çıplak uyuyan Kai yi gördü.

-----------------

Suho; ne oldu Baekhyun neden beni çağırdın ? Baekhyun; hyung köpeğin havlayıp duruyor bi bak neyi var bu arada ben yukarı çıkıyorum haberin olsun. Suho kafasını sallayıp bahçeye çıktı Byul u kucağına alarak; ne oldu bebeğime kim üzdü onu diye severken yaprakların arasından bir hışırtı sesi geldi..tam o ara Byul Suho nun kollarından kurtulup çalılıkların arasına doğru koştu Suho henüz şaşkınlığını atamamışken bir çığlık sesi duydu. Hızla gidip demin çığlık atan kızın bacağını Byul dan kurtardı.Suho: hey sakin ol byul neyin var böyle? O arada Rae Sang bacağını ovarak çalılıkların arasından çıkarak söylenmeye başladı : ahh şu lanet köpek ne istiyor benden yaaaa.. ahh bacağımm. Suho şaşkınlıkla kıza baktı ; heyy yine mi sen ? Rae sang sinirle çıkıştı; sen onu bırakta şu aptal köpeğini uzak tut benden.. Suho nun aklına Rae sang ın geçen günkü söylediği sözleri geldi Suho ona benimde fotoğraflarımı çeker misin diyince Rea sang düşünmeden; senin şu tipsiz suratının neyini çekicem diyip uzaklaşmıştı..Suho iyice öfkelenmişti,uyuz bir tavır takınıp kıza baktı: peki aptal insan öyleyse söyle bahçemde ne işin var ha ? bakalım fındık kadar beyninle ne cevap vereceksin bana ? burnunu kıvırıp sırıttı. Rea Suho nun dediğine hem şaşırmış hem sinirlenmişti, ne haddine ki ona aptal diyordu .lakin bir süre sonra ne cevap vereceğini bulamayınca *yoksa ben cidden aptal mıyım * diye düşünmedi değil. Rea song :Bana bak. Suho başını kaldırıp kıza baktı.Yani ş..şurdaki ısırgan otuna bak dicektim . Suho içinden *ahh tanrım ne kadarda salak * diyerek kızın gösterdiği yöne baktı bu sefer. Suho alay edercesine: eee ne var bunda_? uyuz bir bakış attı kıza . Rea: onca çiçeğin arasında kötü duruyor onu yolup atacaktım o yüzden girdim bahçeye *tanrım ne yapıyorum böyle ben yalan üstün yalan* dedi içinden. Suho: iyi artık defolabilirsin bahçemden. pis pis sırıttı Rae sang tam gidiyordu ki son birşey daha söylemek istedi dönüp Suho ya baktı; aslında biliyor musun sende tıpkı o ısırgan otu gibisin ve seni exo dan yolup atmayı çok isterdim. diyerek Suho ya cevap hakkı vermeden hızla uzaklaştı.


*******ahhh uzun bir aradan sonra upuzun bir bölüm yazdım umarım beğenirsiniz ; D ** bu arada yorum ve voteleriniz benim için çok değerli ** hikayenin gidişatı hakkındaki fikirlerinizi çok görmeyin bana iyi kötü hiç farketmez yeterki siz yazın ** şimdiden teşekürler ;D

DİKKAT AJAN ÇIKABİLİR (exo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin