bölüm 8

129 7 0
                                    

Bir kaç dakika sonra Rae Sang'ın karşıdan geldiğini görünce hızla ceketini alıp cafeden çıktı.

Yüzü asık ,kaşları çatık bir şekilde kıza doğru yürüyorken birden bire durup geriye doğru çekildi. Ve gördüğü manzara karşısında gülmemek için kendini zor tuttu ...

Rae etrafındaki insanları umursamadan, karşısında oturan iki küçük çocuğa şebeklik yapıyor , olduğu yerde zıplayıp dönüyordu. Çocuklar gülmeye başlayıncada hızla kamerasını çıkarıp fotoğraf çekmeye başlıyordu.

Suho bu çocuk ruhlu kızın büyük çabasını, kıza görünmemek için sık ağaçların olduğu bir bankta oturup izlemeye başladı.
Kızın yaptığı her hareket onu ayrı sevimli yapıyor ve eğlendiğini gözler önüne seriyordu.

Suho'nun zaman geçtikçe baştaki sinir ve öfkesinin yerini gülme krizi almıştı, çünkü Rae Sang bu sefer de karşısındaki yaşlı çifte samimi pozlar verdirtmeye çalışıyor çiftte utandığını belirtince sitem ediyordu...

Rae Sang :ahh ajumma ..neyden utanıyorsun ki o senin 40 yıllık kocan ...

yaşlı kadın oturduğu banktan sinirli bi şekilde kalktı.

Rae :ajumma lütfen sadece bi..

kızın yalvarışlarını umursamadan kocasının koluna girip ilerledi..

Rae arkadan sitemle bağırdı : ahh...aksi moruklar sizi.. utanıyorum diyorsunuz ama kol kola girmesini biliyorsunuz..alttarafı bi fotoğraf bee yemicez sizi...( kızın içinde öküz yatıyormuş meğer kjhjkk)
neyse hiç olmazsa arkadan çekeyim.
diyip yürüyen yaşlı çiftin arkadan fotoğrafını çekti.

Aradan baya bir zaman geçti

Suho gülmekten kızarmış bi şekilde eve doğru yürümeye başladı .Saat epey bi geç olmuştu ama hala pek gidesi yoktu doğrusu .Rea Sang'ı izlemek keyifli gelmişti ona ve farkında olmadan onda bir bağımlılık yaratmıştı..

********

Eun: hey nereye gidiyorsun böyle?

Kai birden bire durunca Eun hızını alamamış Kai nin sırtına yapışmıştı.
Kai yavaşça yüzünü kıza dönüp gözlerinin içine baktı ve tatlı bi şekilde gülümseyerek :

Nereye gidiyorsun değil Eun..Nereye gidiyoruz olacak...
dedi.
Eun min şok Eun min iptal...

Kendisine sevimli sevimli bakan kara çocuğun dediklerine şaşırmış yinede belli ettirmeden soğuk bir ifadeyle bakakalmıştı..
"hadi ama beni bu şekilde etkileyemezsin aptal"
içindeki kızı susturup konuşmaya başladı:

Eun: ne demek istiyorsun? seninle hiçbir yere gelmiyorum.

Kollarını birleştirip yüzüne umursamaz bir ifade takındı.
Kai kızdan gelecek cevabı tahmin ettiği için sinsice bakıp telefonunu çıkardı.

Kai: pekala madem gelmiceksin bende senin bu fotoğrafını büyük fan sayfama paylaşırım ne dersin ??

Eun telefondaki resme bakınca şaşkınlıkla ağzı açıldı, hızla telefonu Kai'nin elinden alıp kucağına doğru çekerek fotoğrafı silmeye çalıştı.Kai panikle arkadan kollarını Eun 'un beline doğru atıp kızın elini ittirdi. Eun Min öyle bi tutmuştu ki telefonu ne kendisi fotoğrafı silebiliyor ne de Kai elinden alabiliyordu .
Kai kıza belinden sarılıp elleriyle gıdıklamaya başlayınca Eun'un gülmesini fırsat bilip telefonu elinden aldı.

DİKKAT AJAN ÇIKABİLİR (exo)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin