1 - Miss_blue12

5.2K 203 40
                                    

*Material preluat din cartea unei "colege de muncă" de pe aici: mikaila98. Nu strică să aruncaţi o privire asupra cărţii ei (Proştii cu acte-n regulă)

Şi cartea debutează cu două citate formidabile alese pe sprânceana pensată în stilul inconfundabil numit "acoperiş". Autoarea lor, Miss_blue12, este plină de "wisdom" şi ne uimeşte cu knowledge-urile ei într-ale english-ului! Fiţi pe fază, urmează una tare!

"THE LIFE IS SOO BEAUTYFULL"

Nu şi după ce citeşti asta. Nu şi dacă eşti la engleză intensiv şi nu te-ai mai confruntat cu aşa ceva de mult timp. Nu şi... în orice situaţie. Priviţi cât de profundă, adâncă şi umedă tinde să fie. Aceste vorbe mi-au ajuns la sufleţel, mi-au pipăit corasonul (sau cum e), mi-au dezvirginat soul-ul.  Cât adevăr!  Aproape că este mai true decât prostia pe care o emană acel cuvânt... "beautyfull". Serios? Nu mai amintesc şi de "SOO", care este o altă mâncare de peşte. Înţeleg cum a reuşit să formeze acel frumos cuvânt "BEAUTYFULL", dar în privinţa lui "SOO" am mari semne de întrebare. Probabil că s-a benoclat la "SOO" până l-a violat din priviri şi acum, sărăcuţul, a născut încă un "O". Sau e încă gestant. Mister.

"DAR E ASA SEXII (x69), EL ESTE DEFINITIA  FRUMUSETOSENIEI, IAR EU DEFINITIA OBSEDATULUI"

Şi a prostiei, dacă mă întrebaţi. Un alt cuvânt compus prin cine ştie ce mijloace interne, externe sau ce au mai inventat cele trei obsedate (ele s-au "proclamat"). Dragele mele gagici, nu puteţi fi "definiţii", nu după ce aţi scris asta. Definiţia e concisă, explică şi lămureşte... voi... sfidaţi logica şi daţi totul peste cap! Sunteţi în antiteză totală de şaişnouă de ori la puterea şaişnouă. Hai să vă lămuresc pentru totdeauna: nu există "SEXII". Valabil pentru toţi ăia care nu găsesc un adjectiv mai potrivit pentru a descrie o persoană numai bună de tăvăleală. E SEXY, ceea nu pot spune despre cei cinci ADOLESCENŢI încă în faza de "căpătare a părului pubian". Amu' scuzaţi-mă, dar numai mor când bagă câte o chestie dinasta! Mai lipseşte să descrie şi părul din c*r şi ne-au rezolvat cu o internare! Şi... totuşi, cum au ajuns cele trei să ştie unde creşte păr britanicilor cu engleza lor de toată groaza/coma? Fantezii. Pure fantezii, deşi sunt dotate cu  - (x69) la nivel cerebral şi nu au pic de imaginaţie.

În LINK EXTERN aveţi capodopera plângăreaţă.

WATTPAD - Viol la minutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum