Noua Aira

20 3 0
                                    

Nu Puteam sa cred ceea ce auzisem! Talent satanic? Nu era un copil al lui Dumnezeu? Nu eram o floare a Raiului? Iar acum, cand voiam cu adevarat sa imi descopar puterile,am aflat crudul adevar! Cu cat repetam mai mult,cu atat deveneam mai sensibila la lumina,la lucruri bune! Imi era frica de mine,de ceea ce puteam deveni -un monstru al Iadului-. Imi petrecusem viata,14 ani idioti,cufundata intr.un intuneric vesnic,fara sa imi dau seama ca eu insami eram gura de intrare spre Rau. Inima imi batea nebuneste. Mi.am amintit brusc de clipele in care mami imi spunea sa fiu cuminte si sa imi spun rugaciunile inainte sa adorm. De fiecare data cand faceam asta,simteam cum mi se pune un nod in gat,cum ma sufoc. Diavolul era impotriva laturii mele bune si a rugaciunilor. De fapt,rugaciunile,pentru mine,sunt doar niste biciuri de foc care imi maltrateaza sufletul si trupul. Dar...oare de ce nu am resimtit niciun simptom in preajma ingerului?
Mi.am ridicat privirea spre El. Era acolo sus,in cer,parca facandu.mi im ciuda. El, Dumnezeu,pe care il crezusem aparatorul si puterea mea, era, probabil, cel mai crunt adversar al meu!
Pe neaspteptate,eram acasa,in curtea din spate,la umbra. Soarele era mai putin prezent. Ma simteam ca un telefon in priza,imi incarcam bateria. M.am asezat pe leaganul meu de cand aveam 8 ani si m.am scuturat usor. Nu mai simteam nimic. Nici ura,nici teama,nici dezgust,doar un gol mare in stomac. Chiar daca nu se putea numi un sentiment,el tot era acolo,infulecandu.ma. Mi.am facut o cruce. Nu am patit nimic,contrar a ceea ce ma asteptam. Ingerul isi puse mana pe capul meu,parca incercand sa detecteze aura. De fapt, chiar asta facea! Isi departa si apropia mana usor de capul meu mic,cutremurandu.se la fiecare apropiere.
-Ai o aura foarte incarcata! Nu putem sa meditam. Asta ti.ar creste puterile satanice si ti.ar cultiva latura negativa din tine.
Imi era rusine...de mine! Aveam impresia ca era vina mea pentru ceea ce eram. Dar nu era asa...eram doar un experiment esuat al contopirii dintre Rai si Iad-o progenitura nereusita!
-oare chiar e vina mea pentru ca m.am nascut asa? Merita sa ma invinovatesc pentru ceea ce sunt?
Aveam o voce slaba,miorlaita. Imi venea sa plang,dar trebuia sa fiu tare.
-Bineinteles ca nu! Insa,nu cred ca exista vreo metoda sa diminuam raul din tine...Te.ai botezat vrodata?
Eram confuza....nu.mi aminteam sa ma fi botezat...
-cred ca da!am spus eu nesigura cu un ton si mai plin de nesiguranta.
-O sa te mai botez odata!
-E posibil?
-Cu voia Domnului,toate sunt posibile! Chiar azi,chiar acum o sa iti infaptuim mantuirea!
Ingerul incepu a prinde contur,luand infatisarea unui om inalt,bine facut,cu par blond,ondulat. Frumusetea de inger nu ii pierise,acum ca om arata mai divin ca niciodata! Era complet gol,si,spre uimirea mea,ii lipseau organele reproducatoare!
-De ce...?
-Ingerii sunt facuti,nu nascuti!
Era ca o ghicitoare complicata,imposibil de dezlegat-dar eu am dezlegat.o!
L.am prins de mana si am fugit in casa. Parintii mei erau probabil in drum spre casa,iar daca m.ar fi vazut alaturi de un strain frumos,care culmea! NU avea organe de reproducere,probabil m.ar fi legat de pat.
L.am dus in camera lui tati si l.am imbracat in hainele lui:o pereche de pantaloni din stofa de culoare verde inchis,o camasa alba,pantofi cafenii si o palarie tot verde.
-Mergem la biserica,Aira!porunci ingerul.
Dupa 30 de minute de mers pe jos prin soare ,am ajuns la o mica biserica,fara nume. Aproape lesinasem din cauza soarelui,dar acum eram in casa Domului,care imi era sau nu,dusman de moarte.
Tanarul incantator care venise cu mine disparu in altar,pregatindu.mi botezul. Preotul,un batran cu barba lunga,impletita,navali in incapere. Aseza cadelnita,apoi apa sfintita si ma ruga sa ma dezbrac. Eu mi.am aruncat hainele,inconjrandu.mi trupul cu costumul Evei. M.am asezat in apa,scufundandu.ma cu totul. Preotul citea deasupra mea rugaciuni de iertare ,pe cand eu eram la suprafata,privind icoanele. Poate trebuia sa imi fie rusine,poate nu,dar ma simteam un om nou,mai bun,perfect.
Noua Aira...

Intuneric vesnicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum