"Beni dinlemek zorundasın."
"Tabii içeri geç." dedi içeri doğru ilerleyerek. Hala ifadesizdi. Oturma odasındaki büyük, rahat siyah koltuğa oturdu. Yanına gidip oturduğumda yüzüme bakmak yerine yere bakıyordu.
"Bir açıklama bekliyorum." Kafasını kaldırıp yüzüme baktı.
"Ben de bir açıklama bekliyorum. Christopher'ın söyledikleri hakkında."
"Bana değil de ona mı inanıyorsun?"
"Tabii ki sana inanıyorum. Sadece o aptalın davranışları ve söyledikleri hiç hoş değildi."
"Senin de o davranışların hiç hoş değildi. Beni o durumda tek başıma bırakıp gittin!" Oturduğu yerden ayağa kalkıp konuşmaya başladı.
"Sinirden ne yaptığımı bildim mi sanıyorsun? Her şey güzel giderken, senin eskilerinden bir çocuk geliyor, bana seni düzdüğünü, yatakta ne kadar ateşli olduğunu söylüyor. Ne yapmamı bekliyorsun?!" Aynı şekilde ben de ayağa kalkarak konuşmaya başladım.
Ben: "Beni dinleyebilirdin. Ama sen beni dinlemedin, sinirlenip kaçtın. Beni dinlemek yerine kaçtın!"
"Kaçmadım."
"Kaçtın!"
"Hayır, kaçmadım!"
"Peki kaçmadın. O zaman ne yaptın?!"
"O ortamdan uzaklaşmak istedim!"
"Ne değişti?! Ayrıca sen bana inanmadın! O aptala inandın Harry! Ona inandın!"
"Sana inanıyorum. İnanmadığım için değil ona sinirlendiğim için gittim."
"Hayır, hayır, hayır. Ona sinirlenmedin."
"Ne demek istiyorsun?"
"Sen benimle, benimle 2 kere birlikte olmak istedin. Ben sana hep bunun için erken olduğunu söyledim. Sen sinirlendin. Çünkü benimle birlikte olmadan bir başkasının gelmesi ve benimle birlikte olduğunu söylemesi sana zor geldi değil mi?"
Harry: "Steph-"
Ben: "Elbette doğru. Tabii ya! Ve bütün bu olanların üstüne Christopher yüzüne, senin benimle birlikte olmadığını söyledi. Buna daha da sinirlendin. Çünkü doğruydu!"
"Sus lütfen!"
"Susmuyorum! Kabul et! Bunlara sinirlendin!"
"Evet! Bunlara sinirledim! Sinirlendim!"
"İşte kendin itiraf ettin!"
"Evet doğru! Sinirlendim! Sinirlendim ve o ortamdan uzaklaşmak istedim! Seni orada tek başına bıraktım biliyorum ve bundan dolayı özür dilerim Stephanie. Ama sen çok, çok güzel bir kızsın. Her erkeğin arzulayacağı bir kız. Seni ne zaman arzulasam bana bunun için erken dedin! Bütün bunların üstüne Christopher geldi ve her ne kadar seninle birlikte olamasa bile senin yatağa attığını, seni yatakta görmemiş olmasına rağmen yatakta ne kadar ateşli olduğunu ve seninle birlikte olamadığımı yüzüme vurması beni çıldırttı! Bir erkek için sevgilisiyle birlikte olamaması nasıl bir duygu biliyor musun? Beni sex düşkünü biri olarak görme. Sadece 2 kere sex yaptım. O sevgililerime karşı neler hissettiysem daha fazlasını sende istedim. Steph seni çok arzuladım. Senin ilkin olmak istedim. İlk birlikte olduğun adam olmak istedim. Ama hiçbir zaman için benimle olmadın. Ne zaman istesem olmadı! Her ne kadar Christopher ile birlikte olmasan bile bana seni yatağa attığını ve yatakta ne kadar ateşli olduğunu söylüyor. " Dedikleri karşısında şaşırmaktan başka bir şey yapamamıştım. Haklıydı. Bütün suç onda değildi. Benimle ne zaman birlikte olmak istese onu engellemiştim. Her ne kadar sex delisi bir erkek olmasa bile o bir erkekti ve bu onun doğasında vardı. Onu suçlayamazdım. Aslında burada hatalı olan daha çok ben gibiyim. Ama bunları bir anda söylemesi kalbimi kırmıştı. Bunu beklemiyordum desem daha doğru olurdu. Afallamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Old Friend Now My Boyfriend// Harlena
Fiksi PenggemarStephanie ve Harry nin dostluklarının aşka dönüşmesinin muhteşem hikayesi.