Elinde gördüğüm şey benim ve ailemin bir fotoğrafıydı. Bu adamların ailemle bağlantısı olduğunu biliyordum.
Ama bir insan niye 10 yıl önce ölmüş birilerinin resmini taşır ki? Benim dışımda.Sanırım bunun cevabını sonra öğrenecektim.
Biraz daha orda oyalandıktan sonra eve döndük. Fotoğrafı incelemeye başladım. Fotoğrafta bir oyun parkındaydık. Annem beni sallıyordu. Babam ise karsimda duruyordu. 4 yaşındaydım muhtemelen.
Çok mutlu gibi duruyorduk.
Keşke hala öyle olabilseydik.Selin benim yanım olup beni teselli etmeye çalışıyordu. Onun da annesi yoktu ama zaten hiç görmemişti. O yetimhanede büyümüştü. Annesini tanımıyordu bile yani. Ama ben o duyguyu tatmıştım. O anne şefkatini. O duyguyu tattıktan sonra onda ayri kalmak benim icin işkence gibi.
Tabi ki Selin'in acısını küçümsemiyorum. Sadece asla benim tattığım acıyı tadamayacak. Hiç bir zaman beni tam olarak anlayacağını sanmıyorum. Bu yüzden yaptığı teselliler işe yaramıyordu.
Murat ise tamamen farklı. O yıllarca babası sandığı kişinin babası olmadığını öğrenmişti. Annesi aldatmış babasını. Zaten bunu öğrendikten sonra evi terketmişti.
Daha sonra da benimle ve Selin ile tanışmıştı. Hiç ayrılmamıştık şu ana kadar. Bundan sonra da ayrılacağımızı düşünmüyorum. O kadar bağlandık ki birbirimize. Birbirimizin yaralarını sardık. Yardımcı olduk. Her şeye rağmen yola devam ettik. Karşımıza çıkan hiç bir engel bizi yıldırmadı. Düşünce kalkmasını da bildik. Yorulunca durmasını da.
Bazen Murat'ın kendine hakim olamadığını düşünüyorum. Konu Selin ve ben olunca her şeyi yapabilir. Bize cidden çok değer veriyor. Ben de onlara çok değer veriyordum. Onlara bisey olmasını istemem.
Ama bu olaylar çok tehlikeliydi. Yine de benimle birlikte her yere gelmekte ısrar ediyorlardı.Onları seviyorum. Beni asla yalnız bırakmıyorlar. Bu tabi ki hoşuma gidiyor. Ama onlara benim yüzümden bir şey olursa kendimi affetmem. Bu yüzden onlar gelmeyecek bir daha ki sefere. Yalnız gideceğim.
Umarım kötü bir şey olmaz.
Evet arkadaşlar biliyorum kısa bir bölüm oldu ama derslerim çok yoğun ve ben bu bölümü bile zar zor yazdım. Bu arada eğer bölümlerin daha uzun olmasını isterseniz mesaj atarak söyleyebilirsiniz. Medyaya bölüm ile alakalı bir şey bulamadım. Ben de mermi resmi koydum.
Bu arada umarım bölümü beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OLASILIKSIZ
Science FictionAdam Fawer'ın yazdığı kitapla alakası yoktur. Tamamen farklı bir kurgudur. Ben farklıyım. Dünyadaki diğer insanların hepsinden farklıyım. Bu aslında iyi birşey. Çünkü beni diğer insanlardan ayıran bazı özellikler var. Mesela insanların düşünceleri...