Vote ve yorumlatınızı eksik etmeyin .Medyada Ateş ÖZTÜRK
Ateş ÖZTÜRK
" Ateş Bey oğlum" Ayşe Abla' nın sesiyle kafami o yana çevirdim.
" Evet?"
"Murat Bey sizi çalışma odasında bekliyor"
"Tamam odaya iki sade kahve getir"
" Tamam Ateş Bey oğlum"
Odama girip seri adımlarla Murat Amcanın yanına gidip sımsıkı sarıldım. O benim bana değer vermeyen babamdan görmediğim değeri gösteren beni o pezevenkten daha çok seven manevi babamdı." Mert oğlum"
"ATEŞ!!! Murat Amca"dedim uyaran sesimle
" Peki oğlum"
" Eee hangi rüzgar attı seni buraya?"
" Aşk olsun oğlum ben buraya gelirken illâ bir şey mi olması gerekiyor"
" Öyle demek istemedim biliyorsun "
" Neyse ben buraya senden bir şey istemek için geldim"
"Önemli bir şey yok değili mi?" der panikle
" Yok oğlum biliyorsun benim bir evladım yok. Ee artık yaşta ilerledi.Lafı fazla gevelemicem Holding' in başına geçmeni istiyorum"
" Bunu benden isteme Murat Amca" dedim sakinliğimi koruyarak, biliyordum bu konuşma iyi bitmeyecekti.
" Neden oğlum?"
" Murat Amca ben böyle işlere gelemem biliyorsun. Şimdi bu konuşma burada bitecek"
" Beni mi kıracaksın oğlum? Beni sevdiğini düsünüyordum oysaki. Yanılmışım... Peki oğlum sen bilirsin, hadi bana müsaade "
Of tamam Murat Amca öyle olsun"
" Aslan oğlum benim biliyordum beni kırmayacağını"bana oğlum demesini seviyordum. Biyoloji babamdan görmediğim sevgiyi, güveni veriyordu bana. Biyoloji babamı hiç sevmedim sevmeyeceğimde annem onun yüzüzden ölmüşken ona baba diyemezdim dememeliydim de zaten. Ben o şerefsiz yüzünden babasız kalmıştım. Hayatımın anlamını kaybederken ben benliğimide kaydetmistim. Ben artık ben değildim. Ben Ateş ÖZTÜRK' um babasının göz yaşlarını aldırmadan işgenceler eden adamdım.
" Tamam o zaman yarın seni Holding'e bekliyorum "
" Tamam"of bir Holding eksikti. Kapının çalmasıyla düşüncelerimden ayrıldım.
" Kahveniz Ateş Bey oğlum"
" Getir Ayşe Hanım "kafamı dağıtmam gerekiyordu.Parmaklarımla basımı ovalamya başladım. Bu iyi hissettiriyordu. Kahvemden bir yudum alıp oturduğum yerden kalkıp Odama geçtim. Üzerimdeki t- şörtü çıkartıp bir köşeye attım. Eşortman atımıda giyerek kendimi uykunun kollarına hapsettim.
<><><><><><>
Sabah güneş ışınları gözüme işkence ederken uyanmam gerektiğini anladım. Kalktığımda basımda tarif edemeyeceğim bir ağrı vardı. Kısa bir duş alarak banyodan çıktım. Bugün Holding ' e gidecektim. Siyah pantolon siyah t- şört ve deri siyah ceketimi giyerek odadan çıktım. Arabanın gazını kökleyerek Holdingin önünde park edip indim. Birinin bana çarpmasıyla olduğum yerde durdum.
" Pardon" bu olamaz degilmi? Bu imkânsız
" Müsaadenizle çekilir misiniz? " derdemez önünden çekildim.Kendimi hemen lavaboha attım. Onca yıldan sonra tekrar onu görmek, inanmıyorum. Ne kadar büyümüş ve güzelleşmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİ KIRINTILARI
RandomAnne ve baba sevgisi görmeyen ve babası yüzünden annesini kaybeden iki genç insan. Kainat YILMAZ 25 yaşında yetimhanede büyüyen ve geçirdiği tecavüz olayından sonra kendini işe adayan genç bir kız...