-Da...E ceva până jos, spune Melissa descurajată.-Nu-ți face griji,spune Kit.
-Cum naiba traversăm prăpastia?! întreabă Kathy.
-Vedem. Acum avem probleme mai mari, spune Janson.
-Ce vrei să spui? întreabă Josh.
-Uite, spune și ne face semn cu capul în direcția de unde am venit.
În fața noastră stătea o creatură echipată în costum anti gaz, era foarte înfricoșător.
Se uita la noi prin micuțele "geamuri" ale măștii fumurii. Îi puteai simții privirea arzătoare săgetându-te prin mască.
-Ce facem acum? întreabă Caleb în șoaptă.
-Nu vă mișcați, spune Janson.
În spatele nostru se aude un croncănit ciudat. Ne întoarcem toți și vedem o pasăre cât o acvilă, cu ghiare ascuțite ca colții unui lup și cu pene roșii ca lava unui vulcan.
-Ce e asta? întreabă Matthew.
-Nu știu... O pasăre poate! răspunde Janson sarcastic.
-Crezi că o să ne facă vreun rău? zice Caleb.
-Da,o să ne scoată ochii cu ghiarele! îl sperie Kathy.
-Ăăm..băieți? spune Josh atrăgându-ne atenția. Întorceți- vă.
Toți ne întoarcem cu fața la rocile pe lângă care trecusem acum ceva timp. Nu mai era nimeni. Creeatura dispăruse.
-Unde e tipul ăla? întreb eu.
-Nu contează. Nu stau după un ciudat. Hai să găsim o cale să traversăm prăpastia.
-Nu putem ocoli? spune Caleb.
-O,cum să nu! răbufnește Janson. Mergem doar 7 km!
Certandu-ne, nu am observat o dâră de foc chiar deasupra prăpastiei lăsată de păsărea ca lava la plecare. Semăna cu un pot, sau ceva asemănător unuia. Ușor ușor,materia se prefăcea în lemn solid.
-Janson?
-Da Evellin! Ce vrei? răspunde el enervat.
-Uite,zic eu aratandu-i podul din foc.
Când văd podul toți rămân uimiți.
Parcă și vântul ezita să bată de uimire.-Cum s-a...
-Nu contează, să mergem! spune Janson întrerupând-o pe Kathy.
Ce ciudat.Parcă știa de pasăre și de focul transformat în pod.
Toți trecem podul, destul de grijuliu, pentru a nu cădea în hău. Pentru că nu poți trece liniștit pe un pod făcut dintr-o dâră de foc care, a fost lăsată de o pasăre roșie ca lava.
Scz de întârziere :'(
App, thanks xmariachx pentru noua copertă!! Love ya <3 :3
CITEȘTI
Rebelă pe risc
AdventureEvellin este o fată care iubește libertatea. Și va pleca, pentru a o avea. Prietenii ei merg cu ea, dar nu realizează câte pericole sunt. Și se vor duce, unul câte unul. Până la ultimul. •• Nu cu voia lor. #Wattys2016