36+A/N

24 1 1
                                    


În timp ce mergeam pe apa întunecată, Kit mă tot freca la cap că vede lucruri trecând pe lângă barcă, în apă.

"Ev, iar am văzut", spune el..iar. " E ceva negru, lung, se mișcă le aici, le lângă barcă."

Încep să mă înfurii. Nu stiu ce are.

"Nu e nimic acolo, Kit. Te asigur", spun eu. " Nu te mai purta ca un fricos și vâslește odată! "

Mergeam și tot mergeam. Malul se vedea destul de bine. Dar, dintr-o dată, ceva de lovește barca.

"Ev, vezi? Am avut dreptate!" spune el speriat.

"Ai avut dreptate, ce a fost aia?" o întreb eu pe Lucy.

"Sper să nu fi fost ce cred eu. Kit tu știi foarte bine ce a fost!"

"Nu vreau să cred! Nu are cum!" spune Kit.

"E Lacul Merha! Orice e posibil!" răspunde Lucy. "Sigur sunt ele."

"Taci! Nu are cum! De ce să fie tocmai ele?! Nu aveam probleme!" spune Kit disperat.

"Spuneți acum ce se întâmplă!" strigă Melissa.

"Sirene", spune Lucy. "Și se pare că le e foame".

Am rămas în șoc. Nu credeam că mai există așa ceva. Și Kit părea cel mai speriat.

" Doamne, sirene, sirene, sirene!" spunea el mereu.

"Frate gata!" îi spune Matthew. "Doar n-o să ne mănânce".

" Chiar dacă nu suntem în aceeași barcă te pot strânge de gât! " îi spune Kit lui Matthew.

"Dar ce ai pățit frate?" întreabă el. Kit era ofensat. Parcă era logic ca Matthew să știe.

"Matt, nu e momentul. Îți voi spune eu când terminăm cu ele", spune Lucy.

După ce termină de vorbit, o arătare sare din apă, direct peste barcă, stropii provocați ajungându-ne în ochii. Era o sirenă.

Din apă se ridică la suprafață pentru a-i vedea capul. Părul ei era blond spălat, pielea albă cu solzi în anumite regiuni. Coada ei se putea vedea sub apă, avea sorzi galbeni-maronii, pe ici-colo rupți.

Ochii ei erau albaștrii. Un albastru trecut, spălăcit, închis.

Și parcă îi era foame. Așa foame.

"Selena", spune Lucy. " Lasă-ne în pace."

"Stai, o știi pe sirena asta?" întreb eu.

"Aș fi preferat să nu." răspunde Lucy, deja nervoasă.

A/n

Hei lume, îmi cer mii de scuze că n-am actualizat..sorry

Enjoy acest capitol, iar următorul vi e cât mai repede. Xoxo mellons :*

Apropo, m-am înscris la #Wattys2016 .
Ar însemna mult să câștig :)
Vă mulțumesc oricum pentru tot, sunteți cei mai tari. Xoxoxo

Rebelă pe riscUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum